فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: مینا 1

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: ریاضی مبحث عدد نویسی ، طبقه میلیون ها تدریس شد و بخشی از صفحه 6 کتاب ریاضی حل شد.
تکلیف: صفحات 6 و 7 کتاب ریاضی آموزش و پرورش ، مبحث عدد نویسی کامل حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: درس آفریدگار زیبایی تدریس شد و کلمات درس معنی شد. پرسش درس ستایش انجام شد.
تکلیف: از صفحات 10 و 11 فارسی آموزش و پرورش، درس آفریدگار زیبایی رونویسی شود و نکاتی که بیان شده است به خوبی مطالعه شود.

هنر چهارم

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: آموزش اولیه طراحی از حیوانات به صورت ساده

ورزش چهارم

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: توضیحات قوانین و مقررات سالن ورزشی انتخاب رشته ورزشی آموزشی بازی آزاد

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: صفحه 4 و بخشی از صفحه 5 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مبحث عدد نویسی حل شد.
تکلیف: کتاب ریاضی آموزش و پرورش و دفتر ریاضی، سه شنبه همراه دانش آموز باشد.

فارسی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: فارسی درس ستایش تدریس شد و تمام نکات درس بیان شد.
تکلیف: از روی درس ستایش رونویسی شود و تمام نکات درس به خوبی مطالعه شود. روان خوانی درس تمرین شود. کتاب فارسی آموزش و پرورش و دفتر ریاضی روز سه شنبه همراه دانش آموز باشد.

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام گزارش 3مهرتقدیم حضورتان می گردد: *آشنایی باکلاس ریتم و گیم *بازی تقلیدی و کد گذاری(بادی پرکاشن) هدف: 1)مهارت حرکتی جابه جای و مهارت حرکتی استوای 2)تقویت حافظه 3)تقویت دیداری 3)سرعت عمل 4)تقویت دقت و تمرکز

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: مرور و آشنایی با مفهوم اتیکت پخش فیلم مرتبط با موضوع انجام کار گروهی
تکلیف: صحبت با خانواده درباره دو رفتار صحیح وناصحیح در محیط اجتماعی هر گروه

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: ریاضی مبحث عدد نویسی دوره و تمرین حل شد.
تکلیف: ارمغان هفته شماره 1 حل شود. کتاب هایی که روز دوشنبه باید آورده شود: ریاضی آموزش و پرورش علوم علوی اجتماعی آموزش و پرورش فارسی آموزش و پرورش

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: معرفی دانش اموزان و گفت و گو راجع به فعالیت تابستان و مختصر خواندن درس اول از روی کتاب و بحث و گفت و گو
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: