فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: مینا 2

ریاضی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: تمارین صفحه 15 کتاب درسی در کلاس چک و بررسی و حل شده سپس مقدمه ای از مبحث میلیون از کتاب درسی تدریس شد و تمارین صفحه 18 کتابکار در کلاس حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: تمارین صفحه 22 و 23 کتابکار حل شود. فردا کتاب و کتابکار و دفتر ریاضی بهمراه آورده شود.

علوم چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: سنجش مروری علوم برگزار شد. برای فردا کتابکار علوم بهمراه آورده شود.

فارسی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: درس دوم روانخوانی شده و معنای لغات مهم متن درس گفته شد سپس به سوالات درست و نادرست و درک مطلب با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد. سپس لغات املایی مهم درس اول در دفتر نوشته شد.
تکلیف: از لغات املایی گفته شده در دفتر یک سطر نوشته شود و سپس برای لغات مشخص شده در دفتر جمله نویسی انجام شود. برای فردا کتاب و کتابکار و دفتر فارسی بهمراه آورده شود.

ورزش چهارم

مدرس: یوسفی، زهره
فعالیت: گرم کردن تخصصی برای رشته طناب زنی آموزش ریتم در طناب زدن آموزش گرفتن طناب در دست و سایز طناب آموزش طناب زنی ساده تست دو سرعتی و چابکی

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: بخشی ثمری، زهرا
فعالیت: شروع کلاس با پخش و خواندن آهنگ،یاداوری مبحث خواندن و نوشتن اعداد چهاررقمی،تدریس نحوه ی نوشتن گسترده نویسی:The Expanded form.تکمیل صفحه ی 8 کتاب math.

ریاضی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف: به تمام سوالات ارمغان هفته دوم پاسخ داده شود. به سوالات نوشته شده در دفتر پاسخ داده شود .برای روز شنبه کتاب و کتابکار ریاضی و دفتر ریاضی با خود به همراه آورده شود.

علوم چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: مقدمه ای از درس دوم از کتابکار تدریس شد.
تکلیف: کتابکار علوم برای روز شنبه با خود به همراه آورده شود.

فارسی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف: درس اول بصورت کامل از کتاب و کتابکار فارسی برای پرسش کلاسی بصورت دقیق مطالعه و تمرین و تکرار شود.برای روز شنبه کتاب و کتابکار و دفتر فارسی با خود بهمراه آورده شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف: درس اول برای پرسش و پاسخ کلاسی بصورت کامل مطالعه و تمرین و تکرار شود.

هنر چهارم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: با تمرکز بر دوسالانه هنر، با موضوع: بازیافت و انرژی تجدید پذیر، تصاویری نمایش داده شد و در همین زمینه توضیح داده شد و بعد نقاشی کشیده شد.

مهارت زندگی

مدرس: اسماعیلی، نرگس
فعالیت: موضوع جلسه: مدیریت استرس موضوع جزئی: شناخت نشانه های جسمانی استرس دانش آموزان با نشانه های فیزیولوژیک استرس آشنا شدند و به عنوان فعالیت عملی این جلسه یک دستبند استرس درست کردند، تا با استفاده از آن هشدار استرس را به موقع شناسایی کرده و در جهت مدیریت آن اقدام کنند.
تکلیف: والدین عزیز لطفاً در رابطه با موضوع جلسه با دانش آموز عزیزمان گفتگو کنید. ممنون از همراهی شما

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی 1 : تکمیل کننده بازی هفته پیش ( پیشرفته ) دو دانش آموز رو به روی هم ایستاده و رو به روی آن ها تعدادی کاپ گیم چیده شده است . اول هر دو نفر با ریتم اول موزیک در جا میزنند و وقتی ریتم عوض شد یک نفر از آن ها کاپ گیم ها رو دونه دونه جمع کرده و به دوستش میدهد و دوستش هم تا صدای سوت قطار را نشنیده باید دونه دونه کاپ گیم ها را سر جای خود بگذارد و برگردد . رشد مهارت‌های ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمع‌آوری کاپ‌ها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشود. افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچه‌ها سریع واکنش نشون بدهند. هماهنگی چشم و دست در جابه‌جایی کاپ‌ها: گرفتن و چیدن کاپ‌ها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست دارد. تمرین نوبت‌پذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کند. تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: رو‌به‌روی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچه‌ها میشود. پرورش حافظه‌ی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکت‌ها رو یاد می‌گیره و با موسیقی هماهنگ نگه می‌دارد. ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچه‌ها میشود. بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشود. بازی 2 تکمیل کننده بازی دوم هفته اول ( پیشرفته ) دانش آموز ها دو به دو رو به روی هم در حلقه خود ایستاده و با ریتم موزیک 1 2 3 4 ، 4 قدم به جلو می آیند و با ضرب دست ( شماره 4 ) مجدد تا 4 شمارده و سر جای خود میروند ( داخل حلقه ) و یک ضرب دست میزنند . و هر موقع معلم خود گفت دو نفر آخر سریعا میدوند و همه یک حلقه جا به جا میشوند و نفرات آخر در حلقه ی اول قرار میگیرند. 1.تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی بچه‌ها یاد می‌گیرند با شمارش "1 2 3 4" حرکت بدن و ضرب دست رو هماهنگ کنن. این باعث افزایش دقت شنیداری و هماهنگی حرکات با موسیقی میشود. 2.تمرکز و دقت شنیداری چون باید به دستور معلم ("دو نفر آخر!") گوش بدن و سریع واکنش نشون بدهند، تمرکز و توجه لحظه‌ای بچه‌ها تقویت میشود. 3.کار گروهی و هماهنگی اجتماعی حرکت در حلقه، ایستادن رو به رو و جابه‌جایی‌ها حس همکاری و هماهنگی گروهی رو در بچه‌ها بالا می‌برد. 4.چابکی

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: بخشی ثمری، زهرا
فعالیت: پخش و خواندن آهنگ جهت شروع کلاس پرانرژی، یاداوری مبحث ماده و حالت های مختلف آن ،یادداشت برداری از مطالب گفته شده در دفتر science,تکرار و تمرین مطالب،تکمیل صفحه ی 8 کتاب science و گفتن مثال برای هر حالت ماده.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: سوالات جلسه اول کتاب هوش ابتدا بصورت گروهی سپس توسط معلم حل و توضیح داده شد.

ریاضی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: مبحث ماشین های ورودی و خروجی از کتاب درسی( صفحات 12 تا انتهای 13) تدریس شده و به سوالات مربوطه پاسخ داده شد سپس از کتابکار سوالات صفحه 17 با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: سوالات صفحه 15 کتاب درسی و صفحه 18 کتابکار ریاضی حل شود. طبق برنامه فردا کتاب و کتابکار و دفتر ریاضی و کتابکار هوش و استعداد تحلیلی بهمراه آورده شود.

علوم چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف: طبق برنامه فردا کتاب و کتابکار علوم بهمراه آورده شود.

فارسی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: پرسش کلاسی از درس اول انجام شده سپس به سوالات صفحه 15 و 16 کتابکار فارسی با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده و نوشته شد.
تکلیف: ادامه رونویسی از درس اول فارسی (صفحه 12 و 13 کتاب درسی) در دفتر فارسی با دقت و تمیز و مرتب نوشته شود.

نگارش چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: درس اول نگارش در کلاس چک و بررسی شده و رفع اشکال انجام شد سپس متن گنجینه اول در کلاس روانخوانی شده و به سوالات مربوطه با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: درس یک از کتابکار انجام شده سپس مقدمه ای از درس 2 از کتاب درسی تدریس شد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: روز دوشنبه درس اول از کتاب درسی تدریس شده و به سوالات مربوطه از کتاب درسی پاسخ داده شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز ادامه درس یک تدریس شد صفحات درس با توضیحات کامل خوانده شد کار در کلاس حل شد و فیلم اختراع پول گذاشته شد.
تکلیف: فعالیت خانه حل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: بخشی ثمری، زهرا
فعالیت: پخش و خواندن آهنگ جهت شروع کلاس پرانرژی،یادآوری مباحث جلسه ی پیش باخواندن اعداد چهاررقمی و نوشتن تمرین در دفتر Math، تکمیل صفحه ی 7 کتاب ریاضی به زبان انگلیسی.
تکلیف: دختران عزیزم لطفا تمرین داده شده در دفتر math خود را برای فردا تکمیل کنید.( اعداد را به حروف نوشته و جدول ارزش مکانی برای آن رسم کنید.)باتشکر

ریاضی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: تمارین صفحه 11 کتاب درسی در کلاس حل و رفع اشکال شد سپس تمارین صفحه 9 تا انتهای صفحه 11 کتابکار در کلاس حل و رفع اشکال شد.طبق برنامه فردا کتاب و کتابکار و دفتر ریاضی با خود بهمراه آورده شود.

علوم چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: درس اول از کتابکار از تمامی دانش آموزان پرسیده و تکرار و مرور شد.

فارسی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: به سوالات کتابکار از صفحه 12 تا انتهای صفحه 14 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: درس اول فارسی ( معنای شعر ستایش، جعبه کلمات، کلمات متضاد، درک مطلب و... ) برای پرسش و پاسخ، تکرار و تمرین شود. طبق برنامه فردا کتاب و کتابکار فارسی با خود بهمراه آورده شود.

نگارش چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف: درس اول از کتاب با دقت و تمیز و مرتب نوشته شود. کتاب نگارش طبق برنامه با خود بهمراه آورده شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف: به سوالات درس اول از کتابکار پاسخ داده شود و طبق برنامه کتاب و کتابکار اجتماعی با خود بهمراه آورده شود.

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه راجع به روباتیک و مزایا و معایب روبات ها توضیح داده شد و همچنین راجع به انواع سنسور ها آموزش داده شد
تکلیف: برای جلسه آینده راجع به سنسور ها (حداقل 2سنسور )تحقیق کنید و در چند خط بنویسید و با خود بیاورید .

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: تدریس صفحه 6و7 وآموزش قوانین کلی زیبا نویسی
تکلیف: تکمیل صفحه 12و13 کتاب کار

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: معرفی ، معنای اتیکت ، چگونه خود را معرفی کنیم . مروری بر آنچه در سالهای قبل آموخته اید.

ریاضی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: مبحث الگوها از کتاب درسی از صفحه 8 تا انتهای صفحه 10 تدریس شده و به سوالات کتاب درسی پاسخ داده شد. برای فردا کتاب و کتابکار و دفتر ریاضی بهمراه آورده شود.
تکلیف: تمارین صفحه 11 از کتاب درسی انجام شود.

علوم چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: درس یک از کتابکار مرور شده و به سوالات درس یک علوم از کتابکار با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.برای فردا کتابکار علوم بهمراه آورده شود.
تکلیف: درس یک علوم از کتابکار برای پرسش کلاسی فردا مطالعه و تکرار و تمرین شود.

فارسی چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: ادامه واژه آموزی از کتاب درسی تدریس شده و روانخوانی شعر (خبر داغ) در کلاس انجام شده و معنای واژه های مهم گفته شد، سپس قوانین مربوط به اسامی جمع و مفرد از کتابکار تدریس شد.و دفاتر فارسی چک و بررسی شد. طبق برنامه فردا کتاب و دفتر و کتابکار فارسی بهمراه آورده شود.
تکلیف: به سوالات درس یک، صفحه 12 تا انتهای صفحه 14 کتابکار فارسی پاسخ داده شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت: کتاب هدیه های آسمانی طبق برنامه بهمراه آورده شود.

قرآن چهارم

مدرس: رضایی، طاهره
فعالیت: با سلام. اموزش سوره توحید به زبان اشاره
تکلیف: نداربم

رایانه

مدرس: طاهری، سیده مونا
فعالیت: آشنایی با مباحث مورد آموزش با هوش مصنوعی در پایه چهارم نمایش جلد ها و استیکر ها و...مورد تدریس و تکالیف مورد انتظار در طول سال تحصیلی آشنایی با قوانین کلاسی در سایت

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: بخشی ثمری، زهرا
فعالیت: شروع کلاس با خواندن آهنگ،تدریس ماده و حالت های مختلف آن با تکرار و تمرین،تکیمل صفحه ی 7 کتاب درسی science.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: