1404/07/12
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
تمارین صفحه 15 کتاب درسی در کلاس چک و بررسی و حل شده سپس مقدمه ای از مبحث میلیون از کتاب درسی تدریس شد و تمارین صفحه 18 کتابکار در کلاس حل و رفع اشکال شد.
تکلیف:
تمارین صفحه 22 و 23 کتابکار حل شود.
فردا کتاب و کتابکار و دفتر ریاضی بهمراه آورده شود.
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
سنجش مروری علوم برگزار شد. برای فردا کتابکار علوم بهمراه آورده شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
درس دوم روانخوانی شده و معنای لغات مهم متن درس گفته شد سپس به سوالات درست و نادرست و درک مطلب با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
سپس لغات املایی مهم درس اول در دفتر نوشته شد.
تکلیف:
از لغات املایی گفته شده در دفتر یک سطر نوشته شود و سپس برای لغات مشخص شده در دفتر جمله نویسی انجام شود.
برای فردا کتاب و کتابکار و دفتر فارسی بهمراه آورده شود.
ورزش چهارم
مدرس:
یوسفی، زهره
فعالیت:
گرم کردن تخصصی برای رشته طناب زنی
آموزش ریتم در طناب زدن
آموزش گرفتن طناب در دست و سایز طناب
آموزش طناب زنی ساده
تست دو سرعتی و چابکی
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
بخشی ثمری، زهرا
فعالیت:
شروع کلاس با پخش و خواندن آهنگ،یاداوری مبحث خواندن و نوشتن اعداد چهاررقمی،تدریس نحوه ی نوشتن گسترده نویسی:The Expanded form.تکمیل صفحه ی 8 کتاب math.
1404/07/09
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
به تمام سوالات ارمغان هفته دوم پاسخ داده شود. به سوالات نوشته شده در دفتر پاسخ داده شود .برای روز شنبه کتاب و کتابکار ریاضی و دفتر ریاضی با خود به همراه آورده شود.
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
مقدمه ای از درس دوم از کتابکار تدریس شد.
تکلیف:
کتابکار علوم برای روز شنبه با خود به همراه آورده شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
درس اول بصورت کامل از کتاب و کتابکار فارسی برای پرسش کلاسی بصورت دقیق مطالعه و تمرین و تکرار شود.برای روز شنبه کتاب و کتابکار و دفتر فارسی با خود بهمراه آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
درس اول برای پرسش و پاسخ کلاسی بصورت کامل مطالعه و تمرین و تکرار شود.
هنر چهارم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
با تمرکز بر دوسالانه هنر، با موضوع: بازیافت و انرژی تجدید پذیر، تصاویری نمایش داده شد و در همین زمینه توضیح داده شد و بعد نقاشی کشیده شد.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
موضوع جلسه: مدیریت استرس
موضوع جزئی: شناخت نشانه های جسمانی استرس
دانش آموزان با نشانه های فیزیولوژیک استرس آشنا شدند و به عنوان فعالیت عملی این جلسه یک دستبند استرس درست کردند، تا با استفاده از آن هشدار استرس را به موقع شناسایی کرده و در جهت مدیریت آن اقدام کنند.
تکلیف:
والدین عزیز لطفاً در رابطه با موضوع جلسه با دانش آموز عزیزمان گفتگو کنید.
ممنون از همراهی شما
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی 1 :
تکمیل کننده بازی هفته پیش ( پیشرفته )
دو دانش آموز رو به روی هم ایستاده و رو به روی آن ها تعدادی کاپ گیم چیده شده است . اول هر دو نفر با ریتم اول موزیک در جا میزنند و وقتی ریتم عوض شد یک نفر از آن ها کاپ گیم ها رو دونه دونه جمع کرده و به دوستش میدهد و دوستش هم تا صدای سوت قطار را نشنیده باید دونه دونه کاپ گیم ها را سر جای خود بگذارد و برگردد .
رشد مهارتهای ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمعآوری کاپها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشود.
افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچهها سریع واکنش نشون بدهند.
هماهنگی چشم و دست در جابهجایی کاپها: گرفتن و چیدن کاپها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست دارد.
تمرین نوبتپذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کند.
تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: روبهروی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچهها میشود.
پرورش حافظهی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکتها رو یاد میگیره و با موسیقی هماهنگ نگه میدارد.
ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچهها میشود.
بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشود.
بازی 2 تکمیل کننده بازی دوم هفته اول ( پیشرفته )
دانش آموز ها دو به دو رو به روی هم در حلقه خود ایستاده و با ریتم موزیک 1 2 3 4 ، 4 قدم به جلو می آیند و با ضرب دست ( شماره 4 ) مجدد تا 4 شمارده و سر جای خود میروند ( داخل حلقه ) و یک ضرب دست میزنند .
و هر موقع معلم خود گفت دو نفر آخر سریعا میدوند و همه یک حلقه جا به جا میشوند و نفرات آخر در حلقه ی اول قرار میگیرند.
1.تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی
بچهها یاد میگیرند با شمارش "1 2 3 4" حرکت بدن و ضرب دست رو هماهنگ کنن. این باعث افزایش دقت شنیداری و هماهنگی حرکات با موسیقی میشود.
2.تمرکز و دقت شنیداری
چون باید به دستور معلم ("دو نفر آخر!") گوش بدن و سریع واکنش نشون بدهند، تمرکز و توجه لحظهای بچهها تقویت میشود.
3.کار گروهی و هماهنگی اجتماعی
حرکت در حلقه، ایستادن رو به رو و جابهجاییها حس همکاری و هماهنگی گروهی رو در بچهها بالا میبرد.
4.چابکی
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
بخشی ثمری، زهرا
فعالیت:
پخش و خواندن آهنگ جهت شروع کلاس پرانرژی، یاداوری مبحث ماده و حالت های مختلف آن ،یادداشت برداری از مطالب گفته شده در دفتر science,تکرار و تمرین مطالب،تکمیل صفحه ی 8 کتاب science و گفتن مثال برای هر حالت ماده.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
سوالات جلسه اول کتاب هوش ابتدا بصورت گروهی سپس توسط معلم حل و توضیح داده شد.
1404/07/08
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
مبحث ماشین های ورودی و خروجی از کتاب درسی( صفحات 12 تا انتهای 13) تدریس شده و به سوالات مربوطه پاسخ داده شد سپس از کتابکار سوالات صفحه 17 با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف:
سوالات صفحه 15 کتاب درسی و صفحه 18 کتابکار ریاضی حل شود.
طبق برنامه فردا کتاب و کتابکار و دفتر ریاضی و کتابکار هوش و استعداد تحلیلی بهمراه آورده شود.
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
طبق برنامه فردا کتاب و کتابکار علوم بهمراه آورده شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
پرسش کلاسی از درس اول انجام شده سپس به سوالات صفحه 15 و 16 کتابکار فارسی با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده و نوشته شد.
تکلیف:
ادامه رونویسی از درس اول فارسی (صفحه 12 و 13 کتاب درسی) در دفتر فارسی با دقت و تمیز و مرتب نوشته شود.
نگارش چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
درس اول نگارش در کلاس چک و بررسی شده و رفع اشکال انجام شد سپس متن گنجینه اول در کلاس روانخوانی شده و به سوالات مربوطه با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
درس یک از کتابکار انجام شده سپس مقدمه ای از درس 2 از کتاب درسی تدریس شد.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
روز دوشنبه درس اول از کتاب درسی تدریس شده و به سوالات مربوطه از کتاب درسی پاسخ داده شد.
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
ادامه درس یک تدریس شد صفحات درس با توضیحات کامل خوانده شد کار در کلاس حل شد و فیلم اختراع پول گذاشته شد.
تکلیف:
فعالیت خانه حل شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
بخشی ثمری، زهرا
فعالیت:
پخش و خواندن آهنگ جهت شروع کلاس پرانرژی،یادآوری مباحث جلسه ی پیش باخواندن اعداد چهاررقمی و نوشتن تمرین در دفتر Math، تکمیل صفحه ی 7 کتاب ریاضی به زبان انگلیسی.
تکلیف:
دختران عزیزم لطفا تمرین داده شده در دفتر math خود را برای فردا تکمیل کنید.( اعداد را به حروف نوشته و جدول ارزش مکانی برای آن رسم کنید.)باتشکر
1404/07/07
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
تمارین صفحه 11 کتاب درسی در کلاس حل و رفع اشکال شد سپس تمارین صفحه 9 تا انتهای صفحه 11 کتابکار در کلاس حل و رفع اشکال شد.طبق برنامه فردا کتاب و کتابکار و دفتر ریاضی با خود بهمراه آورده شود.
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
درس اول از کتابکار از تمامی دانش آموزان پرسیده و تکرار و مرور شد.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
به سوالات کتابکار از صفحه 12 تا انتهای صفحه 14 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف:
درس اول فارسی ( معنای شعر ستایش، جعبه کلمات، کلمات متضاد، درک مطلب و... ) برای پرسش و پاسخ، تکرار و تمرین شود. طبق برنامه فردا کتاب و کتابکار فارسی با خود بهمراه آورده شود.
نگارش چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
درس اول از کتاب با دقت و تمیز و مرتب نوشته شود.
کتاب نگارش طبق برنامه با خود بهمراه آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
به سوالات درس اول از کتابکار پاسخ داده شود و طبق برنامه کتاب و کتابکار اجتماعی با خود بهمراه آورده شود.
رباتیک
مدرس:
امیری، عاطفه
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه راجع به روباتیک و مزایا و معایب روبات ها توضیح داده شد و همچنین راجع به انواع سنسور ها آموزش داده شد
تکلیف:
برای جلسه آینده راجع به سنسور ها (حداقل 2سنسور )تحقیق کنید و در چند خط بنویسید و با خود بیاورید .
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
تدریس صفحه 6و7 وآموزش قوانین کلی زیبا نویسی
تکلیف:
تکمیل صفحه 12و13 کتاب کار
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
معرفی ، معنای اتیکت ، چگونه خود را معرفی کنیم . مروری بر آنچه در سالهای قبل آموخته اید.
1404/07/06
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
مبحث الگوها از کتاب درسی از صفحه 8 تا انتهای صفحه 10 تدریس شده و به سوالات کتاب درسی پاسخ داده شد.
برای فردا کتاب و کتابکار و دفتر ریاضی بهمراه آورده شود.
تکلیف:
تمارین صفحه 11 از کتاب درسی انجام شود.
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
درس یک از کتابکار مرور شده و به سوالات درس یک علوم از کتابکار با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.برای فردا کتابکار علوم بهمراه آورده شود.
تکلیف:
درس یک علوم از کتابکار برای پرسش کلاسی فردا مطالعه و تکرار و تمرین شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ادامه واژه آموزی از کتاب درسی تدریس شده و روانخوانی شعر (خبر داغ) در کلاس انجام شده و معنای واژه های مهم گفته شد، سپس قوانین مربوط به اسامی جمع و مفرد از کتابکار تدریس شد.و دفاتر فارسی چک و بررسی شد.
طبق برنامه فردا کتاب و دفتر و کتابکار فارسی بهمراه آورده شود.
تکلیف:
به سوالات درس یک، صفحه 12 تا انتهای صفحه 14 کتابکار فارسی پاسخ داده شود.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
کتاب هدیه های آسمانی طبق برنامه بهمراه آورده شود.
قرآن چهارم
مدرس:
رضایی، طاهره
فعالیت:
با سلام. اموزش سوره توحید به زبان اشاره
تکلیف:
نداربم
رایانه
مدرس:
طاهری، سیده مونا
فعالیت:
آشنایی با مباحث مورد آموزش با هوش مصنوعی در پایه چهارم
نمایش جلد ها و استیکر ها و...مورد تدریس و تکالیف مورد انتظار در طول سال تحصیلی
آشنایی با قوانین کلاسی در سایت
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
بخشی ثمری، زهرا
فعالیت:
شروع کلاس با خواندن آهنگ،تدریس ماده و حالت های مختلف آن با تکرار و تمرین،تکیمل صفحه ی 7 کتاب درسی science.