فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: نرگس 1

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: ادامه مبحث تشبیه تدریس شد و دانش آموزان با ارکان تشبیه آشنا شدند و تمرین مربوط به آرایه های ادبی در شعر انجام شد.

پرتال هوش

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: سوالات هوش عددی توسط دانش آموزان پاسخ داده شد و دانش آموزان توانستند با نی و خمیربازی اشکال هندسی حجم دار را به صورت گروهی درست کنند.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: مبحث الگو یابی تدریس شد و الگو مربعی و مثلثی مرور شد و نمونه سوال از این مبحث به صورت گروهی حل شد و دانش آموزان توانستند با الگوهای مختلف به صورت گروهی دستبند مرواریدی درست کنند.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: مراحل روش علمی مرور شد و برای بررسی مراحل روش علمی آزمایش در کلاس انجام شد و به سوالات مربوط به مراحل روش علمی پاسخ داده شد.

هنر ششم

مدرس: ولی نژاد، زهرا
فعالیت: معرفی و آشنایی با دانش آموزان/ارائه فعالیت هایی که قرار است در پایگاه تابستانی انجام دهیم/ارائه طرح کلی پروژه با عنوان طراحی از طبیعت بی جان بر پایه حجم/بررسی تفاوت رنگ ها در ایجاد حجم و ساخت تیره و روشن های رنگی و انواع هاشور زنی/شروع قدم اول پروژه و پیاده سازی و آموزش طرح اولیه روی تخته و نشان دادن نمونه کار به دانش آموزان و طراحی توسط خود دانش آموزان در برگه های A3/توضیح در رابطه با فعالیت جلسه بعدی.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: مبحث عددنویسی به همراه نکات توضیح داده شد و دانش آموزان تمرین را به همراه بازی پاسخ دادند.

ورزش ششم

مدرس: یوسفی، زهره
فعالیت: *معارفه و آشنایی با دانش آموزان -بیان نکات مهم ورزشی *دویدن دانش آموزان و آزمون سرعت هدف : سنجش توان دانش اموزان در دویدن با سرعت بالا *بازی فوتبال وسطی هدف : سنجش و تقویت ضربات پا در دانش اموزان و افزایش دقت در ضربه با پا

زنگ تفریح

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: دانش آموزان با شماره دوزی آشنا شدند و طرح مقدماتی را در کلاس با راهنمایی معلم انجام دادند.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: آرایه ادبی(مراعات نظیر،جان بخشی،مبالغه و ارکان تشبیه) تدریس شد و دانش آموزان آرایه ادبی تدریس شده را در شعر پیدا کردند.

پرتال هوش

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: مبحث هوش عددی توضیح داده شد و سوالات این مبحث با بازی به صورت گروهی انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: