فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام سه شنبه/27 تیرماه: مرور مبحث تدریس شده در جلسه ی گذشته و تدریس پارت Shiraz/Persepolis از طریق videos and PowerPoint file پرسش و پاسخ از دانش آموزان با تشکر از توجه شما روزتون بخیر و نیکی..

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام دوشنبه/26 تیرماه: مرور کلمات جدید از طریق روش visualization کار کردن روی پروژه با تشکر از توجه شما روزتون بخیر و نیکی..

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام یکشنبه/25 تیرماه: مرور مبحث تدریس شده در جلسات گذشته و تدریس پارت Isfahan/ Si_o_se-pol bridge از طریق videos, PowerPoint file and pdf file پرسش و پاسخ از دانش آموزان از طریق بازی: They had to correct the wrong parts in the sentences. با تشکر از توجه شما روزتون بخیر و نیکی..
تکلیف: دخترای گلم وسایل زیر را برای فردا همراه خود داشته باشید: - مقوای A4 رنگی 3 عدد- رنگ دلخواه - مداد رنگی/ ماژیک ممنونم.

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام جلسه چهارم/19 تیرماه: پخش کردن ویدیو مربوط به مبحث drinks and food و mass tourism مرور مبحث تدریس شده در جلسات گذشته و تدریس مبحث tourism/ food and drinks and mass tourism پرسش و پاسخ: مانند: What are the parts of Tourism ? Why do people travel? با تشکر از توجه شما روزتون بخیر و نیکی..

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام جلسه اول/18 تیرماه: معارفه از طریق بازی انجام شد. جلسه دوم/18 تیرماه: تدریس مبحث tourism/tourist از طریق فایل پاورپوینت، ویدیو،... Talking about the project جلسه سوم/19 تیرماه: تدریس places to stay and transport parts of the Tourism با تشکر از توجه شما روزتون بخیر و نیکی..
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: