فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام.. 8 مرداد ماه: مرور مبحث Azadi Tower و تدریس پارت Nasir al-Mulk mosque از طریق pictures, PowerPoint file and , video -- پرسش و پاسخ از دانش آموزان Writing sentences about Azadi Tower and Nasir al-mulk mosque با تشکر از توجه شما روزتون بخیر و نیکی..

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام.. 3 مرداد ماه: مرور مباحث تدریس شده Sio-se-pol bridge , Persepolis and Pasargadae, Azadi Tower از طریق , PowerPoint file and , video و بازی با کارت ها- Reading some parts of the books با تشکر از توجه شما روزتون بخیر و نیکی..

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام.. 2 مرداد ماه: تدریس پارت Azadi Tower از طریق pictures, PowerPoint file and , video -- پرسش و پاسخ از دانش آموزان از طریق بازی: paper balls-- Writing sentences about Tehran and Azadi Tower -- با تشکر از توجه شما روزتون بخیر و نیکی..

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام.. 1 مرداد ماه: مرور مبحث تدریس شده در جلسات گذشته و تدریس پارت Pasargadae از طریق pictures, PowerPoint file and pdf file/ پرسش و پاسخ از دانش آموزان از طریق بازی: cards and dice - ball/ با تشکر از توجه شما روزتون بخیر و نیکی..

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام سه شنبه/27 تیرماه: مرور مبحث تدریس شده در جلسه ی گذشته و تدریس پارت Shiraz/Persepolis از طریق videos and PowerPoint file پرسش و پاسخ از دانش آموزان با تشکر از توجه شما روزتون بخیر و نیکی..
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: