فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: Basic 12

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: - امروز در کلاس زبان آشنایی با Colors همراه با بازی و فلش کارت انجام گرفت. - پخش آهنگ rainbow song و همخوانی با آن. - پخش Summer time song و Dance and freeze برای انرژی بخشیدن به کلاس.

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان مفاهیم مربوط به Greeting /How are you today? I'm good/I'm not good today. همراه با emoji paper craft انجام شد. پخش آهنگ Summer song و Hello song و همخوانی با آن. پخش آهنگ Rainbow song. آشنایی با رنگ ها Red Yellow Black White Pink Purple Blue Orange Green به همراه بازی با بادکنک های رنگی جهت تثبیت مبحث تدریس شده.

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان مرور مفاهیم مربوط به Greeting همراه با puppet و همخوانی با Hello song انجام شد. پخش آهنگ Summer song و Dance and freeze برای انرژی بخشیدن به کلاس و انجام حرکات ورزشی. آشنایی با classroom rules از طریق بازی.

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز همراه بچه ها در فضای مدرسه فعالیت های خلاقانه و سرگرم کننده برگزار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: - شروع کلاس زبان انگلیسی با پخش Hello song با همخوانی. - پخش Summer song و انجام حرکات ورزشی جهت شروع کلاسی پرانرژی. »»» امروز در کلاس زبان با مفاهیم مربوط به Greeting همراه با puppet شامل: Hello, how are you? I'm good, thank you. What's your name? I'm ... . آشنا شدیم. »» انجام بازی با توپ با هدف تمرین و تثبیت مباحث مربوط به Greeting.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: