فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز ارزشیابی از دروس 5 و 6 از کتاب ODI انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم لطفاً از کلمات و جملات صفحه ی 72 کتاب ODI در دفتر خود رونویسی کنید و سپس با هر کدام از کلمات صفحه ی 72 یک جمله بسازید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز آهنگ فستیوال تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 72 با هدف آشنایی با کلمات جدید (places to play sport) تدریس شد.
تکلیف: دخترهای قشنگم لطفاً صفحه های 68 و 69 از کتاب Activity book را انجام دهید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز آهنگ فستیوال تمرین شد.
تکلیف: دخترهای گلم worksheet (Math) را انجام داده و روز شنبه با خود همراه داشته باشید.
فعالیت: اپیزود بیست و دوم
توضیح: https://aparat.com/v/eoEXn

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 71 با هدف آشنایی با گرامر (regular past simple- verb+ed/+d) تدریس شد.
تکلیف: دخترهای قشنگم لطفا: - یک داستان 3 یا 4 خطی در دفتر خود بنویسید و کلمات زیر را در آن به کار ببرید: Jumped- climbed- skated- played- scored- kicked - ارزشیابی دروس 5 و 6 از کتاب ODI روز چهارشنبه انجام می شود، لطفاً آماده باشید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 37 با هدف آشنایی با: What happens when we exercise? تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم لطفاً Worksheet داده شده را کامل کنید. (تمرین انجام شده سر کلاس رو دوباره در خانه انجام دهید و جواب ها رو چک کنید.)

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز از کلمات جدید درس 7 دیکته گرفته شد.
تکلیف: دخترهای قشنگم با هر کدام از کلمات صفحه ی 70 و 71، یک جمله بسازید و در دفتر خود بنویسید.
فعالیت: اپیزود بیست و یکم
توضیح: https://aparat.com/v/sJF8Y

زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 70، با هدف آشنایی با کلمات جدید درس 7، تدریس شد.
تکلیف: دخترهای قشنگم لطفاً: - از روی کلمات جدید درس 7، صفحه ی 70 و 71، در دفتر خود رونویسی کنید. ورزش مورد علاقه ی خود را از بین آنها انتخاب کرده و 3 یا 4 خط در مورد آن بنویسید. - از کلمات درس جدید، صفحه ی 70 و 71، دیکته گرفته می شود، لطفاً تمرین کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: