فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: محمود کیانوش

ریاضی اول

مدرس: سجادی، معصومه
فعالیت: **** به نام خدای ناظِم **** - فعالیت جدول شگفت انگیز انجام شد. اهداف مدنظر لحاظ شد : - آموزش مفهوم ردیف و ستون ، - درک عینی تفاوت چیدمان ردیف و ستون ، - درک و تفهیم درست رعایت قانون و قاعده در مفاهیم ریاضی ، - درک عینی تداخل خانه های ردیف و ستون در هم ، - تاکید بر جدی بودن اصول دریادگیری مفاهیم ریاضی . و در نهایت فعالیت با دستاورد هدفمند، به صورت فرد به فردی در کلاس ریاضی امروز ، کار و انجام شد .

علوم اول

مدرس: سجادی، معصومه
فعالیت: **** به نام خدای عالِم **** _ دانش آموزان عزیز کلاژ کره‌ی زمین را انجام داده و با کره‌ی زمین، خشکی ها و دریاها آشنا شدند. _ درباره‌ی آب‌های سطح کره‌ی زمین صحبت شد. _ با دختران گلم درباره‌ی حفظ محیط زیست گفت و گو شد. _ درباره‌ی موارد مصرف آب و صرفه‌جویی در آن بحث و گفت و گو شد.

ریاضی اول

مدرس: سجادی، معصومه
فعالیت: **** به نام خدای ناظِم **** - فعالیت جدول شگفت انگیز انجام شد. اهداف مدنظر لحاظ شد : - آموزش مفهوم ردیف و ستون ، - درک عینی تفاوت چیدمان ردیف و ستون ، - درک و تفهیم درست رعایت قانون و قاعده در مفاهیم ریاضی ، - درک عینی تداخل خانه های ردیف و ستون در هم ، - تاکید بر جدی بودن اصول دریادگیری مفاهیم ریاضی . و در نهایت فعالیت با دستاورد هدفمند، به صورت فرد به فردی در کلاس ریاضی امروز ، کار و انجام شد .

ورزش اول

مدرس: حیدری، محدثه
فعالیت: بازی توپ و سبد با هدف تقویت چابکی و تمرکز بازی پرتاب توپ در حلقه هدف هم رنگ با هدف تقویت دقت و پرتاب

فارسی اول

مدرس: سجادی، معصومه
فعالیت: **** به نام خدای دانا **** ««« زنگ فارسی »»» تدریس مفهوم هم پایان همراه با دستاورد هدفمند با اهداف : - دست ورزی و تقویت عضلات ریز دست حین کار با قیچی - تقویت مهارت شنوایی برای تشخیص درست صدای انتهای هر واژه - پررنگ کردن تعامل گروهی و شریک فعالیت داشتن - تثبیت مفهوم آموزش داده شده . درکلاس فارسی امروز کار و انجام شد.

هنر اول

مدرس: محمدی، سمانه
فعالیت: آشنایی با جایگاه عناصر صورت به روش مشاهده عینی و غیرمستقیم: شناخت و کشف تشابهات و تفاوت ها، ساخت صورتک سفالی، افزودن عناصر شخصیت ساز یا مواد آزاد مانند مفتول و... در جهت شخصیت سازی، رنگ آمیزی و تکمیل اثر

پرتال هوش

مدرس: سجادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای توانا *** _ فعالیت زنگ هوش کار و انجام شد . _ هدف کار با وسایل ریز ، شناسایی صحیح جهت ، مهارت کنترل چشم و دست ، تقویت مهارت حرکت با نقشه ، به طور کامل و دقیق لحاظ شد.

زنگ تفریح

مدرس: سجادی، معصومه
فعالیت: **** زنگ مشاعره **** تمرین و همخوانی غزل « نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد ... » با هدف آشنایی دانش آموزان عزیز با فرهنگ اصیل و ادبیات غنی ایرانی و تقویت حافظه و توانایی نگهداشت ذهنی

ریاضی اول

مدرس: سجادی، معصومه
فعالیت: **** به نام خدای ناظِم **** مفهوم « الگوی تکرار شونده » با روش مشارکتی دانش آموزان با درست کردن ( کرم الگو دار ) تدریس و آموزش داده شد . اهداف : - درک عینی و تفهیم الگوی منظم یکی در میان ، - تقویت دست ورزی و عضله های ریز دست حین برش های مدنظر، - ایجاد انگیزه و فراهم کردن بستر مناسب برای یادگیری خوب، - جدی تر کردن فعالیت ها به لحاظ درک، کافی از الزامی بودن یادگیری مفاهیم ریاضی ، در کلاس ریاضی امروز کار و انجام شد.

علوم اول

مدرس: سجادی، معصومه
فعالیت: **** به نام خدای عالِم **** آشنایی و دقت نظر در حواس پنجگانه با روش پرسش و پاسخ و کاوشگری به صورت خلاقانه و جذاب با هدف : - آشنایی ، معرفی ، نام و شناخت صحیح حس بینایی ، شنوایی ، بویایی ، چشایی و لامسه. آشنایی با ابزار و کارهایی که به حواس ما آسیب می رساند . - احترام به افراد و کسانی که به دلایلی از این حواس محروم هستند‌. - نقش حواس و اهمیت آن در مشاغل.

پرتال هوش

مدرس: سجادی، معصومه
فعالیت: **** به نام خداوند قادر **** فعالیت تشخیص جهت ها با روش جذاب وخلاقانه با هدف : - تشخیص درست جهت ها در حین چرخش و جابجایی بدن - استفاده از اندام های حرکتی بدن و تقویت عضله ها - تاکید بر تعامل و فعالیت گروهی - مشارکت فردبه فردی دانش آموزان در کلاس و آموزش - تقویت پیروی از الگو و شناخت صحیح تکرار حرکات الگو دار؛ درزنگ هوش در محیط کلاس کار و انجام شد.

فارسی اول

مدرس: سجادی، معصومه
فعالیت: ****به نام خدای دانا **** آموزش و معرفی مفهوم هم آغاز با روش بازشناسی اجزای کلمه با بازی مشارکتی ، اکتشافی و شیوه تمرینی با هدف : - تقویت دقت و تمرکز در نشانه های زبان فارسی - تقویت مهارت شفاهی زبان - تقویت مهارت شنیداری - تقویت دقت در تشخیص درست آوا - تاکید بر مهارت بنیادین و پایه گوش دادن ، سخن گفتن ، خواندن . به این شرح که : برای تعدادی از نشانه های الفبا واکنش طراحی و تعریف شد. سپس برای تعامل فرد به فردی دانش آموزان نوبتی جلو کلاس و روبروی همکلاس هایشان قرار گرفتند و خوب فکر کردند و کلمه گفتند و بقیه باید با تشخیص درست صدای آغازین هر کلمه واکنش مدنظر را اجرا کردند . سپس تصاویر روی تابلو که صداهای هم آغاز داشتند به یکدیگر وصل کردند.

ورزش اول

مدرس: حیدری، محدثه
فعالیت: آموزش مهارت دستکاری با توپ بازی توپ شیطونک با هدف مهارت کار باتوپ بازی استوپ هوایی باهدف پرتاب هدفمند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: