فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: مهدی آذریزدی

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *زنگ ریاضی* تدریس شمارش و توالی در بستر شاد و مناسب یادگیری با ایجاد انگیزه ی بازی جذاب و خلاقانه خارپشت جادویی با هدف : - شناسایی شکل نوشتار و یادگیری خواندن صحیح عدد یک تا 9 شمارش تعداد و تشخیص و پیدا کردن شماره و عدد صحیح مربوط به آن پر رنگ کردن فعالیت گروهی و تقویت یادگیری شریک بازی گرفتن و تعامل غیرفردی فعالیت و انجام شد.
فعالیت: اردوی آب بازی انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** فعالیت « ربات اشکال » انجام شد . هدف شناخت درست اشکال هندسی ، معرفی و تاکید بر نام درست اشکال لحاظ شد. کشیدن شکل ربات با نقشه اشکال هندسی توسط خود دانش آموز به صورت فرد به فردی کار و انجام شد. هدف تقویت عضلات ریز دست ، تقویت مهارت کشیدن شکل های هندسی با دست و شابلون لحاظ شد.

پرتال هوش

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای توانا *** بازی هدفمند « جهت را پیدا کن ، قدم بردار » در کلاس کار و اجرا شد. هدف دقت در تشخیص جهات ، مهارت چرخش بدن و اندام های حسی در حین فعالیت فکری ، تقویت هوش فیزیکی لحاظ شد. دختران گلم به صورت فرد به فرد با دست سازه خلاق و جذاب بازی و یادگیری انجام دادند .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای رنگین کمان ** اردوی تفریحی « تئاتر موزیکال » برگزار شد.

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالِم *** _ آموزش نحوه رشد گیاه تدریس شد. _ کار با کاردستی خلاقانه و هدفمند « اجزای تشکیل دهنده گیاه » انجام شد. _ هدف تشخیص و درک عینی کودکان با گیاه لحاظ شد .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: ***به نام خدای دانا *** _برش سر انسان ( موی دختر بچه ) کار و انجام شد. _ هدف تقویت عضلات ریز دست و انگشت دانش آموزان لحاظ شد. _ کار با چسب برای موهای کاربرگ انجام شد. _ هدف تقویت کار و مهارت چشم و دست لحاظ شد. _ فعالیت به صورت هاووس سیستمی برای پررنگ کردن تعامل گروهی انجام شد.

پرتال هوش

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای توانا *** _ فعالیت زنگ هوش کار و انجام شد . _ هدف کار با وسایل ریز ، شناسایی صحیح جهت ، مهارت کنترل چشم و دست ، تقویت مهارت حرکت با نقشه ، به طور کامل و دقیق لحاظ شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: