فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه شیراز
کلاس: ششم 1

زبان انگلیسی ششم

مدرس: یزدانی، ملیکا
فعالیت: Practiced a song Math time
تکلیف: Find 10 words in your connect book Then make a story

سواد مالی

مدرس: سامانی، فاطمه
فعالیت: تدریس درس کسب وکار (درس 16) آشنایی با انواع کسب و کارهای خانگی و کوچک، روستایی، بین المللی و بزرگ و شناخت اهداف اجتماعی و اقتصادی در کسب و کارها و اهداف آنان فعالیت کلاسی ص 99 انجام شد
تکلیف: فعالیت ص 100 انجام شود

ریاضی ششم

مدرس: خوش سیما، فاطمه
فعالیت: مرور فصل چهارم
تکلیف: 20 سؤال ریاضی طرح کنید

فارسی ششم

مدرس: خوش سیما، فاطمه
فعالیت: تدریس درس چهاردهم و مرور فصل
تکلیف: درس آزاد با موضوع عید نوروز

نگارش ششم

مدرس: خوش سیما، فاطمه
تکلیف: درس آزاد نوشته شود

زبان انگلیسی ششم

مدرس: یزدانی، ملیکا
فعالیت: Made a handicraft Sang a song
تکلیف: Write a story by these words: Dangerous/ patiently / /headache/clean up/ favorite/ ours/ plaid /improve/ challenge your brain + do your postcard in the best design

زبان انگلیسی ششم

مدرس: یزدانی، ملیکا
فعالیت: Sang a song Connect book lesson 24
تکلیف: Complete part A page 81 Do all parts in pages 82/ 83

ریاضی ششم

مدرس: خوش سیما، فاطمه
فعالیت: صفحات 103 و 104 تدریس شد
تکلیف: تمرین صفحه 105 انجام دهید

نگارش ششم

مدرس: خوش سیما، فاطمه
فعالیت: درس دوازدهم کار شد و پرسش و پاسخ انجام شد

زبان انگلیسی ششم

مدرس: یزدانی، ملیکا
فعالیت: Cover the possessive pronouns
تکلیف: Write sentences with Mine Yours Theirs Ours Hers His

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: خوش سیما، فاطمه
فعالیت: درس دوازدهم کامل شد
تکلیف: پرسش و پاسخ درس دوازدهم روز چهار شنبه

استعداد هنری ششم

مدرس: کلانتری شاهیجانی، فخری
فعالیت: با سلام ودرود فعالیت امروز ساعت هنر نقاشی موضوعی دنیای خیالی هدیه به یک دوست

زبان انگلیسی ششم

مدرس: یزدانی، ملیکا
فعالیت: Taught new lesson Started to teach new grammar of possessive pronouns
تکلیف: 5 questions from conversation Work book Find five new words and make a sentence

سواد مالی

مدرس: سامانی، فاطمه
فعالیت: تدریس مجدد درس انتقال الکترونیکی پول و پخش ویدیو های جدید در این زمینه برای دانش آموزان همراه با تهیه ویدیو کلاس
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: