فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 1

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام واحترام تدریس مبحث کسر ها و اعداد مخلوط همراه با بازی و حل کاربرگ در کلاس انجام شد.
تکلیف: فردا تکالیف ضرب مساحتی را همراه داشته باشید و کسانی که کاربرگ جمع و تفریق کسر را نیاورده بودند تا روز سه شنبه مهلت خواهند داشت.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: مبحث ترکیب های اسم ( ترکیب وصفی و ترکیب اضافی ) همراه با بازی و مسابقه به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: 5 ترکیب وصفی به دلخواه و هم ترکیب اضافی به دلخواه نوشته و هر کدام را در جمله به کار ببرید.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا فعالیت جلسه پیش را به همراه گواش قلمو پالت تخم مرغی بیاورید

زنگ تفریح

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام و احترام اردوی سینمایی برگزار شد.

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس ضرب مساحتی همراه با تمرین و دوره از سال گذشته انجام شد . همچنین تمرین برای منزل داده شده است که در این بخش بارگذاری شده است.
تکلیف: تمرین های داده شده از ضرب مساحتی را تا روز یکشنبه انجام دهید و کاربرگ داده شده از کسر را میتوانید روز سه شنبه بیاورید.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس مبحث شکست تور همراه با آزمایش انجام شد. تمرین کوتاهی برای نمایش فارسی انجام شد.
تکلیف: در این بخش آدرس شعر نمایش جهت تمرین و حفظ کردن دانش آموزان قرار خواهد گرفت. https://www.aparat.com/v/4aYKH

ورزش پنجم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام ممنون از توجه و همکاری شما برای کفش عوض کردن و صبحانه میل کردن دخترای گلمان گرم کردن-نرمش-پرش های ساده- تعادلی-مسابقه-اموزش پرش به عقب-مسابقه

زنگ تفریح

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام و احترام طرح درس بازی و ساخت کاردستی همراه با گیره و چوب در کلاس انجام شد.
تکلیف: کسانی که تمایل به شرکت در اردو دارند فردا رضایت نامه همراه داشته باشند. همه ی گروه ها کار طبقه بندی گیاهان را همراه با تزئین فردا بیاورند.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان طرحی که جلسه گذشته طراحی کرده بودیم را با خطوط شکسته به صورت نامنظم تکنیک ابتدایی آینده شکسته را اجرا کردیم و در ادامه کلاس با انواع رنگ های گرم(رنگ هایی که حس گرما را به مخاطب انتقال می‌دهند) :قرمز-نارنجی -زرد-سبز مایل به زرد (آبی خیلی کم +زرد زیاد)بنفش مایل به قرمز(قرمز زیاد +آبی خیلی کم) و رنگ های سرد (رنگ هایی که حس سرما را به مخاطب انتقال می‌دهند):انواع آبی ها-سبز مایل به آبی (آبی زیاد + زرد خیلی کم)-بنفش مایل به آبی (آبی زیاد + قرمز خیلی کم). رنگ های خنثی(رنگه هایی که نه سرد هستند و نه گرم):سفید-سیاه **رنگ های خنثی فقط رنگ های دیگر را تیره و روشن می‌کنند ** آشنا شدیم.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً بخش هایی که داخل تصویر (شمعدان و خمره )هستند را با انواع رنگ های گرم به همان ترتیب که در کلاس گفته شد رنگ آمیزی کنید نکته 1: به هیچ عنوان به سراغ رنگ های سرد و قسمت های خارج از تصویر نروید نکته 2 : سعی کنید شمعدان و یا خمره را هرکدام در یک تم رنگی گرم کار کنید مثلاً شمعدان تم انواع و نارنجی و انواع زرد نکته 3 : در رنگ آمیزی به خط رسیدیم stop میکنیم .

نجوم

مدرس: ایروانی، کتایون
فعالیت: باسلام. امروز در جلسه ی سوم از کارگاه نجوم راجع به پروژه اپولو 11 صحبت کرویم و شرایط،جو در کره ی ماه و سیاره زمین بررسی شد.
تکلیف: لطفا طی دو هفته اینده بصورت انفرادی یا در غالب گروه های دوستانه راجع به یکی از مطالب بررسی شده در کلاس نجوم کار دستی درست کنید تا در نمایشگاه پایان کمپ تابستانی به نمایش بگذاریم. برای ایده گرفتن جهت کاردستی میتوانید گزینه های زیر را در گوگل سرچ کنید: Galaxy craft Moon craft Apollo 11 craft Atmosphere layers craft

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: با سلام و احترام بازی همراه ضرب و تقسیم برای حروف رمز جدول به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: سوالاتی از ضرب و تقسیم که در کلاس نوشته شد حل شود. در ضمن در این بخش نیز بارگذاری شده است.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تمرین پیدا کردن علائم نگارشی در جمله های مختلف به صورت بازی در کلاس انجام شده و متنی که درآن از علائم استفاده شد، را در دفتر نوشتند.
تکلیف: یک متن به دلخواه در ورق A4 نوشته و از علائم نگارشی استفاده کنید.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا وسایل زیر را همراه با انرژی بالا برای یک فعالیت هنری جذاب به همراه داشته باشید : طرحی که روی مقوا جلسه قبل در کلاس کشیده شد-قلمو-گواش-پالت تخم مرغی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: