فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 1
فعالیت: با سلام و احترام- ارزیابی ماهانه مداد قرمز یک از بازه زمانی 17/آبان لغایت 24/آبان برگزار می گردد. خواهشمندیم در این بازه زمانی دانش آموزان غیبت غیر موجه نداشته و تمرین های لازمی که آموزگار در پرتال ذکر می نماید با توجه و دقت بیشتری انجام داده و سوالات آموزشی خود را حتماً از آموزگار محترم پرسیده و پیگیری نمایند.در صورت نیاز والدین محترم می توانند جهت اطلاع از آزمون های طول سال تحصیلی به (سایت علویalavi.ir)بخش آزمون مراجعه نمایند. یادآور می گردد ترتیب برگزاری دروس در آزمون ها به ترتیب سایت نبوده اما تاریخ بازه برگزاری ارزشیابی ها و بودجه بندی ها طبق سایت انجام و برگزار می گردد - با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب کار ریاضی فعالیت مبحث (جمع و تفریق اعداد مخلوط)به طور کامل حل و پرسش و پاسخ و تصحیح شد. ارزیابی درس اول علوم(کاوشگری)گرفته شد.
تکلیف: ارمغان شماره 7 توسط اولیای محترم امضا شود و سپس توسط دخترهای گلم حل شود. کتاب کار مطالعات توسط اولیای محترم امضا شود و روز شنبه آورده شود.

املا پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: ارزیابی درس املا از درس سوم و چهارم فارسی گرفته شد.
تکلیف: برای روز شنبه ارزیابی فصل اول ریاضی مبحث (میلیارد-الگوها-عددهای مرکب)گرفته می شود. برای روز شنبه کتاب درسی ریاضی و کتاب درسی فارسی و کتاب درسی هدیه ها آورده شود.

ورزش پنجم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلم مسابقه ی طناب زنی و بازی ماشین پنچرگیر( هدف:بهبود عصب-عضله) را انجام دادند.

سواد مالی

مدرس: غلام زاده، منیره
فعالیت: به نام خدای مهربون . درس 4 تدریس شد . با هزینه های ثابت و متغیر آشنا شدیم و رابطه آنها با مبلغ فروش و درآمد را یادگرفتیم . تمرین درس به صورت پرسش و پاسخ انجام شد دخترهای پرتلاشم مفاهیم را به خوبی درک کرده و پاسخ مناسب دادند

رباتیک

مدرس: محمدی پناه، زهرا
فعالیت: در کلاس رباتیک تکمیل بدنه ماشین و نصب تعادل ها صورت گرفت. جاباتری ها متصل و ربات نوریاب تکمیل شد.
تکلیف: لطفا دانش‌آموزان (هر تیم) برای هفته آینده همراه خود 4 باتری قلم داشته باشند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: در این جلسه، مبحث شناخت منابع کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و غذاهای چرب در کنار زبان‌آموزان عزیزم مرور شد.دخترانم با مثال‌های کاربردی و گفت‌وگوهای گروهی، یاد گرفتند هر گروه از مواد غذایی در کدام خوراکی‌ها وجود دارد و نقش آن‌ها در بدن چیست.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز گروه دوم، با توجه به اهمیت محتواهای آموزشی گروه دوم و حجم نکات جزئی آن، دانش آموزان عزیزم موظف هستند طبق برنامه کلاسی هر روز برای پرسش کلاسی و آزمونک های کلاسی آماده باشند و نیازی به ضرورت تکرار معلمین در پرتال جهت مطالعه و آمادگی برای پرسش کلاسی نمی باشد. دانش آموزان خوبم لازم است هر روز طبق برنامه روزانه کلاسی مطالعه و تمرین کافی برای روز بعد خود داشته باشند- با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب کار ریاضی تمرین مبحث (جمع و تفریق اعداد مخلوط) پرسش و پاسخ و تصحیح شد.
تکلیف: برای فردا فقط کتاب کار ریاضی و دفتر املا آورده شود.

علوم پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب درسی علوم درس چهارم برگی از تاریخ زمین تدریس و به سوالات پاسخ داده شد.
تکلیف: ارزیابی از درس اول علوم(کاوشگری)گرفته می شود.

فارسی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب کار فارسی درس چهارم ( بازرگان و پسران) پرسش و پاسخ و تصحیح شد.
تکلیف: یک صفحه املااز درس سوم و چهارم (رازی و ساخت بیمارستان -بازرگان و پسران)نوشته شود فردا املا گفته می شود.

قرآن پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب درسی قرآن درس چهارم روانخوانی و روخوانی انجام شد و تمرین های درس پرسش و پاسخ شد.
تکلیف: درس چهارم قرآن مرور شود.

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: سلام سلام عرض ادب و احترام بازی ریتمیک و حرکتی با چوبک و حلقه برای تقویت هماهنگی گروهی و تقویت مهارت شنوایی و سرعت عمل بازی ریتمیک بادی پرکاشن جهت های چپ و راست برای تقویت هماهنگی عصب و عضله

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: در این جلسه، مبحث. Divisibility Rules Of 2, 5, 10, and 100" «قواعد بخش‌پذیری بر اعداد 2، 5، 10 و 100» تدریس شد. دخترانم با انجام تمرین‌ها و بازی‌های عددی، یاد گرفتند چگونه تشخیص دهند یک عدد بر این اعداد بخش‌پذیر است یا خیر.

ریاضی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب درسی ریاضی تمرین صفحه 30 و 31 مبحث (جمع و تفریق اعداد مخلوط)در کلاس پرسش و پاسخ و تکرار و تمرین و تصحیح شد.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی تمرین صفحه 41و 42 مبحث (جمع و تفریق اعداد مخلوط)برای فردا حل و آورده شود.

علوم پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: درس سوم علوم(رنگین کمان)مرور و پرسش و پاسخ شد.

نگارش پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: نگارش درس چهارم(بازرگان و پسران)پرسش و پاسخ و تصحیح شد.
تکلیف: از کتاب کار فارسی تمرین های درس چهارم (بازرگان و پسران) پاسخ داده و فردا آورده شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب کار مطالعات تمرین های درس پنجم(جمعیت ایران)در کلاس پرسش و پاسخ و تصحیح شد. ارزیابی درس اول تا سوم مطالعات انجام شد.
تکلیف: برای فردا کتاب درسی فارسی وکتاب کار فارسی و کتاب کار ریاضی و کتاب درسی علوم و کتاب قرآن آورده شود.

استعداد فضایی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: جلسه سوم و چهارم در کلاس حل و پرسش و پاسخ و تصحیح شد.

رایانه

مدرس: نیکومنش، آناهیتا
فعالیت: با سلام و احترام آموزش بلوک (وقتی شکلک کلیک شد) و ایجاد تغییرات در رفتار عناصر با استفاده از این دستور، آغاز تدریس بلوک های مربوط به صدا و معرفی انواع کاربرد های صوت در نرم افزار و چگونگی استفاده از آنها در محیط نرم افزار. همچنین مشخص نموندن گروه بندی برای انجام پروژه کلاسی صفحه ی 12 مهلت انجام پروژه تا 12 آبان ماه 1404 میباشد . لطفا در این روز پروژه را داخل فلش دارای نام و نام خانوادگی جهت تحویل به بنده در زمان کلاس همراه بیاورید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: در این جلسه :آشنایی با نمودار و درصد خصوصیات اخلاقی هر فردی.
تکلیف: دانش آموزان عزیز: هر طوری که به ذهنشان می رسد یک شبکه ی سالم دوستی را رسم کنید خودتان هر آن چیزی که دوست دارید میتوانید به این نقشه اضافه کنید. آدم ها در این شبکه چه شکلی هستند و قرار است چه کارهایی برای شما انجام دهند. شما قرار است چه کار برای آنها انجام دهید؟هر چیزی که این شبکه نیاز دارد را اضافه کنید.

ریاضی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب درسی ریاضی مبحث جمع و تفریق اعداد مخلوط تدریس و کاردر کلاس و فعالیت در کلاس حل و پرسش و پاسخ و تصحیح شد. ارزیابی درس دوم و سوم علوم گرفته شد.
تکلیف: از کتاب درسی ریاضی تمرین صفحه 31 حل و فردا آورده شود. کتاب درسی و کار ریاضی آورده شود‌.

فارسی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب درسی فارسی درس چهارم (بازرگان و پسران) به طور کامل تدریس شد و به سوالات درس به طور کامل پرسش و پاسخ شد.
تکلیف: نگارش درس چهارم ( بازرگان و پسران ) پاسخ داده و فردا آورده شود. برای فردا کتاب درسی و کار ریاضی و کتاب علوم و کتاب استعداد تحلیلی و کتاب کار مطالعات و کتاب نگارش فارسی آورده شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب درسی مطالعات درس پنجم ( جمعیت ایران ) تدریس و به سوالات پاسخ داده شد. درسنامه از روی کتاب کار مطالعات تدریس و نکات مهم گفته شد.
تکلیف: فردا ارزیابی از درس 1 تا 3 مطالعات گرفته می شود.

هنر پنجم

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: هنر را در آغوش بگیر یقینا بهترین دوستت خواهد شد.در کلاس هنر چه گذشت: اجرای طرح خلاقانه جدید برای (طرح دوسالانه هنر) با موضوع هدر رفت آب ها در کلاس انجام شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: در این جلسه، مبحث شناخت منابع کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و غذاهای چرب در کنار زبان‌آموزان عزیزم تدریس شد.دخترانم با مثال‌های کاربردی و گفت‌وگوهای گروهی، یاد گرفتند هر گروه از مواد غذایی در کدام خوراکی‌ها وجود دارد و نقش آن‌ها در بدن چیست.

ریاضی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب درسی مبحث جمع و تفریق اعداد مخلوط و فعالیت و کار در کلاس پاسخ داده شد. ارمغان شماره 6 در کلاس پرسش و پاسخ و تصحیح شد.
تکلیف: ارزیابی درس دوم و سوم علوم (تغییرات مواد ،رنگین کمان) فردا گرفته می شود.

فارسی پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: از کتاب درسی فارسی درس چهارم بازرگان و پسران روخوانی و روانخوانی شد.از کتاب کار فارسی جعبه کلمات درس چهارم بازرگان و پسران گفته شد. ارزیابی درس 1تا3 فارسی گرفته شد.
تکلیف: ازلغات مهم درس سوم (رازی و ساخت بیمارستان)دو مرتبه نوشته شود. برای فردا کتاب درسی فارسی و کتاب درسی مطالعات و کتاب درسی علوم و کتاب درسی ریاضی آورده شود.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: روزگرد، سحر
فعالیت: هدیه درس چهارم(از نوزاد بپرسید)تدریس و سوالات پرسش و پاسخ شد.
تکلیف: درس چهارم هدیه (از نوزاد بپرسید)از روی جزوه مطالعه و مرور شود.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: نقش برنامه ریزی در کاهش استرس تدریس گردید

زیبانویسی

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: قسم به نخستین خطی که از نگاه قلم، تا افق ناپیدای آفرینش کشیده شد! در کلاس زیبانویسی چه گذشت: آموزش نوشتار حرف ر مرغی تدریس و حل صفحه 12 و 13 خطاط شو در کلاس انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: در این جلسه، مبحث مقسوم‌علیه‌های یک عدد (Factors) در کنار زبان آموزان عزیزم مرور شد. دخترانم با دقت، عوامل اعداد مختلف را دوباره شناسایی کردند و روش پیدا کردن آن‌ها را مرور کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: