فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 1
فعالیت: یاد گرفتن هیچ درسی سخت نیست، فقط بعضی وقتا باید یکم بیش تر تلاش کنی - واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *تمرین و تکرار مفاهیم گوشه و لبه. *تمرین و تکرار حل ریاضی با چوب خط. *تمرین و تکرار جمع انتقالی با فایل آموزشی. *حل صفحات 33 و 34 و 35 کتاب ریاضی علوی با هدف تثبیت مفاهیم آموزشی و تعامل و پرسش و پاسخ فردبه فرد دانش آموزان. *تدریس عدد 4 و 5. *تمرین عددنویسی با فایل آموزشی و همراهی دانش آموزان عزیز در عددنویسی.
تکلیف: دلبندم، سوال 4 صفحه 34 کتاب ریاضی علوی را حل کن. تکلیف عددنویسی : دو خط عدد 4 , دوخط عدد 5 ، یک خط عدد 5 -4 , و یک خط به ترتیب عدد 5 - 4 - 3 - 2 - 1 را بنویس و تمرین کن.در پرتال برای آموزگارت ارسال کن. ( والدین محترم برای رویت شما و سهولت در سرمشق عددنویسی , نمونه سرمشق مربوطه بارگذاری شده است.)

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها. *تدریس درس 2(سلام به من نگاه کن). *تمرین و تکرار مبحث آموزش داده شده با حل کتاب علوم علوی صفحات 16تا20 با مشارکت دانش آموزان عزیز و پرسش و پاسخ فردبه فردی عزیزان دلم.
تکلیف: دانشمندکوچک، با دقت در هنگام خوردن میوه و غذا به حس چشایی بیشتر شناخت پیدا کن, با بو کشیدن خوراکی هایت حس بویایی ات را تقویت کن,با دقت به زیبایی های محیط اطرافت مثلا گلبرگ های گل در گلدان یا زیبایی بال های پرندگان روی درختان نگاه کن تا بیشتر ارزش نعمت حس بینایی را درک کنی، با چشم بسته با اعضای خانواده ات صحبت کن و با تشخیص افراد حس شنوایی ات را محک بزن و با همان چشم های بسته با لمس وسایل، اندازه و شکل آنها را با حس لامسه تشخیص بده. و از آموخته های درس شیرین علومت لذت ببر.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *تدریس نگاره 8. *تمرین و تکرار مفاهیم هم آغاز و هم پایان. *تمرین و تکرار بخش کردن کلمات.
تکلیف: سنجاقکی زیبای من، دفترمشق فارسی ات صفحه 26 و 27 مربوط به لوحه نویسی و 48 و 49 مربوط به نگاره 8 را با دقت و مرتب انجام بده و برای معلم مهربانت در پرتال ارسال کن. ( والدین محترم به علت اشکال چاپی سرمشق در صفحه 27 دفتر مشق فارسی مربوط به لوحه نویسی ، سرمشق صحیح برای انجام تکلیف دانش آموز عزیزم بارگذاری می شود تا به رویت شما جهت ویرایش در دفترمشق برسد)

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: Dragonfly 1 روز : شنبه Saturday تاریخ: 1400/7/24 1.احوال پرسی ، مرور مکالمه 2&1 با پرسش از دانش آموزان Hello,how are you? how old are you? what's your favorite color? which grade are you in? how many brothers and sisters have you got? how big is your family? 2.گوش دادن به شعرهای : Hello song goodbye song how many? song 3.تدریس مبحث math : how many? how many cats? 2 cats. how many dog? 1 dog. با انجام worksheet در کلاس 4.مرور سوره کوثر 5.مرور روخوانی و blending صداهای Gg,Oo,Uu,Ll,Ff,Ff با پرسش از دانش آموزان
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا صفحه 33 جزوه کلمات را بین سه خط بنویسید. دختران گلم به صدای معلم که در واتساپ ارسال می شود گوش داده و ویس روخوانی کلمات برای من ارسال شود. از توجه و همکاری شما والدین عزیز سپاسگزارم Ms.Kashi

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *حل صفحات 25 و 26 و 27 کتاب فارسی علوی با هدف تمرین وتکرار مفاهیم آموزش داده شده فارسی تا به حال.
تکلیف: *دلبند قشنگم ، دفتر مشق فارسی صفحه 24 و 25 مربوط به لوحه نویسی را انجام بده و برای آموزگارت در پرتال ارسال کن. *دانشمند کوچک ، به کمک والدینت میوه های سیب و خیار را برش طولی و عرضی بزن و با دقت تفاوت آنها را بررسی کن و نتیجه مشاهدات خودت را با فیلم یا صدای ضبط شده ات برای معلم مهربانت ارسال کن. پس از انجام آزمایش، صفحه 14 و 15 کتاب علوم علوی را انجام بده.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: Dragonfly 1 روز : چهارشنبهwednesday تاریخ: 1400/7/21 1.احوال پرسی ، مرور مکالمه 2&1 با پرسش از دانش اموزان Hello,how are you? how old are you? what's your favorite color? which grade are you in? how many brothers and sisters have you got? how big is your family? 2.گوش دادن به شعرهای : Hello song jolly phonics 3 song shapes song 3.مرور سوره کوثر 4.مرور حروف Gg, Oo, Ll, Uu Ff,Bbو مثال ها اسم و فلش کارت ها 5.مرور اشکال و رنگ ها با انجام بازی و پرسش از دانش آموزان .Its a red circle. .Its a blue rectangle. .Its a purple heart. .Its a green square.
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا صفحه 31&32 جزوه را انجام دهید. دختر گلم صفحه 31: دور حروف بزرگ دایره بکشید. صفحه 32: دورحروف کوچک دایره بکشید. از توجه و همکاری شما والدین عزیز سپاسگزارم Ms.Kashi

هوش و ریاضی

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *حل صفحات 8تا 15 کتاب هوش علوی به منظور تثبیت مفاهیم آموزش داده شده ریاضی تابه حال ، با مشارکت و پاسخگویی دانش آموزان عزیز.
تکلیف: نازنین دلم، کتاب ریاضی علوی صفحه 29 تا 31 را با دقت انجام بده و نتیجه دقت و تلاشت را برای معلم مهربانت در پرتال ارسال کن.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *آموزش و معرفی چوب خط با فایل آموزشی. *حل تمرین 4 دفتر مشق ریاضی به منظور تثبیت مفهوم چوب خط با تعامل دانش آموزان عزیز به صورت پرسش و پاسخ فرد به فرد. * آموزش و معرفی عددنویسی ، عدد 2و3 .
تکلیف: سنجاقک زیبای من، در دفتر مشق که خودت تهیه کرده ای دو خط عدد یک / دو 1،2 -----دو خط عدد سه 3 ، -----و دو خط نوشتن به ترتیب عدد یک /دو / سه 3 ،2 ،1 را بنویس و تمرین کن و نتیجه زحمت و تلاشت را برای آموزگارت در پرتال ارسال کن. (والدین محترم برای رویت شما و سهولت در سرمشق دادن نمونه سرمشق بارگذاری شده است.)

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *تدریس نگاره 7. *پرسش وپاسخ از دانش آموزان عزیز از تصویر نگاره 7 به منظور تقویت دقت دیداری و شنیداری نوگل های عزیز. *تمرین و تکرار هم آغاز و هم پایان با استفاده از کارت واژه و تعامل فرد به فرد دانش آموزان گل.
تکلیف: نازنینم ، صفحه 22 و 23 مربوط به لوحه نویسی و 46 و 47 مربوط به نگاره 7 دفترمشق فارسی ات را بادقت و مرتب حل کن و برای معلم مهربانت در پرتال ارسال کن.

ورزش اول

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: پاییز مهمانی حواس است. برگ ها به رنگ قشنگ در می آید. امروز 400/07/20 با ذهنیت پاییز دانش آموز در وضعیت دوچرخه قرار گرفته و بدن را گرم کرده و سوار بر چرخ خیال به محیط پارک رفته برای دیدن درختان. دخترا تصور کردن هر کدام درخت هایی هستند که در زمین ریشه دارند و شاخه و برگ های آنها به سمت آسمان قد کشیده و در آخر در وضعیت گربه، در میان خزانی از برگ های پاییزی، جست و خیز کردند. بازی یوگا به بچه ها کمک می کند در وضعیت درست و محکم، خود جوش بودن و اصالت خود را حفظ کنند
تکلیف: تکالیف: مرحله1: گل های باغ امید به کنار درختی بروید و برگی را از روی زمین بردارید و بگذارید کف دست خود و فوت کنید . مرحله 2 :هر چیزی را که در اطراف می بینید نقاشی کنید و بجای درخت و گربه و دوچرخه خودتان را بکشید. والدین و دانش آموزان عزیز ممنون از توجه شما

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: Dragonfly 1 روز : سه شنبه Tuesday تاریخ: 1400/7/20 1.احوال پرسی ، مرور مکالمه 2&1 با پرسش از دانش اموزان Hello,how are you? how old are you? what's your favorite color? which grade are you in? how many brothers and sisters have you got? how big is your family? 2.گوش دادن به شعرهای : Hello song jolly phonics 3 song goodbye song 3.مرور سوره کوثر 4.مرور حروف Gg, Oo, Ll, Uu Ff,Bbو مثال ها اسم و فلش کارت ها 5.روخوانی blending , صداهای jolly 3 , با نوشتن و‌پرسش از کلمات
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا صفحه 30 جزوه را انجام دهید. دختر گلم هنگام نوشتن اسم و صدای تمامی حروف Gg , Oo, Uu, Ll, Ff, Bb هر حرف را با یک مثال آن گفته و ویس آن ارسال شود. مثال: The name is ... the sound is ..... Ff is for frog. از توجه و همکاری شما والدین عزیز سپاسگزارم Ms.Kashi

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: آموزش گفتگوی مودبانه و درخواست مودبانه به دانش آموزان
تکلیف: تمرین درخواست و رد درخواست مودبانه با والدین

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *انجام صفحات 5و6 مربوط به تمرین 3 ،دفتر مشق ریاضی. *معرفی جدول ماتریس.
تکلیف: سنجاقکی عزیزم، صفحات 27 و 28 کتاب کار ریاضی علوی را با دقت انجام بده و نتیجه دقت و تلاشت را برای آموزگارت ارسال کن.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *انجام صفحات 42 و 43 مربوط به نگاره 5 و صفحه 44 و 45 مربوط به نگاره 6 دفترمشق فارسی و تمرین و تکرار هم آغاز و هم پایان. *حل صفحات 20 و 21 مربوط به نگاره 5 و صفحه 24 و 23 مربوط به نگاره 6 در کتاب کار فارسی علوی و تمرین و تکرار بخش کردن.
تکلیف: دختر نازنینم ، صفحات 20 و 21 دفتر مشق فارسی مربوط به لوحه نویسی ات را با دقت و مرتب بنویس و برای معلم مهربانت ارسال کن.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: Dragonfly 1 روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1400/7/19 1.احوال پرسی ، مرور مکالمه 2&1 با پرسش از دانش اموزان Hello,how are you? how old are you? what's your favorite color? which grade are you in? how many brothers and sisters have you got? how big is your family? 2.گوش دادن به شعرهای : Hello song letter Ffsong letter Bb song goodbye song 3.مرور سوره کوثر 4.مرور حروف Gg, Oo, Ll, Uu و مثال ها اسم و فلش کارت ها 5.تدریس حروف جدید Ff, Bb مثال ها نحوه نوشتاری ، فلش کارت ها, اسم ، صدا
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا صفحات 29&28 جزوه حروف Ff, Bb را بعد از تماشای فیلم آموزشی که در گروه ارسال می شود. انجام دهید. از توجه و همکاری شما والدین عزیز سپاسگزارم Ms.Kashi
فعالیت: سنجاقکی های نازنین دوشنبه 19مهرماه #کتاب فارسی علوی #دفترمشق فارسی #دفترمشق ریاضی را باخود به مدرسه بیاورید. شاد وسلامت باشین دختران گلم

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *تمرین و تکرار انتقال دسته بندی ها. *آموزش گوشه و لبه ، هم چنین معرفی شکل های هندسی(دایره /مثلث/مربع/مستطیل). *پرسش و پاسخ از دانش آموزان عزیزم با استفاده از فایل آموزشی با هدف تعامل دانش آموزان نازنین و جذابیت بیشترکلاس.
تکلیف: سنجاقکی دوست داشتنی من ، در دفتر خط داری که تهیه کرده ای دو خط عدد 1(یک) را به عنوان مشق ریاضی ات خوش خط و زیبا بنویس و برای آموزگارت در پرتال ارسال کن.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها *تدریس نگاره 6 *تمرین و تکرار هم آغاز و هم پایان. *تمرین و تکرار بخش کردن کلمات با استفاده از فلش کارت با هدف مشارکت دانش آموزان درکلاس به صورت فرد به فرد از عزیزان دلم.
تکلیف: عزیزدلم، دفتر مشق فارسی صفحه 18 و 19 (مربوط به لوحه نویسی) و صفحه 40 و 41 (مربوط به نگاره 4) را با دقت انجام بده و برای معلم مهربانت در پرتال ارسال کن.

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز درکلاس کاردستی جغد به وسیله لوله دستمال کاغذی ساخته شد، برای جلسه بعد آن را تکمیل کرده و عکس کاردستی ارسال گردد
تکلیف: برای جلسه بعد چوب بستنی به تعداد،رنگ گوا‌ش. مقوا رنگی داشته باشید

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: Dragonfly 1 روز : یکشنبه Sunday تاریخ: 1400/7/18 1.احوال پرسی ، مرور مکالمه 2&1 با پرسش از دانش اموزان Hello,how are you? how old are you? what's your favorite color? which grade are you in? how many brothers and sisters have you got? how big is your family? 2.گوش دادن به شعرهای : Hello song letter Llsong letter Uu song goodbye song 3.مرور سوره کوثر 4.مرور حروف Gg, Oo و مثال ها اسم و فلش کارت ها 5.تدریس حروف جدید Ll, Uu مثال ها نحوه نوشتاری ، فلش کارت ها
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا صفحات 26&27 جزوه حروف Uu, Ll را بعد از تماشای فیلم آموزشی که در گروه ارسال می شود. انجام دهید. از توجه و همکاری شما والدین عزیز سپاسگزارم Ms.Kashi

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: درود بر شما عزیزان موارد تدریس شده ی امروز : آموزش تقسیم بندی های رایانه ها رایانه های رومیزی.شخصی.قابل حمل.ابر رایانه ها و... به دانش آموزان دسترسی جهت حل تمرین از طریق قلم مجازی ارائه شد. نکته ی مهم : عزیزان جهت رعایت نوبت دسترسی و ارائه قلم مجازی به دانش آموزان یک جلسه اسامی از انتهای لیست کلاسی انتخاب می شوند وجلسه ی دیگر از ابتدای لیست ، بدین صورت نوبت به تمامی دانش آموزان در طی 1 جلسه درمیان امکان پذیر می شود. ممنون و متشکر از عنایت شما والدین گرمی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: