1400/11/23
ریاضی اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خدای مهربان:امروز در زنگ ریاضی مفهوم "مساله خوانی" و روش های حل آن با "شکل" با "محور "و توضیح "جلو نویسی مساله "بعد از رسیدن به جواب نهایی مرور و تمرین شد و برای تثبیت بهتر در دفتر دخترهای گلم نمونه مساله حل و تمرین شد.
دختر گلم مساله خوانی با جمع و تفریق را خوب تمرین کن و برای خودت مثال بزن تا این مفهوم را به خوبی یاد بگیری.
علوم اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خدای آسمان و زمین:امروز در زنگ علوم فصل 10کتاب کار علوم با موضوع در اطراف ما هوا وجود دارد تدریس شد و کتاب کار علوم علوی صفحات 100 الی 105 با پرسش و پاسخ از دختران گلم انجام شد.
گل دختر کنجکاوم: آزمایشات مربوط به این فصل را به دلخواه انجام بده و در شاد ارسال کن.
فارسی اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خدای مهر و دوستی :امروز در زنگ فارسی پس از حضور غیاب سوره ی حمد به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان خوانده شد.داستان بیدپای فارسی (لاک پشت ورزشکار) خوانده شد و سوالات آن از دختران گلم پرسیده شد.پس از آن جمله نویسی و کلمه نویسی گفته شد و دختران عزیزم در دفتر تمرین خود برای یادگیری بهتر نشانه های جدید،آن را نوشتند.
ماه قشنگم:تکلیف امشب شما یک صفحه املای خوش خط و تمیز از جملات و کلماتی است که تا به الان خوانده ایم. صفحه ی 145 دفتر مشق خلاق را روان خوانی کن و در کانال شاد برای معلمت ارسال کن.تنت سلامت،دلت شاد،لبانت خندان فرشته ی زیبای من.
زبان انگلیسی
کاشی، سحر
گزارش کلاس زبان
کلاس: Dragonfly
روز : شنبه Saturday
تاریخ: 1400/11/23
1.احوال پرسی ، مرور مکالمه ها
مرور وسیله موسیقی مورد علاقه و حیوان خانگی مورد علاقه
1.تدریس نقش زنان در علوم ، womwn in science به مناسبت این روز و آشنایی با کارهای آن ها
2.تدریس مبحث living non_living با پرسش و پاسخ و حل تمرین کتاب
3.تدریس مبحث baby animals ، بچه های حیوانات و پرسش و پاسخ
4.حل کتاب علوم ، science در کلاس آنلاین صفحات 10 و 11 ،
8 و 9 قبلا در کلاس حل شد و مرور شد.
5.گوش دادن به شعرهای :
Hello song
My pet song
تکلیف: دختران گلم از جزوه اول سال ماه مهر
که تصویرABC روی تخته روی آن هست ، صفحات 6 و 7 مربوط به وسایل مدرسه کامل شود.
صفحه 6 :هر وسیله را به اسمش وصل کن.و رنگ کن.
صفحه 7: شماره هر وسیله را از وسایل داده شده در مستطیل در کنارش بنویس.
لطفا حتما فیلم و یا ویس نام بردن وسایل مدرسه هنگامی که دخترم این صفحه را تک تک نام می برد ارسال شود.
***دقت داشته باشید ارسال فیلم و ویس به منزله ی فعالیت کلاسی دختر گلم هست و حتما باید ارسال شود.***
با تشکر از همراهی شما عزیزان
Ms.Kashi
1400/11/22
1400/11/20
ریاضی اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خداوند مهربانی ها
* در زنگ ریاضی کتاب کار ریاضی علوی صفحات 151 تا 154 مربوط به تم 17 با تعامل دانش آموزان عزیز به صورت پرسش و پاسخ حل شد .
* مفهوم « مساله خوانی » و روش های حل آن // با شکل // با چوب خط // با محور // و توضیح
« جلونویسی » مساله بعد از رسیدن به جواب نهایی ، تدریس و آموزش داده شدو برای تثبیت بهتر در دفتر تمرین دخترهای زرنگم نمونه مساله حل و تمرین شد .
ریاضیدان کوچک ،
عدد های 60 تا 99 را در دفتر تمرین بشمار و بنویس و حتما دسته های یکی و ده تایی آن را بگو و بنویس تا خوب و حرفه ای یاد بگیری ، ونتیجه تلاشت را برای معلمت
در پرتال ارسال کن .
فارسی اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خداوند مهربانی ها
* کلاس را با ورزش صبحگاهی به صورت گروهی شروع کردیم .
* بعد از خواندن سوره حمد
* نفرات برتر برای بنر دانش آموزان نمونه روی ستاره طلایی معرفی کردیم ،
* در ادامه کتاب فارسی علوی صفحات 166 تا 168 مربوط به نشانه « ه ه ه ه » را به صورت پرسش و پاسخ با دختران گلم انجام دادیم .
* در زنگ دوم کلمات جمع شده با ترکیب « ها » تدریس شد .
* سری پنجم طرح بیدپای فارسی
به صورت درک مطلب در کلاس انجام شد .
عزیز دلم ،
صفحات 141 تا 144 دفتر مشق فارسی مربوط به نشانه
« ه ه ه ه » را با دقت و
خوش خط و مرتب بنویس و در پرتال ارسال کن .
زبان انگلیسی
کاشی، سحر
گزارش کلاس زبان
کلاس: Dragonfly
روز : چهار شنبه Wednesday
تاریخ: 1400/11/20
1.احوال پرسی ، مرور مکالمه ها
حیوان خانگی مورد علاقه
What's your favorite pet?
ساختار پرسش
,Is it a dog?
Yes, It is.
No, It isn't.
2.تدریس درس 5 my pet
حیوان خانگی و ساختار
It's a dog, cat, parrot, tortoise,mouse,frog,rabbit.
3.انجام صفحه 42, 43 کتاب ODI starter و گوش دادن به فایل صوتی آن در کلاس
4.مروری از صفحات قبل کتاب و داستان صفحه 40
5.گوش دادن به شعرهای :
Hello song
I'm so happy
audio track of book
تکلیف:
دختران گلم صفحات کتاب که سر کلاس انجام دادیم 42و 43 که برش و چسباندن دارند کامل شده وحتما ارسال شوند.
از کتاب کار ODI starter,
صفحه 38 بخش 12: ساختار ها را با
He is got
She is got
کامل کنید و از کلمات بالا استفاده کنید.
صفحه 38 بخش 13: از انتهای کتاب ODI
جمله He 's got a mouse را در ابری که کنار والدو ** Waldo** هست بچسبانید.
با تشکر از همراهی شما عزیزان
Ms.Kashi
1400/11/19
ریاضی اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خدای ماه و ستاره:در زنگ ریاضی دسته بندی اعداد یکی و ده تایی از 90 تا 99آموزش داده شد و در جدول ارزش مکانی جا گذاری شد.
مفهوم تفریق اعداد بزرگ به صورت دسته های ده تایی تدریس شد .
دخترباهوشم:دسته بندی اعداد 90 تا 99 را با استفاده از کیسه حساب و دسته های یکی و ده تایی تمرین کن. امروز شمارش اعداد ریاضی تکمیل شد و شما از امروز می تونی همه چیز را تا 99 بنویسی و بشماری.به شما افتخار می کنم ریاضی دان کوچک.
فارسی اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خداوند بخشنده ی مهربان:امروز در زنگ فارسی پس از حضور غیاب ، نشانه ی ه ه ه ه از روی فایل آموزشی تدریس شد تا جایگاه نشانه ه ه ه ه در کلمات را تشخیص دهند.کتاب فارسی درس مهتاب روان خوانی شد .
جمله نویسی کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 165 به صورت پرسش و پاسخ از دختران گلم انجام شد.
جشن اسم هستی جان،زهرا جان و هانا و هلنا جان با آموزش نشانه ه ه ه ه در کلاس برگزار شد.
مهتاب زیبا:تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 135 تا 140 است لطفا با دقت و تمیز انجام بده.
نگارش اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خدای مهربانی ها:
امروز در کلاس فارسی کتاب نگارش صفحه ی 91 و 92 با پرسش و پاسخ از دختران گلم انجام شد.
زبان انگلیسی
کاشی، سحر
گزارش کلاس زبان
کلاس: Dragonfly
روز : سه شنبه Tuesday
تاریخ: 1400/11/19
1.احوال پرسی ، مرور مکالمه ها
2.مرور حیوانات خانگی و ساختار های
I've got a cat
He is got a dog
She is got a rabbit
3.تدریس درس 5 my pet
حیوان خانگی و ساختار
Its a dog, cat, parrot, tortoise,mouse,frog,rabbit.
4.انجام صفحه 40 و 41 کتاب ODI starter و گوش دادن به فایل صوتی آن در کلاس
5.مرور جزوه الفبا و حروف Ii, Jj ,Kk,Ll
6.مرور کلمات 2spelling bee round
7.گوش دادن به شعرهای :
Hello song
My pet song
action verbs song
برگزاری مسابقه اسپلینگ با سنجاقک 2و3
تکلیف:
صفحه 36 کتاب کار ODI بخش 8: به فایل صوتی گوش داده و شماره گذاری کنید.
صفحه 36 بخش 9: با توجه به جملات عکس مناسبش را نقاشی کنید.
صفحه 37 بخش 10: با توجه به شکل و کلمات هر حیوان را به بچه اش وصل کن.
صفحه 37 بخش 11: نقطه ها را وصل کن و شکل به دست آمده را نگاه کن کدام کلمه مناسبش است دور آن کلمه دایره بکش.
با تشکر از همراهی شما عزیزان
Ms.Kashi
1400/11/18
ریاضی اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خداوند مهربانی ها
* در زنگ ریاضی مفهوم جمع اعداد بزرگ به صورت دسته های ده تایی تدریس شد .
*** ریاضی ،
مهارت شمردن زیبایی های زندگی را به بچه ها یاد می دهد . ***
فارسی اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خداوند مهربانی ها
* کلاس را با ورزش صبحگاهی با موزیک شاد به صورت نوبتی گروه بندی هاووس سیستمی انجام دادیم ، تا حواس دانش آموزان جمع باشد و دقت لازم را در کلاس داشته باشند.
* در ادامه کتاب کار فارسی علوی صفحات 160 تا 163 را با تعامل دختران گلم جهت تثبیت مفاهیم « و استثنا » انجام دادیم . و صفحات ارزشیابی را دختران گلم مثل امتحان خودشان در منزل انجام دادند و زنگ بعدی در کلاس ارزیابی شد .
ستاره درخشان آسمان دانش ،
* دفتر مشق فارسی صفحات 131 تا 133 را با دقت و خوش خط و مرتب بنویس و در پرتال ارسال کن .
* دانش آموز کوشا روان خوانی صفحه 134 را بخوان و در گروه « شاد » ارسال کن .
*** دختر قشنگم من به شما افتخار می کنم ***
املا اول
فیض آبادی، معصومه
به نام خداوند مهربانی ها
* در زنگ املا جملات تا نشانه
« اِ ِ ه ه »
به دختران زرنگ ، با دوربین های باز در اتاق های گروه هاووس سیستمی
املا گفته شد ، و در نهایت تصویر دفتر املا دختران گلم در گروه برنامه « شاد » ارسال شد و تصحیح و بررسی انجام شد.
املا دانش آموزان درس خوانم خیلی خوب بود و تلاش خانم معلم و دخترانم آسمان دانش را پر ستاره کرد .
زبان انگلیسی
کاشی، سحر
گزارش کلاس زبان
کلاس: Dragonfly
روز : دوشنبه Monday
تاریخ: 1400/11/18
1.احوال پرسی ، مرور مکالمه ها
2.حیوانات خانگی My pet درس 5:
و ساختار :
I've got a cat
I've got a dog
she has got a cat
he has got a dog
3.تدریس درس 5 my pet
حیوان خانگی و ساختار
Its a dog, cat, parrot, tortoise,mouse,frog,rabbit.
4.انجام صفحه 38, 39 کتاب ODI starter و گوش دادن به فایل صوتی آن در کلاس
5.مرور کلمات 2spelling bee round
6.گوش دادن به شعرهای :
Hello song
My pet song
audio track of book
تکلیف:
دختران گلم لطفا کتاب کار
صفحه 34 بخش 4:
به فایل صوتی گوش داده و دور آن دایره بکشید.
صفحه 34 بخش 5:
جملات را پررنگ کنید آن ها را بخوانید و با توجه به تصاویر شماره مربوط به آن ها را بنویسید.
صفحه 35 بخش 6: کلمات را پر رنگ کرده به فایل صوتی گوش کنید و در تصویر مناسب تیک بزنید.
صفحه 35 بخش 7: کلمات را پررنگ کرده و بخوانید سپس تصویر آن ها از عکس داده شده پیدا کنید و دورش دایره سبز بکشید.
*لطفا فایل های ارسالی مربوط به اسپلینگ مرحله دوم را هر شب در منزل تمرین کنید.*
با تشکر از همراهی شما عزیزان
Ms.Kashi