فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 1
فعالیت: به نام خداوند دانا و توانا * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1404/08/17 چهارشنبه 21 /1404/08: * فارسی: - آموزش نشانه ی ( س) . - آموزش نشانه ی ( او) . *ریاضی: آموزش تم 7 * علوم : آموزش فصل 4. * وسایل آموزشی خواسته شده برای این هفته: 1- آوردن یک عدد سیب ( سالم و بدون برش) برای روز یک شنبه 1404/08/18 2- ساخت کارت صدای ( س ) برای روز یک شنبه 1404/08/18 3- ساخت کارت صدای ( او ) برای روز سه شنبه 1404/08/20 . 4- آوردن عروسک یا فیگور حیوانات اهلی یا وحشی برای روز چهارشنبه 1404/08/20
توضیح: با احترام خدمت اولیای محترم، با توجه به حساسیت های آموزشی پایه اول و این که دختران عزیزمان در حال کسب مهارت های نوشتاری و دست ورزی هستند و هنوز قدرت دست ورزی و نوشتاری آن ها به میزانی نیست که روی مداد و نوشتن کنترل لازم را کسب کرده باشند، لذا استفاده از مدادهای نوکی یا مداد رنگی های اتودی، در زیبایی خط دانش آموزان ( درشت نویسی ، ریز نویسی )تأثیر گذاشته و باعث بد خطی آنان می‌شود.تأکید می گردد این گونه مدادها علاوه بر زود خراب شدنش، دانش آموزان عزیز را در کلاس دچار چالش و مشغول به خود کرده و از فرآیند آموزشی دور می‌کند. با تأکید مدیریت محترم دبستان و معاون آموزشی، دختران گل پایه اول به هیچ عنوان اجازه آوردن این گونه وسایل را در کلاس نداشته و بایستی عزیزان با مداد سه گوش بنویسند. " پس خواهشمندیم،لطفاً از آوردن هرگونه لوازم غیر ضروری که تمرکز و نظم کلاسی دانش آموزمان را دچار چالش و مختل می‌کند،جداً و قطعاً خوداری بفرمایید. از شنبه 17/آبان ماه مداد رنگی ها بایستی فقط 12 رنگ بوده و به صورت مداد معمولی در اختیار دانش آموز قرار داده شود. در صورت آوردن این گونه وسایل مورد آموزشی و انضباطی لحاظ می گردد. پیشاپیش از همکاری و همراهی اولیای ارجمند در پیشبرد مطلوب و هر چه شایسته تر روند آموزشی سپاسگزار و قدردان مهرشان هستیم. با تشکر کیهان معاون آموزشی و معلمین گرانقدر پایه اول

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: دلبندان من، این ساعت در اردو بودند و خاطرات هیجان انگیز و شادی را با لبخندهای زیبا و قلب های شادشان در دفتر کلاس اول خود ثبت نمودند.

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: دلبندان من، این ساعت در اردو بودند و خاطرات هیجان انگیز و شادی را با لبخندهای زیبا و قلب های شادشان در دفتر کلاس اول خود ثبت نمودند.
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیز، کتاب علوم آموزش و پرورش و هم چنین کتاب کار علوم علوی جهت تمرین و تکرار به منزل ارسال گردید. دخترانم از درس اول (زنگ علوم) تا درس سوم (سالم باش، شاداب باش) تمرین داشته باشند و با آمادگی به مدرسه بیایند. لطفا دانش آموزان شنبه 1404/08/17 هر دو کتاب را به مدرسه بازگردانند. صفحاتی که فرشتگانم می بایست مطالعه نمایند: کتاب علوم آموزش و پرورش: از صفحه ی 10 تا صفحه ی 25 / کتاب کار علوم علوی: از صفحه ی 7 تا صفحه ی 34.

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: دلبندان من، این ساعت در اردو بودند و خاطرات هیجان انگیز و شادی را با لبخندهای زیبا و قلب های شادشان در دفتر کلاس اول خود ثبت نمودند.
تکلیف: فرشتگان من، لطفا: 1- دفتر مشق ( جلد دوم) : صفحه ی 24، قسمت املای شماره ی 1 با خطی خوش نوشته شود. 2- دفتر مشق ( جلد دوم) : صفحه ی 23 با دقت تکمیل شود. 2- ارمغان هفته به دانش آموزان تحویل داده شد؛ دلبندانم تا روز چهارشنبه 1404/08/20 مهلت دارند، ارمغان خود را تکمیل و تحویل آموزگار دهند. * نکته ی بسیار مهم: دانش آموزان حتماً هر روز می‌بایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید.*

دست ورزی

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: با احترام خدمت اولیای محترم، با توجه به حساسیت های آموزشی پایه اول و این که دختران عزیزمان در حال کسب مهارت های نوشتاری و دست ورزی هستند و هنوز قدرت دست ورزی و نوشتاری آن ها به میزانی نیست که روی مداد و نوشتن کنترل لازم را کسب کرده باشند، لذا استفاده از مدادهای نوکی یا مداد رنگی های اتودی، در زیبایی خط دانش آموزان ( درشت نویسی ، ریز نویسی )تأثیر گذاشته و باعث بد خطی آنان می‌شود.تأکید می گردد این گونه مدادها علاوه بر زود خراب شدنش، دانش آموزان عزیز را در کلاس دچار چالش و مشغول به خود کرده و از فرآیند آموزشی دور می‌کند. با تأکید مدیریت محترم دبستان و معاون آموزشی، دختران گل پایه اول به هیچ عنوان اجازه آوردن این گونه وسایل را در کلاس نداشته و بایستی عزیزان با مداد سه گوش بنویسند. " پس خواهشمندیم،لطفاً از آوردن هرگونه لوازم غیر ضروری که تمرکز و نظم کلاسی دانش آموزمان را دچار چالش و مختل می‌کند،جداً و قطعاً خوداری بفرمایید. از شنبه 17/آبان ماه مداد رنگی ها بایستی فقط 12 رنگ بوده و به صورت مداد معمولی در اختیار دانش آموز قرار داده شود. در صورت آوردن این گونه وسایل مورد آموزشی و انضباطی لحاظ می شود. پیشاپیش از همکاری و همراهی اولیای ارجمند در پیشبرد مطلوب و هر چه شایسته تر روند آموزشی سپاسگزار و قدردان مهرشان هستیم. با تشکر کیهان معاون آموزشی و معلمین گرانقدر پایه اول

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درمدرسه شاد ما ، اردو برگزار شد .

شطرنج

مدرس: سلطان محمدی، فاطمه
فعالیت: مروری بر جلسه قبل و بازی کلاسی انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت آموزشی : - انجام پرسش کلاسی جمع عدد 5 با سایر اعداد. - صفحه ی 46 کتاب کار ( مبحث کم کردن ). - صفحه ی 47 کتاب کار ( مبحث تقارن ).

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست. - تمرین و تکرار فصل های سال. - تمرین و تکرار تاریخ نویسی. - تمرین و تکرار 3 ماه اول سال و تاکید بر 31 روزه بودنشان. - روخوانی از روی جدول الفبا. - بی صدا بازی( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ). - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( آ ا) . - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( ب ) . - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( اَ ) . - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( د ) . - روخوانی از جدول دوستی. - اجرای داستان خلاقانه ی ( م) در جنگل الفبا. آموزش نام (میم) و صدای این نشانه. - آموزش جایگاه این نشانه در کلمه ها. - آموزش ترکیب " ما " و" مَ ". - زدن مثال از کلماتی که دارای صدای " م " هستند. - روخوانی از روی درس مدرسه کتاب آموزش و پرورش. - روخوانی از روی درس مدرسه کتاب کلمه های کوچولو . - آموزش نحوه ی صحیح نوشتن " م " زمانی که به چیزی می چسبد؛ مانند: ما. - آموزش نحوه ی صحیح نوشتن " م " زمانی که به چیزی نمی چسبد؛ مانند: بادام . - انجام مسابقه ی ستاره نشونی. - انجام مسابقه ی ماست خوری. - انجام بازی " ماهیمو بگیر " جهت تثبیت آموزش ترکیب ها.
تکلیف: فرشتگان من ، لطفا: 1- دفتر مشق ( جلد دوم ) : صفحه ی 21 را با دقت و حوصله رنگ آمیزی کنید. 2- دفتر مشق ( جلد دوم ) : صفحه ی 22 را با دقت، خطی خوش، فاصله ی برابر، زیرهم نوشتن و طبق آموزش آموزگار کامل نمایید. 3- ساخت کارت صدای نشانه ی ( م ) . * نکته ی حائز اهمیت * مورد اول: دانش آموزان حتماً هر روز می‌بایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید. مورد دوم: دانش آموزان باید حتماً بخوانند و بنویسند. خواندن هنگام نوشتن چرخه ی آموزش را در پایه ی اول تکمیل می کند.

سواد مالی

مدرس: غلام زاده، منیره
فعالیت: به نام خدای مهربون . درس 6 تدریس شد . «امروز یاد گرفتیم بانک مثل یک قلک بزرگ است که آدم‌ها پول‌هایشان را در آن نگه می‌دارند تا امن بماند. بچه‌ها با خوشحالی لوگوهای رنگارنگ بانک‌ها را شناختند و فهمیدند هر کدام نشانه‌ی یک بانک است. آخر کلاس هم با اشتیاق لوگوی بانکها را نقاشی کشیدند و انیمیشین مرتبط نگاه کردند

دست ورزی

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: قابل توجه اولیای عزیز، به دلیل این که دخترانم فردا به اردو خواهند رفت، نیازی نیست دفتر مشق خلاق و کتاب کلمه‌های کوچولو را با خود به مدرسه بیاورند؛ لطفاً عزیزانم خوراکی‌ها ی خود را داخل یک کیف کوچک که قمقمه هم در آن جا می‌شود، بگذارند.

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: گزارش بازی: برج تعادل نام بازی: برج تعادل اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت همکاری گروهی و روحیه‌ی کار تیمی افزایش تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست پرورش مهارت‌های حرکتی درشت (دویدن، برداشتن، چیدن) یادگیری نظم، رعایت نوبت و پیروی از قوانین گروهی افزایش سرعت‌عمل و واکنش به فرمان مربی تقویت احساس مسئولیت نسبت به عملکرد گروه نتیجه و بازخورد:دانش‌آموزان در طول بازی با انرژی و هیجان بالا شرکت کردند. بازی باعث ایجاد تعامل مثبت بین اعضای هر گروه و افزایش حس همدلی شد. در پایان، بچه‌ها درباره‌ی دلایل برنده یا بازنده شدن خود صحبت کردند و یاد گرفتند که تمرکز و هماهنگی گروهی چقدر اهمیت دارد

هوش و ریاضی

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت آموزشی : - صفحه ی 18 کتاب ( مبحث هوش ریاضی و هوش فضایی ). - صفحه ی 19 کتاب ( مبحث هوش کلامی ، سرعت، دقت و تمرکز ). - صفحه ی 20 کتاب ( مبحث هوش ریاضی و هوش کلامی ). - صفحه ی 21 کتاب ( هوش فضایی ، سرعت، دقت و تمرکز ).

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - پرسش کلاسی جمع اعداد. - آموزش مبحث تقارن. - اجرای بازی " نصفم کو؟ " جهت تثبیت آموزش مبحث تقارن. - انجام دست ورزی با رنگ انگشتی و ساخت قلب متقارن.

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست. - تمرین و تکرار فصل های سال. - تمرین و تکرار تاریخ نویسی. - تمرین و تکرار 3 ماه اول سال و تاکید بر 31 روزه بودنشان. - روخوانی از روی جدول الفبا. - بی صدا بازی( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ). - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( آ ا) . - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( ب ) . - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( اَ ) . - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( د ) . - روخوانی از جدول دوستی. - آموزش خانه ی بخش و صدا کشی. - انجام صفحه ی 53 کتاب کار ( مبحث د) . - انجام صفحه ی 54 کتاب کار ( مبحث د) . - پرسش کلاسی روان خوانی از همه ی دانش آموزان.
تکلیف: به مناسبت روز دانش آموز، دختران من امروز هیچ تکلیفی ندارند.

نگارش اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - انجام صفحه ی 36 کتاب ( مبحث نشانه ی د) . - انجام صفحه ی 37 کتاب ( مبحث نشانه ی د) .

قرآن اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: دلبندان من در این ساعت، در جشن روز دانش آموز بودند.

هنر اول

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: هنر را در آغوش بگیر یقینا بهترین دوستت خواهد شد.در کلاس هنر چه گذشت: اجرای طرح خلاقانه جدید برای (طرح دوسالانه هنر) با موضوع آلودگی هوا / آلودگی آب ها در کلاس انجام شد .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: برگزاری جشن روز دانش آموز

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - انجام صفحه ی 43 کتاب ( مبحث اضافه کردن) . - انجام صفحه ی 44 کتاب ( مبحث کم کردن) . - انجام صفحه ی 45 کتاب ( مبحث الگو شطرنجی و چوب خط ) .
تکلیف: دختران ریاضیدان من، حتماً در منزل جمع عدد 5 که دیروز آموزش داده شده و امروز در کلاس پرسش داشتیم را تمرین و تکرار داشته باشند و با آمادگی در کلاس حاضر باشند.

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - انجام صفحه ی 26 کتاب کار ( مبحث سالم باش، شاداب باش) . - انجام صفحه ی 27 کتاب کار ( مبحث سالم باش، شاداب باش) . - انجام صفحه ی 28 کتاب کار ( مبحث سالم باش، شاداب باش) . - انجام صفحه ی 29 کتاب کار ( مبحث سالم باش، شاداب باش) .

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست. - تمرین و تکرار فصل های سال. - تمرین و تکرار تاریخ نویسی. - تمرین و تکرار 3 ماه اول سال و تاکید بر 31 روزه بودنشان. - روخوانی از روی جدول الفبا. - بی صدا بازی( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ). - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( آ ا) . - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( ب ) . - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( اَ ) . - روخوانی از جدول دوستی. - کد گذاری برای نشانه ی " آ " و " اَ " جهت تثبیت ترکیب ها. - اجرای خلاقانه و طنز جنگل الفبا و معرفی نمودن " د ". - آموزش نام (دال) و صدای این نشانه. - آموزش جایگاه این نشانه در کلمه ها. - آموزش ترکیب " دا " و" دَ ". - زدن مثال از کلماتی که دارای صدای " د " هستند. - روخوانی از روی درس باد کتاب آموزش و پرورش. - روخوانی از روی درس باد کتاب کلمه های کوچولو . - آموزش نحوه ی صحیح نوشتن " د " زمانی که به چیزی می چسبد؛ مانند: بَد. - آموزش نحوه ی صحیح نوشتن " د " زمانی که به چیزی نمی چسبد؛ مانند: دود . - ساخت کاردستی دست و دامن جهت شناخت ترکیبات (دَ) و (دا) . - انجام بازی گروهی " کدوم ترکیب؟ " جهت تثبیت آموزش. - پخش کلیپ شاد " مهربان تر از مادر ". - انجام صفحه ی 51 کتاب کار (مبحث نشانه ی د) . - انجام صفحه ی 52 کتاب کار (مبحث نشانه ی د) .
تکلیف: نازنین های من، لطفاً: 1- دفتر مشق ( جلد دوم) : صفحات 15، 16 و 17 با خطی خوش نوشته شود. 2- دو عدد کارت نشانه ی (د) ساخته شود. 3- از روی درس باد، کتاب کلمه های کوچولو تمرین و تکرار روخوانی شود. فردا از درس آب، باران وباد پرسش کلاسی خواهیم داشت. 3- دو عکس از کارت بازی دخترانم در همین قسمت تا قبل از ساعت 10 شب ارسال شود.( در عکس حتما دخترانم در حال انجام کارت بازی حضور داشته باشند. ) * نکته ی بسیار مهم: دانش آموزان حتماً هر روز می‌بایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید.*

نگارش اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - انجام صفحه ی 34 کتاب ( مبحث نشانه ی د).

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مهارت خودآگاهی تدریس گردید

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی ، تدریس مبحث اعضای بدن different parts of body در غالب یک فعالیت جذاب و خلاقانه انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - آموزش جمع عدد 5 با سایر اعداد به صورت شعر. - انجام صفحه ی 39 کتاب ( مبحث الگوی شطرنجی) . - انجام صفحه ی 41 کتاب ( مبحث کم کردن و داستان سازی) .
تکلیف: لطفاً فایلی که در همین قسمت، خدمتتان ضمیمه گردیده است را در دفتر شطرنجی دانش آموزانم بنویسید و از دخترانم بخواهید که 5 خط از آن را به دقت بنویسند. برای فردا یک شنبه 1404/08/11 دفتر شطرنجی دلبندانم جهت بررسی آموزگار حتما همراهشان باشد.

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - تمرین و تکرار فصل 3 ( مبحث سالم باش، شاداب باش) . - پرسش کلاسی از همه ی دانش آموزان. - تماشای فیلم فندق. - تمرین و تکرار مجدد مباحث آموزش داده شده در فصل 3 ( در صفحات 23- 24-25 کتاب کار علوم).

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی: - تمرین و تکرار روزهای هفته همراه شمردن با انگشتان دست. - تمرین و تکرار فصل های سال. - تمرین و تکرار تاریخ نویسی. - تمرین و تکرار 3 ماه اول سال و تاکید بر 31 روزه بودنشان. - آموزش سه ماه دوم سال. - روخوانی از روی جدول الفبا. - بی صدا بازی( روخوانی جدول الفبا و تاکید بر ویژگی های امدادگرها ). - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( آ ا) . - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( ب ) . - تمرین و تکرار نام، صدا و جایگاه نشانه ی ( اَ ) .
تکلیف: دختران عزیز من، 1- دفتر مشق خلاق ( جلد دوم) : صفحه ی 1 با حوصله و زیبا رنگ آمیزی شود. 2- دفتر مشق ( جلد دوم) : صفحات 2 و 6 با خطی خوش نوشته شود. 3- دو عکس از کارت بازی دخترانم در همین قسمت تا قبل از ساعت 10 شب ارسال شود.( در عکس حتما دخترانم در حال انجام کارت بازی حضور داشته باشند. ) * نکته ی بسیار مهم: دانش آموزان حتماً هر روز می‌بایست 15 دقیقه کارت بازی انجام بدهند. انجام کارت بازی در پایه ی اول، نمونه ی بارز معجزه در املا و روان خوانی است؛ خواهشمندیم انجام کارت بازی را در اولویت تکالیف دانش آموزان قرار دهید.*

املا اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: * می نویسی با عشق، با گل و لبخند / ابر، باران، بابا / و پس از آن مادر / منم آن مادر دوم، که تو را سخت / به بر می گیرم / و دلم می خواهد هر کلام عمرت / پر از احساس خداوند توانا باشد. * فرشته های من، نوشتن اولین املا را به شما جویندگان علم و دانش تبریک می گویم.
تکلیف: امروز دانش آموزان اولین املای خود را نوشتند. دفاتر املا جهت رویت شما، به منزل ارسال گردید. در نظر داشته باشید، نیاز به برگرداندن دفاتر املا به کلاس نیست؛ دفاتر املا در منزل می ماند و فقط روزهای شنبه که دلبندانمان املا دارند، به مدرسه آورده می شود.

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: تمرین و بازی حلقه و کنف(هدف:هماهنگی عصب عضله) را انجام دادند.

رایانه

مدرس: نیکومنش، آناهیتا
فعالیت: با سلام و احترام دانش‌آموزان با مفهوم و کاربرد نرم‌افزار Paint و نقش آن به عنوان یکی از ساده‌ترین ابزارهای طراحی و نقاشی در رایانه آشنا شدند. در ابتدا نحوه‌ی پیدا کردن و اجرای این نرم‌افزار بر روی رایانه آموزش داده شد و سپس محیط کار برنامه معرفی گردید. در ادامه، بخش‌های مختلف نرم‌افزار شامل منوها و ابزارهای موجود مانند قلم‌ها، رنگ‌ها، پاک‌کن و سایر امکانات مورد بررسی قرار گرفت و کاربرد هر یک از آن‌ها به‌صورت عملی توضیح داده شد، دانش‌آموزان با استفاده از ابزارهای آموزش‌داده‌شده، به طراحی و نقاشی در محیط نرم‌افزار پرداختند تا ضمن تثبیت آموخته‌های خود، توانایی کار با برنامه را به شکل عملی تجربه کنند. این فعالیت موجب افزایش دقت، خلاقیت و تسلط بیشتر آن‌ها بر نحوه استفاده از نرم‌افزار Paint شد.

هوش و ریاضی

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: دانش آموزان عزیزم، لطفاً طبق فایلی که در همین قسمت ضمیمه گردیده، اعداد رو همراه با شکل و چوب خط داخل دفتر شطرنجی بنویسند و همان گونه که در کلاس تمرین کردیم، جمع عدد 5 با سایر اعداد را حفظ نمایند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی جذاب ما ، انواع اشکال هندسی (triangle , circle, square, rectangle) را درکنار هم آموختیم .

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: آموزش آداب صحیح میز غذاخوری از طریق معرفی وسایل، تمرین استفاده درست از قاشق و چنگال به‌صورت عملی.
تکلیف: یک نقاشی از چیدمان سفره به دلخواه خودتان بکشید و برای هفته ی آینده ،دستمال کاغذی سفره بیاورید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: