فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 3
فعالیت: باسلام اولیای گرامی، دانش آموزان گلمان به مناسبت روز ( زیتون ) در تاریخ 5 آذرماه درصورت تمایل در مسابقه نقاشی شرکت نمایند و آثار خود را به خانم شریفی تحویل دهند. تاریخ تحویل آثار:تا روز دوشنبه 5 آذر

ریاضی اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -شروع آموزش تم 10. -انجام صفحه ی 65کتاب ریاضی(مبحث انتقال و چوب خط). -انجام صفحه ی 67 کتاب ریاضی(مبحث آموزش عدد6). -انجام صفحه ی 69کتاب ریاضی(مبحث آموزش عدد 7).
تکلیف: دختر زیبای من مثل همیشه از عدد های زیر در دفتر شطرنجی ، بنویس.

علوم اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -تکرار و تمرین مباحث آموزشی در فصل 1 تا فصل 5.

فارسی اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت آموزشی امروز: -تکرار و تمرین تاریخ نویسی و روز هفته. -تکرار و تمرین فصل های سال و روز های هفته. -تکرار و تمرین ماه های هر فصل. -تکرارو و تمرین شعر زردآلو. -تکرار و تمرین روخوانی نشانه های شهرک الفبای فارسی. -تکرار و تمرین جدول دوستی و ساخت کلمات از ترکیب هایی که دانش آموزان تا کنون یاد گرفتند. - تکرار و تمرین نام، صدا و جایگاه نشانه ی( آ ا تا ای ی). -تکرار و تمرین کلمه نویسی و جمله سازی در تخته وایت برد. -پرسش روان خوانی از کتاب کلمه های کوچولو (نشانه آ ا تا ای ی). -انجام کارت بازی نشانه ی (ای ی). -انجام بازی جایگاه نشانه ی (ای ی).
تکلیف: دختر زیبای من -صفحه ی 61 دفتر مشق خلاق را با دقت و به زیبایی بنویس. -در صفحه ی52 دفتر مشق خلاق از صفحه ی 20 کتاب کلمه های کوچولو املا بنویس. -صفحه ی 15 کتاب روان خوانی کلمه های کوچولو انجام شود.

املا اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام ارزشیابی ماهانه ی املا(نشانه ی آا تا ر). -برگه ی ارزشیابی املا به دانش آموزان تحویل داده شد. لطفاً بعد بررسی، امضا کنید و در کیف دخترانم بگذارید تا در پوشه ی کلربوک آن ها قرار دهم.

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: تمرین با سازه ها- تمرین جا به جایی همراه با عبور از سازه-تمرین دایره های رنگی(هدف:هماهنگی عصب-عضله)را انجام دادند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در زنگ ریاضی انگلیسی جذاب و شاد ما ، زبان آموزان عزیزم با مبحث تخصصی دسته بندی اعداد ده تایی و یکی آشنا شدند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: