فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش دفتر ریاضی دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: رفع اشکال سوال های 9 تا 12 از صفحه ی 38 از کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، سوال های مربوط به سکه ها که در دفتر نوشتید، در منزل انجام شوند.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 35 تا 37 از درس سوم (مواد اطراف ما) از کتاب کار علوم تدریس شد. از صفحات 38 و 39 بخش هایی که مربوط به حالت های ذوب و تبخیر می باشد، تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحات 35 تا 39 از کتاب کار علوم تا جایی که تدریس شد، برای فردا مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از درس های دوم و سوم انجام شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی،در این جلسه " سوادمالی" درباره" پس انداز "به صورت اجمالی به ، بحث و گفت و گو پرداختیم. دختران عزیزم درباره تجارب خود و ایده هایی که برای پس انداز و خرج کردن آن دارند؛ صحبت کرده و در کلاس در باره پس انداز نقاشی کردند.
تکلیف: دختران عزیزم،برای جلسه بعد به کمک بزرگترها،مراحل افتتاح حساب پیش انداز در بانک را بنویسید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا محترم و دانش آموزان فعال و زرنگ، امروز با آهنگ wallerman همراه چوبک حرکات سرعتی و بدنی (برای هیجان بالا و انرژی فرزندان عزیزمان) با شمارش 4 تایی به صورت دایره و گروهی انجام دادیم. و همچنین بر روی آهنگی که هفته قبل به صورت ساده و با دو حرکت کار شده بود دو حرکت دیگر اضافه کردیم و تمرین و اجرا کردیم.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی هدیه های آسمان دفتر املا دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: فعالیت کلاسی صفحه ی 36 از کتاب کار ریاضی انجام شد. سوال های 3 تا 6 از صفحه ی 37 از کتاب کار ریاضی رفع اشکال شد. سوال های 7 و 8 از صفحه ی 38 از کتاب کار ریاضی انجام شد. 3 نمونه سوال سکه در دفتر ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحه ی 38 از کتاب کار ریاضی کامل انجام شود.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مرور هرم غذایی در کلاس بدون دیوار در حیاط مدرسه انجام شد. تمرین های صفحات 30 و 31 از کتاب کار علوم انجام شد.

املا سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: املا از درس سوم کتاب فارسی در دفتر املا نوشته شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم، فردا پرسش از درس های دوم و سوم هدیه های آسمان داریم. با دقت مطالعه داشته باشید.(نمونه سوال های داده شده از جزوه هدیه های آسمان هم خوانده شوند.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دسته بندی حیوانات تدریس شد
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی هدیه های آسمان دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: نمودار درختی مجدد مرور و توضیح داده شد.صفحه ی 27 از کتاب ریاضی ( مبحث الگوسازی) تدریس و انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحه ی 37 از کتاب کار ریاضی انجام شود.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی از درس دوم و صفحات 10 و 11 از درس اول از کتاب کار علوم علوی انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از کلمات مخالف، هم معنی و هم خانواده از درس های اول و دوم از کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، از درس سوم کتاب فارسی املا تمرین شود. و در دفتر خود بنویسید و لطفا تصحیح شود. فردا املا از درس سوم فارسی گفته می شود.

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی اردک و برکه انجام شد.
تکلیف: تمرین ارد و برکه در منزل تکمیل گردد و همراه خود بیاورید. وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و مداد رنگی دفتر نقاشی همراه داشته باشید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث ساعت تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی در مورد عذرخواهی کردن صحبت کردیم و از دانش‌آموزان خواسته شد از تجربه خودشان مثال بزنند و بگویند آخرین باری که عذرخواهی کردند کی و چطور بوده؟ سپس مراحل عذرخواهی کردن آموزش داده شد و در مورد کلمات جادویی "ببخشید، عذرخواهی میکنم و معذرت می‌خواهم" صحبت شد. سپس در مورد تئوری سوسک صحبت شد و تفاوت واکنش و پاسخ بحث کردیم و در مورد تفاوت ان توضیح داده شد و از دانش‌آموزان خواسته شد مثال‌هایی بزنند.
تکلیف: دانش‌آموزان تئوری سوسک را به اولیای خود توضیح دهند و آن را ضبط کرده و فایل صوتی آن را و یا یادداشت کنند و در پرتال ارسال بفرمایند. همچنین مثال‌هایی از تفاوت واکنش و پاسخ که آموزش داده شده است، یادداشت کنند تا در جلسه آینده کلاس در مورد آن صحبت کنیم.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای روز شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. **** دانش آموزانی که کتاب کار فارسی ، کتاب کار ریاضی ، کتاب کار علوم ، کتاب نگارش و کتاب ریاضی آموزش و پرورش را برای صفحاتی که انجام نداده اند و همراه خود برده اند، در منزل انجام داده و روز شنبه همراه خود بیاورند.
توضیح: با سلام اولیای گرامی به اطلاع می رسانیم روز شنبه مورخ 7 /آبان ماه مراسم صبحانه سالم در دبستان برگزار خواهد شد. خواهشمند است دختران گلمان حتما حتما تا ساعت 7:45 در دبستان حضور داشته باشند. به جهت آشنایی با غذای سالم و شکرگزاری از نعمت های خداوند لطفا به سلیقه ی خودتان صبحانه سالم که شامل (تخم مرغ، پنیر، خامه، شیرسفید،عسل و...)می باشد تهیه کنید و روز شنبه صبح همراه دانش آموز به دبستان ارسال کنید تا در کنار دوستان خود میل کنند. از همراهی شما عزیزان کمال تشکر را داریم. مسئول امور پرورشی خانم صحت

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم، برای روز شنبه درس دوم علوم (خوراکی ها) از کتاب کار علوم و صفحات 10 و 11 از درس اول از کتاب کار علوم پرسیده می شود.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: عزیزانم، برای روز شنبه کلمات هم معنی و مخالف و هم خانواده از درس اول و دوم از کتاب کار فارسی پرسیده می شود. ارمغان هفته ی 3 را هم انجام دهید و روز شنبه همراه خود بیاورید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس سوم اجتماعی تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، برای چهارشنبه هفته بعد، قسمت *کامل کنید* از صفحه ی 9 کتاب اجتماعی را انجام دهید.

قرآن سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از سوره ی حمد انجام شد. روخوانی سوره ی توحید از صفحه ی 8 انجام شد. بخش جدول حروف و حرکات از صفحه ی 18 از فصل دوم کتاب قرآن تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، برای چهارشنبه هفته آینده سوره ی توحید حفظ شود.

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش چهارشنبه 401/08/04 ورزش. هدف جلسه : پریدن جفت و تک پا جهش به سمت جلو، تقویت عضلات پشت پا، ایستایی و تعادل در فرود. گرم کردن بدن بمدت 10 دقیقه، دانش آموزان در وضعیت ستونی پست سر هم حرکت کردند و چالش های دریاچه و آتیش را با پریدن تک پا و جفت پا سپری کردند. در بازی لی لی با هدف پریدن تک پا 10 خانه طراحی شد که دانش آموزان باید در خانه ها، یک پا حرکت می کردند بدون آنکه روی خط بروند. بازی بعدی کرم رنگارنگ خونه ها پشت سرهم طراحی شده بود که دانش آموزان باید پشت سرهم جفت پا با زانوی خم و دست ها کنار بدن به جلو می پرید و با پنجه و بعد کف پا فرود می آمد بر خانه بعدی. هر نفر که به انتها رسید بر می گشت و انتها صف می ایستاد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب،خدمت اولیای عزیز و دختران نازنینم . با توجه به شروع ماه دوم سال تحصیلی و آغاز آبان ماه ،توصیه مکرر مربی محترم سواد مالی خانم خانبابائی مبنی بر تهیه دفتر سواد مالی (یک دفتر ساده خط دار 40برگ) مخصوص این محتوا می باشد. خواهشمندیم در روزهایی که دانش آموزان عزیزمان سواد مالی دارند (روزهای دوشنبه) این دفتر حتماً حتماً در کیف دانش آموز باشد و در صورت امکان جلدی را انتخاب بفرمائید که دانش آموز متوجه تفاوت کار و فعالیتی که قرار است در آن انجام دهد باشد و با دیگر دفترهای خود اشتباه نگیرد. پیشاپیش از شما والدین گرامی برای همراهی و هموار نمودن آموزش مطلوب در کلاس کمال تشکر و سپاس را داریم.با احترام -کیهان معاون آموزشی

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: سلام و وقت بخیر خدمت اولیا و دانش آموزان عزیز تدریس "افکار کارآمد و ناکارآمد" صحبت شد. با تشکر
تکلیف: دختران عزیزم صفحه 15 را انجام دهند.

هوش و ریاضی

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 11 و 12 از کتاب هوش انجام شدند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره مبحث تقارن انجام شد.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب هوش کتاب مطالعات اجتماعی کتاب قرآن دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مبحث نمودار درختی تدریس شد. و چند نمونه نمودار درختی در دفتر انجام شد.صفحه ی 26 از کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، نمودارهای درختی که در دفتر به عنوان تکلیف داده شد، در منزل انجام شوند. و فردا همراه خود بیاورید.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس دوم (خوراکی ها) از کتاب کار علوم کامل تدریس شد و کاردرکلاس های مربوط به آن انجام شد.

قرآن سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم، فردا سوره ی حمد از حفظ پرسیده می شود.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و احترام جلسه امروز تکرار و تمرین سرود ملی و یه گل سایه چمن و یلدا

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت والدین و دانش آموزان گرامی امروز عزیزانم با مفاهیم اسلاید ها آشنا شدند و توانستند اسلاید های جدیدی در قالب های مختلف تولید کرده و آنها را جا به جا کنند و همچنین آنها با بزرگ نمایی و کچک نمایی صفحه ها آشنا شده و توانستند اسلاید ها را کپی و تکرار کنند و همچنین آنها با مفهوم کادر آشنا شده و با صفحه کلید و کلید های مربوطه بیشتر آشنا شدند.
تکلیف: خواهشمندم از این هفته یک روز در هفته به تمرین مطالب عرضه شده در کلاس پرداخته تا هم فراموش نکنند هم مروری بر درسشان باشد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره مبحث جاندار و بی جان انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: