فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب کار علوم علوی دفتر مشق دانش آموزان عزیز، در صورتی که کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.
توضیح: سلام و وقت بخیر خدمت اولیا و دانش آموزان عزیزم: به دلیل اجرای عصرمانه علوی امروز دانش آموزان تکلیف ندارند. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: بید پای ریاضی انجام شد. کاربرگ مربوط به فصل 1 ریاضی رفع اشکال شد.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 23 و 24 (مبحث خوراکی ها) از درس دوم کتاب کار علوم تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 27 و 28 از درس سوم کتاب کار فارسی انجام شد. بندنویسی مربوط به شبکه معنایی زمستان در کلاس خوانده شد و رفع اشکال شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: سوال های درس سوم هدیه های آسمان نوشته شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی و دختران عزیزم،انشا... ایام به کام شما عزیزان باشد. در این جلسه"سوادمالی" به صورت اجمالی درباره"خرید و استفاده مشارکتی" به بحث و گفت و گو و تبادل نظر پرداختیم. دختران عزیزم،تمرین کتاب را با شور و اشتیاق انجام دادند و همه آن‌ها در بحث مربوط به کلاس، شرکت داشتند.
تکلیف: تمرین و تکلیف کتاب،که در پرتال بارگزاری شده برای جلسه بعد در دفتر "سوادمالی" نوشته شده و به کلاس آورده شود. در پناه ایزد منان باشید.

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای محترم و عزیز روز یکشنبه: 1/آبانماه تدریس حروف ب و دال انجام و تمرین سرمشق ها در کلاس انجام و چک شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز حتماً حتماً و لطفاً برای روز یکشنبه 15/آبانماه دفترهای پوستی که خط کشی شده و فاصله خطوط بین آن ها با خودکار 2cm 2cmاست را همراه بیاورید (همانند خط کشی دفتر مشق ولیکن با فاصله های دو سانت دو سانت"و لطفا تمرین های کتاب را دختران عزیزم انجام دهند. باتشکر

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز 4 بازی انجام شده در مهرماه مجدد با دانش آموزان گلم تمرین و تکرار شد، و یک بازی جدید همراه آهنگ جدید با شمارش 4 تایی ،با لیوان(کاپ) و بادی پرکاشن به صورت گروهی انجام آموزش داده شد.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی کتاب کار علوم علوی کتاب کار فارسی علوی هدیه های آسمان دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 23 از کتاب ریاضی آموزش و پرورش انجام شد. فعالیت کلاسی، مبحث الگوهای متقارن از صفحه ی 30 و تمرین های 1 و 2 و 6 از صفحات 31 و 32 از کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحات 31 و 32 از کتاب کار ریاضی انجام شوند.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس اول ( زنگ علوم ) از کتاب علوم آموزش و پرورش تدریس و انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: کلمات مخالف از صفحه ی 23 و تمرین های 1 تا 6 از صفحات 25 و 26 از کتاب کار فارسی انجام شدند.
تکلیف: دخترهای عزیزم، شبکه ی معنایی زمستان که برای شما ارسال شد، در دفتر خود بکشید و یکی از 4 موضوع کوچک را به دلخواه انتخاب کنید و یک بند راجع به آن بنویسید. ( یک مطلب کوتاه که حداقل 5 خط باشد.)

املا سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: املای پای تابلو از درس سوم کتاب فارسی تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: