فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: قاصدک 1
فعالیت: با سلام و احترام والدین گرامی و دانش آموزان عزیز فردا چهارشنبه به دلیل گرمای شدید تهران و اطلاع رسانی دولت از طریق رسانه های ملی، مدرسه دخترانه علوی چهارشنبه 11/مردادماه/1402 تعطیل می باشد. با تشکر واحد آموزش
توضیح: لطفاً دانش آموزان برای روز دوشنبه 16/مرداد ماه /1402 دو عدد باتری قلمی،سیم برق نازک به اندازه 30 سانت،کلید کوچک، یک عدد آرمیچر کوچک یا متوسط و یک عدد ملخ کوچک جهت ساخت قایق الکتریکی ساده همراه خود داشته باشند. لطفاً حتماً برای دوشنبه همراه خود بیاورید. با تشکر

ریاضی ششم

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: با نام و یاد خداوند بزرگ و مهربان در کلاس ریاضی تابستانی امروز مفهوم مساحت،حجم و گنجایش در قالب بازی با اشکال هندسی گسترده و توپ و سبد مرور و بررسی شد.

زنگ تفریح

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: با نام و یاد خدای بزرگ در زنگ دستپخت دانش آموزان با همکاری یکدیگر دسر بستنی میوه ای را درست کردند.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز و دانش آموزان خوبم- لطفاً دانش آموزان برای روز دوشنبه 16/مرداد ماه /1402 دو عدد باتری قلمی،سیم برق نازک به اندازه 30 سانت،کلید کوچک، یک عدد آرمیچر کوچک یا متوسط و یک عدد ملخ کوچک جهت ساخت قایق الکتریکی ساده همراه خود داشته باشند. لطفاً حتماً برای دوشنبه همراه خود بیاورید. با تشکر

ریاضی ششم

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان گرامی فردا سه شنبه چسب نواری و قیچی کوچک همراه خود بیاورند.

علوم ششم

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: برنامه و یاد خداوند مهربان در کلاس امروز دانش آموزان درس ماشین ها و اهرم ها را مرور کردند. در خصوص انواع ماشین و اهمیت اهرم ها در زندگی به بحث و گفتگو پرداختند و با کمک یکدیگر اهرم ساختند.
تکلیف: دانش آموزان برای روز دوشنبه 2عدد باتری قلمی،سیم برق نازک به اندازه 30 سانت،کلید کوچک، یک عدد آرمیچر کوچک یا متوسط و یک عدد ملخ کوچک همراه خود بیاورند.

ورزش ششم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز پنجه والیبال گرفتن و پرتاپ کردن با توپ

زنگ تفریح

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان جهت شرکت در اردوی روز چهارشنبه ،فردا سه شنبه رضایت نامه های خود را تحویل آموزگار پایه دهند.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان فعالیت جلسه گذشته را با اضافه کردن حداقل 5نوع رنگ گرم به قسمت های خارج شکل کامل کردیم .
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده این فعالیت هنری را به طور کامل شده همراه با وسیله ها(گواش قلمو پالت )با خود بیاورید . تصویری بعنوان نمونه فعالیت امروز در کلاس هنر برای شما ارسال شده.

ریاضی ششم

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: به نام خداوند مهربان امروز در کلاس تابستانی درس ریاضی همراه با دانش آموزان عزیز مفهوم اعداد مخلوط و تبدیل کسرهای بزرگتر از واحد به اعداد مخلوط مرور شد . گروه هایی که که کسرهای بزرگتر از واحد بیشتری پیدا کردند و به عدد مخلوط تبدیل کرده بودند امتیاز بیشتری کسب کردند.

فارسی ششم

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: به نام خداوند مهربان امروز در کلاس تابستانی درس فارسی همراه با دانش آموزان عزیز مشاعره ی موضوعی انجام دادیم به این ترتیب که هر گروه از گردانه ی بازی پس از چند بار چرخش ، کلمه ای به تصادف انتخاب کردند و در حین مشاعره از میان ابیاتی که در اختیار داشتند باید ابیات حاوی آن کلمات را پیدا کرده و صحیح و روان می خواندند . گروه هایی که از ابیات در اختیارشان بیت هایی را حفظ کرده بودند امتیاز بیشتری کسب کردند.
تکلیف: دانش آموزان غزل «یوسف گم گشته باز آید به کنعان...» را حفظ کنند.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا فعالیت جلسه پیش را به همراه گواش قلمو پالت تخم مرغی بیاورید

نجوم

مدرس: ایروانی، کتایون
فعالیت: با سلام. در این جلسه در کنار مرور اجمالی درس های قبل همراه با دانش اموزان علاقه مند علم نجوم ، علاوه بر بررسی مختصر پروژه اپولو 11 و سفر به ماه، جو زمین و مقایسه با جو ماه، به مطالعه ایستگاه فضایی بین المللی و بارش شهابی پرداختیم.
تکلیف: لطفا مطابق با انچه در این 4 جلسه درباره علم نجوم در کلاس مطرح شده، کاردستی با خلاقیت خود اماده کنید.

زنگ تفریح

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان عزیز برای اردوی امروز، جهت تماشای انیمیشن به سینما رفتند.

ریاضی ششم

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: در تدریس امروز دانش آموزان با بازی خرید کتاب های تخفیف خورده، در گروههای خود موظف بودند قیمت پرداخت کتاب های که انتخاب نموده اند را با در نظر گرفتن درصد تخفیف محاسبه کنند به این ترتیب مفهوم درصد مرور شد.

زنگ تفریح

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: در زنگ بازی و ساخت امروز دانش آموزان با کمک چوب بستنی و گیره ،برج های سبک درست کردند. گروهی که بهترین و مرتفع ترین برج را ساخته بود به عنوان گروه برگزیده انتخاب شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: