فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: قاصدک 1

علوم ششم

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: در کلاس امروز تغییر مواد مورد بررسی و مرور قرار گرفت. دانش آموزان عزیز با انجام آزمایش ترکیب مواد مختلف به صورت گروهی انواع تغییرات در موارد را مشاهده کردند و نوع تغییر را بررسی کردند.

ورزش ششم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام ممنون از توجه و همکاری شما برای کفش عوض کردن و صبحانه میل کردن دخترای گلمان گرم کردن-نرمش-پرش های ساده- تعادلی-پرتاپ توپ ساده -پرتاپ توپ و تعادلی

زنگ تفریح

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: همه ی دانش آموزانی که مایل به شرکت در اردوی روز چهارشنبه هستند،فردا سه شنبه رضایت نامه های خود را تحویل آموزگار پایه دهند.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان طرحی که جلسه گذشته طراحی کرده بودیم را با خطوط شکسته به صورت نامنظم تکنیک ابتدایی آینده شکسته را اجرا کردیم و در ادامه کلاس با انواع رنگ های گرم(رنگ هایی که حس گرما را به مخاطب انتقال می‌دهند) :قرمز-نارنجی -زرد-سبز مایل به زرد (آبی خیلی کم +زرد زیاد)بنفش مایل به قرمز(قرمز زیاد +آبی خیلی کم) و رنگ های سرد (رنگ هایی که حس سرما را به مخاطب انتقال می‌دهند):انواع آبی ها-سبز مایل به آبی (آبی زیاد + زرد خیلی کم)-بنفش مایل به آبی (آبی زیاد + قرمز خیلی کم). رنگ های خنثی(رنگه هایی که نه سرد هستند و نه گرم):سفید-سیاه **رنگ های خنثی فقط رنگ های دیگر را تیره و روشن می‌کنند ** آشنا شدیم.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده قسمت های داخل تصویر را با انواع خاکستری ها و یا انواع بنفش ها (بنفشی که مقدار آبی و قرمز یکسان باشد)رنگ آمیزی کنید نکته 1:به هیچ عنوان قسمت های بیرون از تصویر را رنگ آمیزی نکنید نکته 2:در رنگ آمیزی به خط رسیدیم stop میکنیم .

ریاضی ششم

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: در تدریس امروز مفهوم بخش پذیری بر اعداد 2و 5 و هم 2و هم 5 به صورت بازی مهیج و با تحرک و خلاقانه مرور شد. بازی به اینصورت بود که روی توپ ها اعداد 4و5 رقمی نوشته شده بود و دانش آموزان می بایست عدد بخش پذیر را به صورت گروهی و با همکاری هم پیدا می کردند و در سبد مربوطه می انداختند.

فارسی ششم

مدرس: مهربانی، فاطمه
فعالیت: در تدریس امروز زندگینامه مشاهیر ایرانی خوانده شد و به روش ها و انواع زندگینامه نویسی پرداخته شد. دانش آموزان می بایست به صورت گروهی یک زندگینامه را انتخاب می کردند و به جای نام و مشخصات آن شخص نام و مشخصات خود را می نوشتند.
تکلیف: 1,شرح حالی از امروزتان بنویسید. 2,زندگی و جایگاه خودتان را در آینده تصور کنید و زندگینامه خود را از بدو تولد تا سن 50 سالگی بنویسید.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا وسایل زیر را همراه با انرژی بالا برای یک فعالیت هنری جذاب به همراه داشته باشید : طرحی که روی مقوا جلسه قبل در کلاس کشیده شد-قلمو-گواش-پالت تخم مرغی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: