1400/08/17
ریاضی ششم
باباپور، الهام
1صفحه از کار در کلاس حل شد.(تقسیم کسر ها)
تمرینات تقسیم کسر ها رفع اشکال شد.
مبحث تقسیم کسر ها مطالعه شود.
مطالعات اجتماعی ششم
باباپور، الهام
درس 5 پرسیده شد.
درس 6 تدریس شد.
درس 6 مطالعه شود.
تمرینات درس 6 حل شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و پرسش مکالمات روزانه
2. مرور مبحث Comparatives از طریق انجام فعالیت
3. تدریس تکست صفحه ی 30 کتاب دانش آموز (Pupils book) و انجام فعالیت
1. فعالیت های صفحه ی 26 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
2. یک عکس خانوادگی و یا یک عکس با دوستانتان را انتخاب کنید و افرادی که در این عکس حضور دارند را توصیف کنید و با هم مقایسه کنید.
سپس فایل تصویری را ارسال کنید.
سواد مالی
ناطق، زهرا
فعالیت منزل مربوط به درس سود و زیان با مشارکت دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 6 ( پس انداز ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم پس انداز ، پولهایی که میتوان پس انداز کرد ، اصول پس انداز کردن و مصارف پس انداز آشنا شدند . فیلمی درباره پس انداز نمایش داده شد . پاورپوینت راههای پس انداز کردن نشان داده شد . دو کتاب داستان خرج بیجا و پس انداز میکنم از انتشارات قدیانی معرفی شد . فعالیت کلاسی درس 6 با مشارکت دانش آموز در کلاس انجام شد .
دخترهای قشنگم لطفا فعالیت کلاسی و منزل صفحه های 42و 43را در کتاب انجام داده و تصویر آنها را برای من در پرتال ارسال کنید .
1400/08/16
فارسی ششم
باباپور، الهام
ادامه درس 5 تدریس شد.
درس 5 مطالعه شود.
داستان شاهنامه ای را انتخاب کنید و آماده ارائه در کلاس باشید.
ورزش ششم
کاظمی، مریم
امروز یکشنبه 400/08/16
مرحله 1:شروع تمرین تنفس بینی از بینی یا گرم کننده داخل بدن به روش گربه ای
و تمرین چشم. گرم کردن بیرون بدن با دوره درس قبلی سلام بر خورشید 1
مرحله 2: آموزشِ درس جنگجو و کماندار، که به صورت تلفیق دو وضعیت بود و دانش آموز با تمرکز و اجرای وضعیت، عصب و عضله را هماهنگ ساخت.و در وضعیت کمان بر روی انعطاف ستون فقرات تمرین داده شد
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. تدریس مبحث شکل جمع بی قاعده ی کلمات
a woman: 2 women
a man: 3 men
a child: 5 children
a person: 10 people
3. انجام فعالیت های صفحه ی 29 کتاب دانش آموز (Pupils book)
4. انجام فعالیت گروهی مرتبط با مبحث
describing a portrait
1. فعالیت های صفحه ی 25 کتاب کار (Activity book) انجام شوند.
2. فعالیت های کاربرگ شماره ی 5 در صفحه ی 38 جزوه ی آموزشی انجام شوند.
هوش و استعداد تحلیلی
باباپور، الهام
2 صفحه از تمرینات حل شد.
به 5 سوال بعد از آخرین سوال حل شده پاسخ دهید.
1400/08/15
مطالعات اجتماعی ششم
باباپور، الهام
تمرینات کتاب کار چک شد.(درس 5)
دانش آموزان حضوری
درس 5 مطالعه شود.
هدیههای آسمان ششم
باباپور، الهام
پرسش درس 5 و تدریس ادامه درس پنجم انجام شد.
بخشی از درس 6 تدریس شد.
درس 6 مطالعه شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. مرور مبحث writing a description
3. انجام فعالیت 15 صفحه ی 23 کتاب کار (Activity book)
4. تماشای ویدئوی مثال های صدای er و صدای ay
5. تدریس مبحث صداهای er-ay
6. انجام فعالیت های صفحه ی 28 کتاب دانش آموز (Pupil's book)
1. فعالیت های صفحه ی 24 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
2. فعالیت های کاربرگ 6 در صفحه ی 39 جزوه ی آموزشی را انجام دهید.
1400/08/13
1400/08/12
ریاضی ششم
باباپور، الهام
مبحث تقسیم کسرها تدریس شد.
کار در کلاس و فعالیت کتاب درسی حل شد.
تمرینات کتاب درسی حل شود و بعد با ویدئو آفلاین چک شود.(صفحه ی 35)
علوم ششم
باباپور، الهام
بخشی از درس 4 با کمک فیلم آموزشی تدریس شد.
قسمت اول درس 4 پرسیده شد.
به طور دقیق درس 4 مطالعه شود.(بخش های تدریس شده)
فارسی ششم
باباپور، الهام
درک مطلب و اامه درس 5 تدریس شد.
آرایه ادبی کنایه و مبالغه توضیح داده شد.
5 کنایه را از فضای مجازی یا خانواده پیدا کنید و معنی دور آن را بنویسید.
معنی عبارت و آرایه های درس 5 را با دقت زیاد مطالعه کنید.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. مرور مبحث character description
3. تدریس مبحث writing در صفحه س 27 کتاب دانش آموز (Pupil's book)
character description
4. تماشای ویدئوی مبحث
comparatives
5. تدریس مبحث comparison
as ... as
برای ویژگی یکسان بین دو شخص، آیتم، ...
Hes as tall as his brother.
1. فعالیت های صفحه ی 23 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
فعالیت 13: جملات را باز نویسی کنید و شکل مخفف با ( ) برای افعال is و has را بنویسید. به عنوان مثال:
He is: Hes
There is: Theres
He has: Hes
فعالیت 14: جاهای خالی را درباره ی کارکتر مورد علاقه ی خود پر کنید و به سوالات پاسخ دهید.
فعالیت 15: مشابه فعالیت 10 صفحه ی 26 کتاب دانش آموز (Pupils book) و فعالیت 12 صفحه ی 27 کتاب دانش آموز (Pupils book), یک پاراگراف بنویسید و شخصیت مورد علاقه ی خود در یک فیلم، سریال (series) یا کتاب را توصیف کنید.
2. فعالیت های 13 و 14 در صفحه ی 27 کتاب دانش آموز (Pupils book) را انجام دهید.
فعالیت 13: با توجه به فعالیت 12، درباره ی کارکتر Jim اطلاعات مورد نظر را بنویسید.
فعالیت 14: اطلاعات در مورد شخصیت Mary را بخوانید و تکست مرتبط را کامل کنید.
رایانه
سامری، آناهیتا
معرفی برنامه اسکرچ . نحوه ی سوییچ برنامه به زبان فارسی و انگلیسی . تنظیمات سایز .افزودن شکلک . حذف آن . پس زمینه ی استیج . و...
تا صفحه ی 18 کتاب تدریس شد.
عزیزان لطفا مطابق فایل ارسالی شکلک اردک و خرچنگ را درج کنید و سپس یک بگراند مطابق تصویر ایجاد کنید. تا جلسه ی آینده آماده برای کد دهی باشند.