1400/08/11
ریاضی ششم
باباپور، الهام
تمرینات و کار در کلاس بخش ضرب کسر ها حل شد و رفع اشکال شد.
تمرینات حل شده مطالعه شود.
علوم ششم
باباپور، الهام
تدریس درس 4 را شروع کردیم.
بخش تدریس شده مطالعه شود.
قرآن ششم
باباپور، الهام
درس 4 با روخوانی و مشارکت دانش آموزان تدریس شد.
مهارت زندگی
جوانبخت، عارفه
تدریس مبحث انتظارات منطقی
1400/08/10
فارسی ششم
باباپور، الهام
نگارش درس 4 با موضوع بند نویسی توسط دانش آموزان خوانده شد.
تدریس درس 5 فارسی را با عنوان هفت خوان رستم با نمایش انیمیشن آموزشی شروع کردیم.
آفلاین درس 5 را نگاه کنید.
مطالعات اجتماعی ششم
باباپور، الهام
درس 5 تدریس شد.
کاربرگ 5و6 به شکل گروهی حل شد.
درسنامه درس 5 از کتاب کار مطالعه شود.
درس 5 کتاب درسی مطالعه شود.
تمرینات درس 5 حل شود.(کتاب کار)
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته گذشته ( درس هزینه ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 5 ( سود و زیان ) تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم سود ، زیان ، نقطه سر به سری و صورت سود و زیان آشنا شدند . انیمیشن بیزنس پر سود نمایش داده شد . پاور پوینت سود و زیان نشان داده شد . صفحات درس 5 به صورت پی دی اف با اجازه دانلود برای دانش آموزان گذاشته شد . کتاب داستان { چگونه برای تفریح پول درآوریم ؟} از انتشارات قدیانی معرفی شد .
دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و فعالیت منزل درس 5 ( سود و زیان ) صفحه ی 36و 37و 38 را بادقت در کتاب انجام داده و برای من عکس گرفته و در پرتال ارسال کنید .
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز درباره اتیکت (آداب) عذرخواهی صحبت کردیم. در مورد این که در چه شرایطی عذرخواهی کنیم یا نکنیم نمونه هایی نمایش داده شد. همچنین مثالهای عذرخواهی جعلی (غلط) نیز نمایش داده شد. به بعضی از دانش آموزان دسترسی میکروفون داده شد تا مثالها را تمرین کنند.
دانش آموزان عزیز لطفا یک نمونه واقعی از عذرخواهی که انجام داده اید را در پرتال بنویسید و با استدلال مشخص کنید آیا عذرخواهی واقعی بوده یا خیر.
1400/08/09
علوم ششم
باباپور، الهام
ادامه سوالات و مطالب کتاب درسی(درس سوم) حل و چک شد.
درس 3 پرسیده شد.
انیمیشن درس 4 نمایش داده شد.
فارسی ششم
باباپور، الهام
نگارش درس 4 حل شد.
املا درس 1تا 4 به شکل گروهی در کلاس کار شد.
ادامه سوالات نگارش درس 4 حل شود.
ورزش ششم
کاظمی، مریم
گزارش روز یکشنبه 400/08/09 : بوسیله تمرینات یوگای خنده بدن را از صورت تا انگشتان پای گرم نموده و دانش آموز، آموزش وضعیت های حرکتی مار کبری و قله کوه را دید و آماده شد برای چرخه سلام بر خورشید که بصورت یک سیکل 1.خم به عقب 2.خم به جلو 3.دونده 4.سرسره 5.هشت نقطه 6.مار کبری 7.دونده 8.خم به جلو 9.خم به عقب قرار گرفت.
انتها کلاس در وضعیت خوابیده با توجه به حواس لامسه و شنیداری خود، متمرکز شد به فرایند بیداری هستی در هنگام طلوع.
و خورشید هر روز صبح یاد آور این است که ما هم می توانیم با نور خویش بدرخشیم.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و پرسش مکالمات روزانه
2. تدریس مبحث reading
Character description
3. انجام فعالیت 10 صفحه ی 26 کتاب دانش آموز (Pupils book)
1. فعالیت های صفحه ی 22 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
2. فعالیت 11 صفحه ی 26 کتاب دانش آموز (Pupils book) را انجام دهید.
هوش و استعداد تحلیلی
باباپور، الهام
2 صفحه از تمرینات کتاب حل شد.
به 5 تا سوال بعد از آخرین سوال حل شده فکر کنید و حل کنید.
1400/08/08
ریاضی ششم
باباپور، الهام
تدریس بخش ضرب کسرها تمام شد.
ادامه سالات صفحه 30و31 کتاب درسی حل شود.
درسنامه ضرب کسرها از کتاب کار مطالعه شود.
هدیههای آسمان ششم
باباپور، الهام
بخشی از درس 5 تدریس شد.
درس 5 مطالعه شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1 . تماشای ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدئوی مبحث
Comparatives
3. تدریس مبحث Comparatives
4. انجام فعالیت های صفحه ی 24 کتاب دانش آموز (Pupils book)
فعالیت های صفحات 20 و 21 کتاب کار (Activity book) انجام شوند.
1400/08/05
ریاضی ششم
باباپور، الهام
تمرینات بخش جمع و تفریق کسر رفع اشکال شد.
ضرب کسر ها تدریس شد.
کار در کلاس و فعالیت کلاسی حل شد.
سوالات 1 تا 4 تمرین صفحه ی 30 کتاب درسی را حل کنید.
سوالات 1 تا 4 تمرین صفحه ی46 و 47 کتاب کار را حل کنید.
علوم ششم
باباپور، الهام
درس 3 از کتاب درسی چک شد و به سوالاتش پاسخ داده شد.
درس 3 کامل مطالعه شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و پرسش مکالمات روزانه
2. مرور مبحث Appearance و جمله سازی
3. تدریس مبحث
Appearance: Yes/ No questions
4. انجام فعالیت 4 صفحه ی 23 کتاب دانش آموز (Pupils book)
5. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
1. فعالیت های کاربرگ شماره 4 در صفحه ی 37 جزوه ی آموزشی انجام شوند.
2. فعالیت های صفحه ی 19 کتاب کار (Activity book) انجام شوند.
با تشکر