1400/08/04
قرآن ششم
باباپور، الهام
درس 3 و بخشی از درس 4 تدریس شد.
بخش های تدریس شده مطالعه شود.
مهارت زندگی
جوانبخت، عارفه
شناخت ارزوها و نیازها
جدول نیازها و ارزوها صفحه 15
1400/08/03
فعالیت:
همه چیز خوب پیش میرود برای کسانی که بهترین تلاش شان را برای انجام کارهای شان انجام می دهند...
با آرزوی موفقیت برای دختران موفق علوی
ریاضی ششم
باباپور، الهام
کار در کلاس صفحه ی 26 کتاب حل شد.
صفحه ی 36تا38 کتاب کار توضیح داده شد.
تمرینات صفحه 27 کتاب را با کمک ویدئو های آفلاین حل کنید.
پاسخ تمرینات جلسه قبل را با پاسخ نامه گذاشته شده در کانال چک کنید.
مطالعات اجتماعی ششم
باباپور، الهام
درس 4 تدریس شد.
حل کاربرگ 1تا 4 انتهای کتاب درسی را انجام دهید.
درس 3و4 مطالعه شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ویدئوی ترانه ی Warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. مرور و تدریس مبحث Appearance (قسمت دوم)
3. مرور و تمرین مبحث از طریق پرسش و انجام فعالیت 3 صفحه ی 22 کتاب کار (Pupils book)
4. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
1. فعالیت های صفحه ی 18 کتاب کار را انجام دهید.
2. ویژگیهای ظاهری پنج نفر (خودتان، اعضای خانواده یا دوستانتان) را توصیف کنید و فایل صوتی را ارسال کنید.
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته گذشته با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 4 ( هزینه ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم هزینه ، هزینه ی ثابت ، هزینه ی متغییر و هزینه ی سرمایه گذاری در کسب و کار آشنا شدند . صفحات درس 4 به صورت pdf با اجازه دانلود برای دانش آموزان گذاشته شد . پاورپوینت هزینه های تاسیس بیمارستان نمایش داده شد . کارتون همسایه ها که درباره ی قبض ها و هزینه بود نشان داده شد .
دخترهای عزیزم لطفاً تکالیف را بادقت و با علاقه انجام دهید .
1400/08/01
فعالیت:
میان همهمه برگهای خشک پاییزی
فقط ما ماندهایم که هنوز از بهار لبریزیم
برای من که دلم چون غروب پاییز است
صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است
تقدیم به شاگردان عزیز علوی - پاییز آبانماه مبارک
هدیههای آسمان ششم
باباپور، الهام
درس 1تا 3 از تمام دانش آموزان پرسیده شد.
تدریس درس 4 تمام شد.
درس 4 مطالعه شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. تماشای ترا نه ی warm-up و پرسش مکالمات روزانه
2. تماشای ویدیوی مبحث Appearance
3. تدریس مبحث Appearance
4. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
1. فعالیت های کاربرگ 3# در صفحه ی 36 جزوه ی آموزشی را انجام دهید.
2. مکالمه ی 1# در صفحه ی 24 جزوه ی آموزشی را بخوانید و فایل صوتی یا ویدیویی را ارسال کنید.