فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: ماهک

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: موجودات زنده و غیر زنده تدریس شد.دختران گلم نقاشی موجودات زنده و غیر زنده را کشیدند. صفحه 49 کتاب کار انجام شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: مفاهیم نوشتاری :نوآموزان عزیز صفحات 42،43 کتاب کار را با هدف تقویت عضلات کوچک دست و تقویت مهارت نوشتاری خط منحنی انجام دادند.

ضریب هوشی

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: بازی با هدف تقویت مهارت دیداری،افزایش توجه و تمرکز انجام شد.

قصه‌های فارسی

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: دختران گلم: -کتاب های داستان خود را به یکدیگر نشان دادند و تصاویر آن را تماشا کردند.** -تفاوت کتاب تصویری و متنی توضیح داده شد.** -کتاب داستان "کارهای خیلی مهم"برای دختران عزیزم خوانده شد.
تکلیف: اولیای گرامی: -لطفا کتاب قصه ای را که در خانه دارید برای دختران عزیزم بخوانید تا او نقاشی آن را بکشد(کاربرگ مرتبط به خانه فرستاده شد) و نقاشی قصه،همراه کتابش را تا روز دوشنبه مورخ 1402/09/06 همراه خود به کلاس بیاورند.**-خواهشمندم کتاب های دلبندانم حتما دارای برچسب نام باشد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس جالب علوم، امروز ما مروری بر صفحه ی 17 کتاب علوم داشتیم و همچنین کاربرگ مربوط به موجودات زنده و غیر زنده را در کلاس انجام دادیم.
فعالیت: با سلام اولیای گرامی به اطلاع می رسانیم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب روز سه شنبه 30 آبان ماه در دبستان برگزار خواهد شد. دختران گلمان می توانند جهت خرید کتاب از نمایشگاه فقط مبلغ 100 تومان پول نقد همراه داشته باشند. (به صورت اختیاری) خواهشمند است جهت نظم بیشتردر مدرسه کارت بانکی و یا مبلغ بیشتری همراه دانش آموزان نباشد. با سپاس از همراهی شما عزیزان

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: مبحث ردیف و ستون تدریس شد.صفحات 35،36 کتاب کار انجام شد.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان اثرهای انگشت رنگی را با اضافه کردن جزئیات مختلف با مداد به فعالیت جلسه پیش ، پرندگان مختلف ساختیم و در آخر کلاس با استفاده از خمیر بازی غذای مورد علاقه شما دانش آموزان خلاقم ساخته شد.

دستان توانا

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: دختران گلم با خلاقیت خود اشیا و وسایل مختلفی را با خمیربازی ساختند.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: همراه نوآموزان عزیز بازی هدفمند شکلات خوری به منظور تقویت عضلات دست،افزایش سرعت عمل و ایجاد هیجان انجام دادیم.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز امروز با آهنگ هشت پا به صورت نقاشی با انگشت و به صورت ضرب 4تایی (شمارش 4تایی) به صورت بادی پرکاشن با دختران گل تمرین و تکرار شد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: صفحات 46،67 کتاب کار علوم با هدف تثبیت یادگیری حس های پنجگانه انجام شد.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: صفحات 20،21 کتاب کار با هدف تشخیص هدف و الگویابی انجام شد.

نقد فیلم

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: همراه دختران گلم بخش دیگر انیمیشن "هورتن صدایی می شنود" را تماشا کردیم.**در مورد شخصیت ها و داستان انیمیشن گفت و گو کردیم.

فعالیت

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: روز پرستار روز جاری عاطفه ها روز درخشیدن ایمان در قلب های مهربان روز افتخار انسان به انسانیت گرامی باد*** به مناسبت روز پرستار نوآموزان عزیز فعالیت دست ورزی انجام دادند و این روز را گرامی داشتند.

دومینو

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: نوآموزان عزیز تمامی مواردی که آموزش دیدن اعم از استفاده از خط کش و چیدن خط صاف به تمرین پرداختند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس علوم پیش دبستانی، کاربرگ مناسب در مورد موضوع living و non living انجام شد. به صورتی که دانش آموزان بین اشکال داده شده باید یک non living things را پیدا کنند و آن را رنگ نکنند و بقیه ی موارد را باید رنگ کرده و نقطه چین ها را به هم وصل کنند.
فعالیت: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده فایل بارگذاری شده را در قسمت آزمایشگاه مطالعه بفرمایید.
توضیح: ****توجه**** با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز، با توجه به شرایط موجود آب و هوایی و عدم اطلاع از حضوری یا آنلاین بودن مدارس تا روزهای آتی اطلاع ثانوی دانش آموزان کتاب های خود را طبق اطلاع رسانی معلمین در پرتال همراه داشته باشند.با تشکر

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: سوره کوثر تکرار و مرور شد.*** نوآموزان عزیز شعر حافظ را تا بیت چهارم مرور کردند. (گفتم غم تو دارم،گفتا غمت سرآید**گفتم که ماه من شو،گفتا اگر برآید**گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز،گفتا ز خوب رویان این کار کمتر آید**گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم،گفتا که شبروست او از راه دیگر آید**گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد،گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید.)
تکلیف: دختران عزیزم لطفا: -ارمغان شماره 2 با دقت تکمیل گردد و تا روز دوشنبه 29 آبان به مدرسه آورده شود.** لطفا در صورت حضوری بودن،کتاب کار علوم همراه دختران گلم باشد.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: برگزاری اردو باغ کتاب

آزمایشگاه

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: با سلام و آرزوی سلامتی برای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی *نکته مهم* لطفاً تمامی تکالیف ذکر شده در پرتال آنلاین روز چهارشنبه با دقت انجام شود و عکس تکالیف خود را فقط و فقط در پرتال روز جمعه بارگذاری نمایند تا معلمین با انسجام مناسب و مرتب ملاحظه و تصحیح نمایند. یادآورمی گردد پرتال فقط تا ساعت 12 شب باز می باشد و بعد از آن بطور اتومات بسته می شود، پس ارسال تکالیف را به دقایق آخر روز جمعه نگذارید و حتماً بعد از اتمام تکالیف فقط و فقط در روز جمعه بارگذاری نمایید. لازم بذکر است ارمغان هفته نیز حتماً در پرتال عکس آن بارگذاری شده و هر زمان مدرسه حضوری اعلام شد جهت تحویل به معلم با خود همراه داشته باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: -آشنایی با قوانین کلاس آنلاین -آموزش و بررسی دسترسی(میکروفون،دوربین) -آموزش ردیف و ستون با چینه
تکلیف: دختران گلم صفحه 33 کتاب کار ریاضی را تکمیل نموده و تا روز جمعه مورخ 1402/08/26 تصویر آن را بارگذاری نمایید.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث آداب سفر رفتن تدریس شد

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آشنایی با کلیک های چپ و راست موس
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: