فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 1

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 34 و سوال 2 صفحه 35 حل و بررسی شد . مخرج مشترک گیری کسرها تدریس شد..
تکلیف: دخترم صفحه 53 و 54و 55 و 56 کتاب کار علوی را حل و ارسال کن .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: کتاب کار علوی درس سوم کانل رفع اشکال شد . درس پنجم رهایی از قفس تدریس شد.
تکلیف: دخترم کلمات هایلایتی و معنی کلمات و معنی بیت های درس پنجم را از روی فایلی که برات گذاشتم مشخص و ارسال کن . درک مطلب و درست و نادرست درس را بنویس.

قرآن چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: قران تدریس سوم کامل شد . قواعد وقع کانل تدریس شد .قرائت درس د کلاس انجام شد .

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: فعالیت منزل مربوط به درس سود و زیان با مشارکت دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 6 ( پس انداز ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم پس انداز ، پولهایی که میتوان پس انداز کرد و مصارف پس انداز آشنا شدند . کارتون درباره پس انداز نمایش داده شد . پاورپوینت راههای پس انداز کردن نشان داده شد . کتاب داستان خرج بیجا از انتشارات قدیانی معرفی شد . فعالیت کلاسی درس 6 با مشارکت دانش آموز در کلاس انجام شد .
تکلیف: دخترهای قشنگم لطفا فعالیت کلاسی و منزل صفحه های 47 و 48 را در کتاب انجام داده و تصویر آنها را برای من در پرتال ارسال کنید .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: مرور درس گذشته ار منابع تامین الکتریسیته مرور مثالهایی از تامین انرژی ابزار و وسایلی که از برق یا باطری استفاده می کنند آموزش ایجاد جریان الکتریکی آموزس لغات مرتبط برای ساخت یک مدار و برقراری جریان الکتریکی آشنایی با عملکرد باطری و نحوه برقراری جریان در یک مدار توسط سیم های مسی
تکلیف: فراهم کردن ابزار های لازم برای ساخت یک مدار جریان الکتریکی. لطفا فیلم کوتاهی از ساخت این مدار تهیه شود به نحوی که در آن دانش آموزان لغات یادگرفته شده از قطعات مدار و جملات انگلیسی مربوط به قطع و وصل جریان و روشن و خاموش شدن لامپ را بکار ببرند. در جلسه حضوری هفته آینده ابزارها همراه دانش آموزان باشد. لامپ کوچکء سرپیچء باطریء سیم نازک یک رشته ای به اندازه پنجاه سانتی متر. پاسخ های کاربرگ های علوم در فایل زیر ارایه شده است.عزیزان لطفا بادقت کامل جواب را چک بفرمایید و پس از تصحیح تصویر چک شده تمرین ها را ارسال نمایید.در صورت داشتن سوال می توانید آنها را یادداشت کرده و در جلسات حضوری رفع اشکال نمایید.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 33 جمع و تفریق کسرها حل و بررسی شد . عدد مخلوط مرور شد. نحوه بیان ساعت با عدد مخلوط و مقایسه کسرها تدریس شد . کسرهای مساوی تدریس شد .
تکلیف: دخترم صفحه 34 و 35 و 36 و 37 کتاب درس ریاضی (کتاب آموزش و پرورش ) حل و ارسال شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس پنجم (سخنی که سه بار تکرار شد)تدریس شد .
تکلیف: دخترم صفحه 43 و 44 را کتاب هدیه ها را حل و ارسال کن.

ورزش چهارم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: امروز یکشنبه 400/08/16 مرحله 1:شروع تمرین تنفس بینی از بینی یا گرم کننده داخل بدن به روش گربه ای و تمرین چشم. گرم کردن بیرون بدن با دوره درس قبلی سلام بر خورشید 1 مرحله 2: آموزشِ درس جنگجو و کماندار، که به صورت تلفیق دو وضعیت بود و دانش آموز با تمرکز و اجرای وضعیت، عصب و عضله را هماهنگ ساخت.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: تمرین مهارت خواندن و درک مطلب صفحه 104 پرسش و پاسخ از بخش تشخیص جمله صحیح و غلط تدریس واژگان جدید مرتبط با متن درس پرسش و پاسخ از بخش سوالات درک مطلب نمایش پاسخ صحیح سوالات درک مطلب برای تکلیف منزل دیروز صفحه 96-97
تکلیف: نوشتن یک متن کوتاه چهار جمله ای طبق مدل متن صفحه 104. طرح کردن دو سوال از متن خود و نوشتن جواب برای هر کدام از سوالات. پاسخ تکالیف دیروز ارسال شده. پس از تصحیح با مداد قرمز و چک کردن جواب ها لطف تصویر آن را همراه با تکلیف نوشتاری امروز در پرتال ارسال نمایید.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث نقش تغذیه در کاهش استرس
تکلیف: انجام تکلیف صفحه 19

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: کار در کلاس ص 32 و 4سوال ص 33 که در رابطه با جمع و تفریق کسرها بود حل و بررسی شد.
تکلیف: دخترم تمام فیلمهای رفع اشکال کتاب کار علوی صفحه 35 تا 38 که در گروه گذاشتم را باید ببینی و سوالات غلطتت را اصلاح کنی و عکسش را بفرستی . فیلمها بسیااااااااررررر مهم هستند .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس 4 انرژی الکتریکی تدریس شد .
تکلیف: دخترم صفحه های 46 تا 51 کتاب کار علوی درس علوم را مطالعه کن .نکات مهم از نظر را هایلایت کن .و صفحه 52 و 53 و 54 کتاب کار علوم علوی را حل وارسال کن .

نگارش چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: نگارش درس ارزش علم صفحه 25 تا 30 در کلاس حل و بررسی شد .

املا چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: املای گروهی گفته شد.
تکلیف: از اول کتاب تا آخر درس 4 ،املای لغت گفته شود .

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس طراحی گاو انجام شد تکمیل شود عکس آن ارسال شود وسایل ساخت خمیر، دو عدد شونه تخم مرغ مقوای و یک قوطی چسب چوب برای ساخت ماکت چسب کاغذ و سه عدد لوله دستمال کاغذی خمیر ساخته شود همراه با ماکت گاو ماکت اولیه ساخته شد خمیر روی آن قرار گیرد برای جلسه بعد رنگ آمیزی شود در کلاس با گواش
تکلیف: امروز در کلاس طراحی گاو انجام شد تکمیل شود عکس آن ارسال شود وسایل ساخت خمیر، دو عدد شونه تخم مرغ مقوای و یک قوطی چسب چوب برای ساخت ماکت چسب کاغذ و سه عدد لوله دستمال کاغذی خمیر ساخته شود همراه با ماکت گاو ماکت اولیه ساخته شد خمیر روی آن قرار گیرد برای جلسه بعد رنگ آمیزی شود در کلاس با گواش

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: تدریس ص 96-96 و پرسش از روخوانی بخش درس داده شده. پخش فایل شنیداری و انجام تمرین صفحه 97
تکلیف: عزیزان لطفا تمرین چهارم از صفحه 96 و تمرین ششم از صفحه 97 کتاب اصلی انجام شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: امروز درباره اتیکت (آداب) میزبانی صحبت کردیم. چند دقیقه از کلیپ شام ایرانی (با میزبانی محمدرضا علیمردانی) نمایش داده شد و از دانش آموزان پرسیده شد کدام کارهای میزبان باعث شد که مهمانان حس خوبی داشته باشند؟ سپس درمورد رفتارهای حرفه ای میزبان بودن صحبت کردیم و از دانش آموزان خواسته شد در پیامها نظر خود را بنویسند و از برخی دانش آموزان نیز خواسته شد میکروفون خود را روشن کنند و پاسخهای خود را به اشتراک بگذارند، در انتها جواب نهایی رفتار حرفه ای میزبان نمایش داده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز یک نمونه از رفتارهای مناسب یک میزبان را که تا به حال تجربه داشته‌اید در پرتال نویسید. لطفا دقت کنید و در مورد محیط و حرکات، زبان بدن و کلام میزبان بنویسید.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: انتهای صفحه 30 و 31 و فعالیت صفحه 32 حل و بررسی شد.
تکلیف: دخترم صفحه 46 و 47 و48 و 49 و 50 کتاب کار ریاضی حل و ارسال شود .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: کتاب کار علوم علوی درس 2 مرور و رفع اشکال شد

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: از تمام دانش اموزان درس 5 مرکز استان ها پرسیده شد.

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: مرور مباحث دسترسی به دانش آموزان جهت ارایه رفع اشکال آموزش مبحث ضرب دو عدد
تکلیف: عزیزان لطفا جدول قبلی را قسمت ستون قیمت کل را مطابق موارد تدریس شده ی امروز تکمیل بفرمایید و برای جلسه ی آینده آماده داشته باشید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: -مرور واحدهای اعداد.یکان دهگان صدگان هزارگان -مرور چیدن اعداد از بزرگ به کوچک و بالعکس -مرور ارزش بزرگتری و کوچکتری اعداد -آموزش نحوه بیان اعداد ورودیء اجرای الگوی عملیات ریاضی روی آن ها و اعداد خروجی بدست آمده. -یادگیری و تشخیص الگوی ریاضی اعمال شده روی اعداد _یافتن الگوی عملیات ریاضی از روی جواب ها
تکلیف: دختران خوب لطفا کاربرگ زیر برای تمرین بیشتر با قوانین الگوهای عملیاتی ریاضی در منزل انجام داده شود. در صفحه سوم کاربرگ پاسخنامه کتاب کار زبان ضمیمه شده تا در پایان هفته به دقت پاسخ های خود را با آن گنترل کنید. درصورت صحیح بودن جلوی پاسخ ها با مداد قرمز علامت تیک زده شد و غلط ها را با مدادقرمز تصحیح کرده. لطفا عزیزان دقت کنند که تصویر تکالیف چک شده خود با پاسخنامه را همراه با تکلیف ریاضی امروز در پرتال ارسال نمایید. لطفا اشکالات خود را یادداشت نمایید و در جلسات حضوری بپرسید. برای جلسات حضوری دفتر زبانء کتاب کار و جزوه زبان در تمامی جلسات حضوری همراهتان باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: