فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 1
فعالیت: کودکان ، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند. روز جهانی کودک مبارک.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: ریاضی صفحه 17 و 18 کتاب حل و بررسی شد .
تکلیف: دخترم صفحه 26 و 27 کتاب کار حل شود .قسمت پایین صفحه 18 (با ماشین حساب حل کن )انجام شود .برای فردا کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی ،علوم کتاب کار ،کتاب استعداد تحلیلی،کتاب کار فارسی همراهتان باشد .(نوشتن نامه فراموش نشود ).شعر حفظی پرسیده می شود.

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: آزمون ریاضی گونیا تشخیصی مهرماه انجام شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس دوم تدریس شد .
تکلیف: دخترم کتاب کار مطالعات درس دوم حل شود .

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی فرشته تکنیک مدادرنگی انجام شد تکمیل شود و برای جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل لازم جلسه بعد مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی فرشته تکنیک مدادرنگی انجام شد تکمیل شود و برای جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل لازم جلسه بعد مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی در مورد یک رفتار درست و یک رفتار اشتباه برای هر یک از موقعیت‌های رستوران یا کافه، آسانسور، تاکسی، مطب دکتر، سینما یا تئاتر، پیاده‌رو، کلاس درس (که فعالیت در منزل جلسه اینده بود) در کلاس صحبت کردیم. در ادامه فیلمی در خصوص رفتارهای هنجار و ناهنجار اجتماعی نشان داده شد و در مورد درست و غلط بودن رفتارها بحث شد.
تکلیف: دانش آموزان باید در منزل دو رفتار صحیح و دو رفتار ناصحیحی که خارج از منزل و مدرسه مشاهده کردند و به نظرشان خلاف اتیکت بوده یادداشت کرده تا در جلسه آینده در مورد آن در کلاس بحث کنیم.
فعالیت: ***توجه توجه*** با سلام و احترام . والدین گرامی به اطلاع می رساند دبستان علوی از هفته پیش رو طبق برنامه کلاسی توزیع شده ، در نظر دارد دانش آموزان عزیز را جهت اجرای مطلوب مهارت های تربیت بدنی، به سالن ورزشی شهید حیدرنیا واقع در خیابان حافظ ببرد لذا شایسته است "شناسنامه تندرستی و رضایت نامه حضور در مجموعه ورزشی" را مطالعه کرده و تا روز شنبه تاریخ 1401/7/16 تکمیل و به معلم پایه تحویل نمائید. **قابل ذکر است** دانش آموزان طبق برنامه آموزشی در روزهایی که ورزش دارند با لباس ورزشی در مدرسه حاضر شده و ضرورتی به پوشیدن لباس فرم ندارند. لطفاً "ماسک، الکل ، قمقمه آب" همراه داشته و حتماً با کفش ورزشی به مدرسه تشریف بیاورند. با تشکر - مربی ورزش خانم کاظمی
توضیح: با سلام خدمت اولیای گرامی - برنامه طول سال تحصیلی جدید بصورت برگه به دانش آموزان تحویل داده شده است.فایل pdf برنامه آموزشی کلاس را می توانید از درس "هنر" دانلود بفرمائید. با تشکر معاون آموزشی کیهان

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: مبحث میلیون تدریس شد.
تکلیف: دختر گلم صفحه 17 کتاب اموزش و پرورش حل کن .برای روز شنبه کتاب ریاضی،کتاب فارسی و کتاب کار فارسی ،و کتاب مطالعات و کتاب کار مطالعات همراهت باشد .

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: کتاب کار درس اول کامل حل و بررسی شد. مفهوم مخلوط تدریس شد .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 12 و 13 و14 کتاب کار رفع اشکال شد .
تکلیف: دخترم کتاب کار فارسی صفحه 15 و 16 و 17 را حل کن .

املا چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: املا درس اول گفته شد .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: مطالعات درس اول (همسایه ما) تدریس شد .
تکلیف: دخترعزیزم درس اول کتاب کار مطالعات را حل کن.

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی - برنامه طول سال تحصیلی جدید بصورت برگه به دانش آموزان تحویل داده شده است.فایل pdf برنامه آموزشی کلاس را می توانید از درس "هنر" دانلود بفرمائید. با تشکر کیهان

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: آموزش تعریف ربات و کاربرد ربات همچنین آموزش تعریف ماشین و کاربرد و کارکرد آن
تکلیف: پنج مورد از ماشین های موجود در منزل را نام ببرید و بنویسید (طبق توضیح ماشین لطفا نام ببرید)

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیا و دانش آموزان عزیزم امروز 12 مهر اولین جلسه رایانه عزیزان بود و پس از معرفی دانش آموزان و آشنایی اجمالی با آنها از ایشان راجع به برنامه هایی که در سال های قبل از رایانه فراگرفتند سوال شد و از تک تک دانش آموزان راجع به سطح اطلاعاتشان از سیستم های کامپیوتری سوال شد . آشنایی دانش آموزان و یاد آوری مطالب سال قبل از جمله قطعات اصلی رایانه مانند ماوس و صفحه کلید و صفحه نمایش و ... و کار با ماوس بیان شد . سپس برای عزیزان از برنامه های آفیس صحبت شد و با مبحث برنامه اکسل آشنا شدند. همچنین آنها با نوار وظیفه و دسکتاپ و میزکار و منوی شروع یا استارت آشنا شده و توانستند برنامه ی اکسل را یافته و آن را باز و بسته کنند و نیز پنجره ها را بزرگ و کوچک کنند.
تکلیف: برای جلسه بعد روز سه شنبه 19 مهر 1401 دانش آموزان عزیزی که در منزل ایشان سیستم رایانه ای وجود دارد میتوانند به عنوان تمرین شخصی برنامه ی اکسل را در منوی استارت رایانه خود پیدا کنند و یک فایل جدید تولید کنند و چنانچه در رایانه های خود اکسل ندارید حتما نصب بفرمایید .

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: صفحه 7 کتاب حل و بررسی شد .مبحث میلیون تدریس شد .
تکلیف: دخترم سوالات داده شده در فایل زیر را حل کن(مجموعا 13 سوال است) و فقط (فقط)جواب سوالات را در دفتر وارد کن .(نیازی به نوشتن صورت سوال نیست ،فقط جواب سوالات در دفتر وارد شود). برای فردا (کتاب ریاضی،کتاب کار علوم ،کتاب درسی و کتاب کار مطالعات ،کتاب کار فارسی و یک دفتر همراهتان باشد)

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: در این زنگ ازمون تشخیصی درس فارسی پایه سوم برگزار شد .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: معنی لغات و کلمات هم خانواده درس اول پرسیده شد.قسمت واژه آموزی و صندلی صمیمیت تدریس شد.
تکلیف: صفحه 12 و 13 و 14 کتاب کار فارسی حل شود .شعر خبر داغ برای هفته بعد حفظ شود .(شنبه هفته بعد در زنگ فارسی شعر حفظی پرسیده میشود.)

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: درس اول تدریس شد .
تکلیف: بچه های سرویسی که زودتر از کلاس خارج شدند صفحه 12 را در کتابشان کامل کنند .فایل جواب سوالات اپلود شد .

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: سلام عزیزانم عکس کار و نقاشی جلسه قبل
تکلیف: سلام عزیزانم عکس کار و نقاشی جلسه قبل

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و وقت بخیر، خدمت شما دختر عزیزم و اولیای گرامی. در جلسه اول مورخ 11 / 07 /1401 ،جلسه دوم، درس اول،تاریخچه پول در ایران در زمان های مختلف،به طور اجمالی توضیح داده شد و تمرین های کلاسی کتاب (درس اول) به صورت کامل انجام شد. درباره واحد پولی دلار، یورو ، دینار،پوند،روبل،روپیه و... .. به دانش آموزان، اطلاعات کاربردی و کشورهای آنها، توضیح داده شد. از دانش آموزان خواسته شد،درباره پول ،پول خارجی و واحدهای پولی کشورهای مختلف اگر اطلاعاتی دارند مطرح کنند.
تکلیف: برای جلسه بعد 18 / 07 / 1401 تکلیف کتاب مربوط به منزل انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال و ورزشکار گل، امروز یک فعالیت بادی پرکاشن از سرعت پایین به سمت سرعت بسیار بالا بازی کردیم، تا هیجان و تمرکز دانش اموزان گلم بالا رود. سپس روی آهنگ خونه مادربزرگه با بادی پرکاشن و لیوان (کاپ گیم)همزمان کار کردیم.(از سرعت کم به زیاد)
تکلیف: پیشنهاد میگردد دانش آموزان گلم با لیوان فرضی در خانه با شمارش 1،2،3،4 و گذاشتن آهنگ ملایم خونه مادربزرگه تمرین بازی را داشته باشند.

ریاضی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: آزمونک ریاضی گرفته شد .ابتدای صفحه 7 کتاب حل و بررسی شد.
تکلیف: دخترم سوالات داده شده را در دفترت حل کن و فردا همراهت بیاورید. 1)عدد 864309 را در جدول ارزش مکانی قرار بده و گسترده این عدد را بنویس. 2)بزرگترین و کوچکترین عدد شش رقمی را بنویس(هم با تکرار و هم بدون تکرار رقم )

علوم چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: آزمایش حباب با مشارکت دانش اموزان انجام شد .تدریس درس اول کامل شد .
تکلیف: دخترم صفحه 11 کتاب کارت را حل کن .

فارسی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: فارسی درس اول تدریس شد.
تکلیف: از درس اول یک املا بنویسید .فردا صفحه 8 و 9 کتاب کار شفاهی پرسیده می شود .

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: توکلی، سارا
فعالیت: سوال 1 جلسه 1 در کلاس حل و بررسی شد.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث شناخت علائم استرس
تکلیف: انجام تکلیف صفحه 9

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزم- با گفتگو و نظرات دانش آموزان تعیین مسئولیت بین آن ها در زنگ خوشنویسی انجام گردید. آموزش زیبا نویسیِ حرف" الف" تدریس شد و تمرین زیبانویسی آن در کتاب صفحه 6 انجام گردید.
تکلیف: دختران عزیزم، برای جلسه بعد تاریخ 17/مهرماه تکالیف ملاحظه و رفع اشکال می شود. از آنجائی که زیبانویسی نیاز به صبوری و تمرکز بسیار دارد از دختران عزیزم می خوام با صبر و بردباری و توجه لازم تمرینات خود را انجام داده و خود را برای تغییر در نوشتار و زیبانویسی آماده کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: