1404/09/30
فعالیت:
چشمی دارم همه پر از صورت دوست
با دیده مرا خوش ست چون دوست در اوست
از دیده دوست فرق کردن نه نکوست
یا دوست به جای دیده یا دیده خود اوست
"یلدا شب طولانی و زمان داستان سرایی ایرانی بر شما عزیزان مبارک و خجسته باد" دانش آموزان عزیز امروز هیچ تکلیفی نداشته و فردا برنامه مطالعاتی فقط به صورت مرور ، تکرار و تمرین انجام خواهد شد" با احترام کیهان معاون آموزشی
ریاضی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
ریاضی برنامه مطالعاتی آزمونک گرفته شد
تکلیف:
دخترای گلم برنامه مطالعاتی روز یکشنبه 30 آذر به صورت تکرار و تمرین مرور می شود
علوم چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
برنامه مطالعاتی پرسیده شد
املا چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
املاء از درس دهم باغچه اطفال گفته شد
متن ادبی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
شب یلدا شب فر و کیان است
نشان ازسنت ایرانیان است
شب یلدا زحزن و غم مبراست
بساط شادمانی ها مهیاست
اولیای گرامی و دخترای گلم شب یلدای شما به شیرینی هندوانه
یلداتون مبارک
1404/09/29
ریاضی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
کتاب درسی ریاضی مبحث تقسیم بر عدد دورقمی تدریس شد و ص 68 و 69 حل و تمرین شد . با توجه به اهمیت تدریس تقسیم فیلم آموزشی جهت یادگیری مطلوب تر دانش آموزان بارگذاری شد حتماً دختران عزیزم فیلم را به خوبی نگاه کنند
تکلیف:
dswxc58
فارسی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
ارمغان شماره 13 حل و تمرین شد . برنامه مطالعاتی پرسیده شد
تکلیف:
فردا کتاب درسی ریاضی و دفتر املاء اورده شود .
برنامه مطالعاتی که فردا پرسیده می شود ریاضی : فصل دوم کسر ساعت، عدد مخلوط روی محور
علوم : درس 5
هدیه های آسمان : درس های 5 و 6
املا چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
تکلیف:
فردا املاء از درس دهم باغچه اطفال گفته می شود
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
هدیه آسمانی درس دوازدهم "روزی برای تمام بچه ها" تدریس شد و فعالیت ها پاسخ داده شد
ورزش چهارم
مدرس:
بهرامی، فاطمه
فعالیت:
باسلام
امروز دخترای گلم
مسابقه ی پرتات توپ- دو سرعت-طناب زنی را انجام دادند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
درکلاس ریاضی انگلیسی ،به مرور و رفع اشکال مبحث ارزش مکانی در صفحه 4 و 5 پرداختیم،سپس دانش آموزان تمریناتی مرتبط با این موضوع حل کردند.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
استعداد تحلیلی جلسه دهم انجام شد
1404/09/26
ریاضی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
طبق برنامه مطالعاتی آزمونک فصل اول ریاضی گرفته شد
تکلیف:
کتاب کار ریاضی مبحث تقسیم بر عدد یک رقمی ص 75 و 76 در منزل حل شود
علوم چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
علوم ادامه درس هشتم آسمان در شب تدریس شد
فارسی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
گنجینه شماره 6 انجام شد .
تکلیف:
ارمغان شماره 13 حل شود
کتاب کار علوم توسط اولیا امضا شود
طبق برنامه مطالعاتی شنبه این موارد پرسیده می شود
ریاضی : فصل دوم جمع و تفریق و تساوی کسر و ضرب عدد در کسر .
فارسی : درس 3 و 4 .
علوم : درس های 3 و 4 .
هدیه های آسمانی : درس های 3 و 4 .
مطالعات اجتماعی : درس های 5 و 6 .
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
طبق برنامه مطالعاتی مطالعات درس 7 و 8 پرسیده شد
قرآن چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
قرآن جلسه هشتم انجام شد
سواد مالی
مدرس:
غلام زاده، منیره
فعالیت:
به نام خدای مهربون . درس 10 تدریس شد.یادگرفتیم :
1. **مالیات** یعنی پولی که مردم به دولت میدهند تا با آن کارهای خوبی مثل ساختن مدرسه، بیمارستان و پارک انجام شود.
2. این کار از خیلی وقت پیش وجود داشته تا همه با هم در بهتر شدن کشور سهمی داشته باشیم.
3. وقتی مالیات میدهیم، در واقع داریم برای آیندهی خودمان و بقیه کمک میکنیم.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
در کلاس علوم انگلیسی امروز، مبحث Recycling در صفحه 16-17 با مشارکت همه دانش آموزان در ارائه مطلب تمرین ،تکرار و مرور شد.
1404/09/25
فعالیت:
با سلام و احترام خدمت والدین محترم و دانش آموزان عزیزم، یقیناً جدیت در پیگیری برنامه مطالعاتی ،مطالعه مستمر و رفع اشکالات مؤثر در کلاس توسط معلمین ارجمند می توانیم تأثیر و ثمره آن را در ارزشیابی های نیم سال اول که از 6/دی ماه آغاز خواهد شد ببینیم. لذا در خصوص اهمیت برنامه مطالعاتی علاوه بر توصیه های مکرر معلمین در کلاس از شما عزیزان نیز خواهشمندیم بر روند مطالعه دانش آموزان نظارت بهتری داشته و جدیت آن را تأکید بفرمایید متأسفانه برخی دانش آموزان با برنامه آموزشی تعیین شده پیش نرفته و موضوع را هنوز جدی نگرفته اند. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح:
با احترام، جهت اطلاع از ارزشیابی های طول سال تحصیلی1404 به سایت علوی- بخش آزمون- واحد دبستان و پایه مرتبط دانش آموز مراجعه کرده و محتواها را دقیق بر اساس سر فصل های بودجه بندی آزمون ها مطالعه بفرمایید. یادآور می گردد: 1- برگزاری ارزشیابی های علوی به ترتیب عناوین درسی ذکر شده در سایت نمی باشد و احتمال دارد تأخر و تقدم داشته باشد 2- مقصود از " تا" در بودجه بندی این است که تا پایان سرفصل ذکر شده ارزشیابی انجام خواهد گرفت.لطفاً به بودجه بندی و بازه تاریخ ارزشیابی ها دقت بفرمایید.با تشکرکیهان معاون آموزشی
ریاضی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
ریاضی کتاب کار مبحث تقسیم ص 72 و 73 حل و تمرین شد . ریاضی طبق برنامه مطالعاتی پرسش شد
تکلیف:
برنامه مطالعاتی فردا پرسیده می شود ریاضی : فصل اول آزمونک
مطالعات اجتماعی : درس های 7و 8
فارسی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
فارسی طبق برنامه مطالعاتی درس 1 و 2 معنی کلمات و مخالف و هم خانواده پرسیده شد
نگارش چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
نگارش درس دهم باغچه اطفال انجام شد
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
مطالعات درس دهم مورخان تدریس شد کتاب کار مربوط به همین درس انجام شد
مهارت زندگی
مدرس:
جوانبخت، عارفه
فعالیت:
مبحث با مراحل حل مساله آشنا شوید تدریس گردید
1404/09/24
ریاضی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی مبحث تقسیم و بخش پذیری ص 70 و 71 حل و تمرین شد
تکلیف:
طبق برنامه مطالعاتی ریاضی مبحث ماشین ورودی و خروجی و فارسی درس 1 و 2 پرسیده می شود
فارسی چهارم
مدرس:
حسین زاده وردم، سمیه
فعالیت:
کتاب کار فارسی درس هشتم و دهم حل شد
زیبانویسی
مدرس:
سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت:
قسم به نخستین خطی که از نگاه قلم، تا افق ناپیدای آفرینش کشیده شد! درکلاس زیبانویسی چه گذشت: آموزش نوشتار حرف م تنها تدریس و حل صفحه 24 الی 25 خطاط شو در کلاس انجام شد و درس 8 کتاب آموزش خط تحریری تدریس و صفحه 32 الی 34در کلاس حل و امضا و کارت امتیاز داده شد.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
در کلاس Math ،مبحث Perimeter و Area در صفحه 24-26 مرور ،تکرار و تمریناتی از آن در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مواسات، سمانه
فعالیت:
دانشآموزان امروز با مجموعهای از پرسشهای روزمره و موقعیتهای مختلف، رفتارهای درست و نادرست را تشخیص دادند و درباره آنها گفتگو کردند.
آنها موقعیتهایی مثل رفتار در مترو، استرس گرفتن، قانونگذاری، سورپرایز کردن و آرزوها را بررسی کردند.
در نهایت، از دل این پرسشها رفتار مناسب را تمرین کردند و یاد گرفتند در هر موقعیت چگونه تصمیم بهتری بگیرند.
تکلیف:
برای جلسه ی آینده رفتارهای درست و نادرست در موقعیتهای مخالف پرسش خواهد شد