فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 2
فعالیت: با آرزوی موفقیت های روز افزون برای شما دانش آموزان عزیز و گرامی امیدواریم آخرین ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی دی ماه را نیز به بهترین نحوه ممکن انجام داده و ثمره زحمات خود را در کارنامه علوی ببینید و لذت تلاش بی وقفه تان را بگیرید. مجدد یادآور می گردد سوالات در بخش تکالیف ارسال و تا ساعت 18 فرصت پاسخگوئی و ارسال در بخش تکالیف پرتال را دارید. همیشه موفق باشید و سلامت واحد آموزش - کیهان

ورزش چهارم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: امروز سه شنبه 400/10/21 یوگا و ورزش تمرینات ترکیبی یوگا در وضعیتی کششی پویا بدن را گرم کردند با چالش شمارش معکوس بر تمریم متمرکز شدند و با پانتومیم یوگا حدس زدند کدام وضعیت در حال اجرای است . آشنایی با رشته بسکتبال و پاس سینه ای.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: -پرسش و پاسخ از مکالمه روزانه -تدریس صفحه 57 -تمرین تشخیصی از پیداکردن اشتباهات در جمله و تصحیح آن -پرسش و پاسخ از محتوای نگارش نامه برای یک دوست
تکلیف: ضمن عرض تشکر برای ارسال به موقع پاسخ آزمون زبان و به جهت مشارکت صددرصدی در کلاس آنلاین امروز تکلیفی نخواهید داشت و نوشتن نامه به یکی از دوستان خود را با تکلیف روز چهارشنبه ارسال کنید. عزیزان با خاطری آسوده به سوی آخرین امتحان امروز پیش بروید. موفق باشید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: دختر خانم های زیبا و با هوش با دقت به سئوالات سنجش استعداد درس سواد مالی پاسخ دهید . لطفاً منظم و به ترتیب پاسخ ها را نوشته و تصاویر خوانا و واضح برای من در پرتال ارسال کنید .
فعالیت: سلام با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما دختران عزیزم در ارزشیابی زبان امروز دوشنبه 1400/10/20 امیدوارم برای ارزشیابی امروز "زبان" و فردا سه شنبه 1400/10/21 "سوادمالی" که در پرتالب خش تکالیف سوالات ارسال و پاسخ نیز در پرتال تا راس ساعت مقرر 18 امکان پذیرمی باشد آمادگی لازم را داشته و بهترین انرژی خودتان را برای نتیجه مطلوب و شایسته بگذارید. برای رسیدن به آرزوهایت تلاش هدفمند داشته باش با تشکر- واحد آموزش

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تدریس صفحه‌ی 67‌،68 ریاضی، نام گذاری زاویه‌،تبدیل زمان ها انجام شد.

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تکمیل درس هفتم علوم انجام شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تکمیل و مرور درس 11 اجتماعی انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: - دوره و حل تمرین از درس یک تا چهار -آمادگی و رفع اشکال برای آزمون امروز
تکلیف: دخترای گلم لطفا سوالات آزمون امروز را از بخش کاربرگ دانلود کنید.پاسخ ها را به صورت مرتب و خوانا بنویسید.عزیزان تا ساعت شش عصر فرصت دارید پاسخ های خود در بخش تکالیف پرتال ارسال نمایید. لطفا ارسال پاسخ های آزمون را به لحظات آخر موکول نکنید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( بیمه ) بررسی و تصحیح شد . درس 13 ( انتقال الکترونیکی پول ) تدریس شد . دانش آموزان با دستگاه کارت خوان یا پوز آشنا شدند . چگونگی استفاده از دستگاه کارت خوان آموزش داده شد . مزایای استفاده از دستگاه کارت خوان بررسی شد . انیمیشن دستگاه پوز و امنیت آن نشان داده شد . پاور پوینت درس نمایش داده شد .فعالیت کلاسی صفحه ی 83 با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 83 و 84 را در کتاب انجام داده لازم نیست تصاویر در پرتال ارسال شود . دخترهای خوبم برای پاسخگویی به سئوالات سنجش استعداد سواد مالی اجازه استفاده از کتاب را دارید .

مهارت اجتماعی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: امروز در مورد آخرین بخش اتیکت وسایل میز غذاخوری صحبت کردیم. پاورپوینت "پایان میز غذا" نمایش داده شد. فیلم و نحوه استفاده درست از کاتلری (قاشق، چنگال و کارد) نمایش داده شد. پاورپوینت پوزیشن های مختلف معنای کاتلری نمایش داده شد. از دانش آموزان خواسته شد کاتلری خود را در پوزیشن صحیح قرار دهند و در صورت امکان با وبکم نشان دهند. در نهایت اسلاید جملات "چه بگوییم" مربوط به میز غذا نشان داده شود و بایدها و نبایدهای رفتارهای مربوط به میز غذا آموزش داده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز با توجه به آنچه سر کلاس تمرین کردیم، از پوزیشن (وضعیت) های مختلف کاتلری در منزل عکس بگیرید و در پرتال ارسال کنید.
فعالیت: *ارزشیابی دی ماه نیم سال اول تحصیلی* فردا دوشنبه 20/دیماه ارزشیابی زبان توسط پرتال سوالات ارسال خواهد شد و تا تایم مقرر و مشخص شده امکان ارسال و پاسخ های زبان مقدور می باشد و خواهشمندیم تا ساعت 18 حتما ارسال شود.

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: حل سوالات آزمون مدادقرمز 2 انجام شد‌.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: -پرسش و پاسخ روزانه -تدریس ص 107 _اجرای دونفره متن -حل تمرین و بررسی پاسخ ها
تکلیف: -عزیزان جواب سوال زیر را در چهار جمله به زمان گذشته بنویسید. پاسخ ها را در دفتر یادداشت نمایید و حتما بین خطوط نویسی را دقت کنید. What did you do in summer? -لطفا جواب های چک شده در کلاس صفحه صدو هفت را همراه تکلیف امروز بفرستید .
فعالیت: حضوری فردا چهارشنبه 1400/10/19دفتر ریاضی به همراه داشته باشند.زبان طبق روال همیشه میباشد.

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: مرور و تمرین تمامی مباحث فصل اول تا سوم و رفع اشکال انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: کنفرانس درس دهم فارسی توسط دانش آموز عزیزم شایلین معصومی انجام شد. دانش زبانی (فعل،فاعل) در کلاس تدریس شد.

قرآن چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تمرین و قرائت صفحه 48 درس هفتم توسط دانش آموزان انجام شد.

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز فرم دوم کتاب تصویرسازی کرده تکمیل شود عکس ان ارسال گردد برای جلسه بعد فرم سوم رو تکمیل میکنیم در کلاس
تکلیف: امروز فرم دوم کتاب تصویرسازی کرده تکمیل شود عکس ان ارسال گردد برای جلسه بعد فرم سوم رو تکمیل میکنیم در کلاس

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: -پرسش و پاسخ روزانه _بررسی پاسخ سوالات درک مطلب ص 55 _آموزش داستان ص 56 _اجرای دونفره داستان توسط دانش آموزان _انجام بازی از ساختار be going to
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا به شماره صفحه و نام کتاب برای ارسال نکالیف دقت فرمایید و تکالیف را اشتباه نفرستید. برای امروز لطفا ص 52 کتاب کار انجام شود.
فعالیت: امروز چهارشنبه 1400/10/15 ارزشیابی "استعداد هنری" طبق ساعت مقرر در پرتال برگزار می گردد. خواهشمندیم راس ساعت مشخص شده در ارزشیابی شرکت بفرمائید. شنبه 1400/10/18 ارزشیابی ریاضی را بخوبی تکرار و تمرین نمائید دختران نازنینم شما لایق رسیدن به آرزوها و نتیجه ی تلاش هایتان هستید. با تشکر واحد آموزش- کیهان **دوشنبه 1400/10/20- مهارت اجتماعی اتیکت اسکول** سلام و وقت بخیر دانش آموزان عزیز کلاس 4/2 درس اتیکت در تاریخ دوشنبه بیستم دی ماه مربوط به جلسه آخر مبحث چیدمان میز/سفره غذاست؛ لطفا وسایل زیر را به همراه داشته باشید: -یک بشقاب (ترجیحا ملامین یا پلاستیکی باشد که نشکند و مشکلی رخ ندهد) -قاشق و چنگال -کارد (دقت بفرمایید که منظور اصلا چاقو نیست، کارد غذاخوری که تیز نباشد مد نظر است)

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تمرین و تکرار فصل 3 ریاضی و مرور فصل‌های 1و 2 انجام شد
تکلیف: عزیزان دلم نمونه سوالات کتاب کار فصل 1 الی 3 را تمرین کنید.

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: حل و رفع اشکال سوالات علوم (مدادقرمز 2) بررسی گردید.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس حل مساله به صورت گروهی
تکلیف: انجام تکلیف صفحه 35

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: پروژه ی پایانی مشاهده گردید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: -پرسش و مکالمه روزانه -مرور مبحث محیط و مساحت -بیان روش محاسبه محیط و مساحت -ارایه فرمول محاسبه محیط و مساحت مربع و مستطیل -انجام تمرین از محیط و مساحت -پرسش و پاسخ و رفع اشکال
تکلیف: -عزیزان لطفا سوالات پایانی ص55 کتاب زبان اصلی با توجه به متن پاسخ داده شود. جواب ها را در دفتر بنویسد و هنگام نوشتن به خطوط دقت کنید و ابتدای جملات را حتما با حروف بزرگ بنویسید. -یادداشت های کلاسی ریاضی خود را ارسال نمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: