1400/10/07
ریاضی چهارم
نویدی، الناز
تمرین و تکرار مبحث تقسیم یکرقم بر سهرقم در کلاس انجام شد.
دخترهای دانشمند من لطفا صفحهی 67 کتاب ریاضی را با دقت حل کنید.
یادتون نره که باید خودتون و عمیقا باور داشته باشید(:
فارسی چهارم
نویدی، الناز
حل و تکمیل تمرینهای کتاب کار درس هفتم آرش کمانگیر با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
املا چهارم
نویدی، الناز
املای پای تختهای معلمهای کوچک در کلاس انجام شد.
عزیزانم تصویر املایی که در کلاس نوشتیم را ارسال کنید.
مطالعات اجتماعی چهارم
نویدی، الناز
تدریس درس نخستین شهرها چگونه بهوجود آمدند انجام شد.
دختران گلم درس نهم اجتماعی را خوب بخونید، پرسش خواهیم داشت .
ورزش چهارم
کاظمی، مریم
گزارش سه شنبه 400/10/07 یوگا
در مقدمه کلاس دانش آموزان افسانه ای شنیدن از دوستی ماه و خورشید، به اینصورت علاقه ای بیشتری به چرخه سلام برخورشید نشان دادند.
در وضعیت خم به جلو و عقب و قله کوه بر روی انعطاف بدنی دانش آموز تمرین داده شد و با قرار گرفتن در وضعیت سرسره بر روی قدرت و استقامت عضلانی تمرین کردند.
زبان انگلیسی
حبیبی فردپور، مونا
-پرسش و پاسخ از زمان گذشته در پاسخ به سوال
What did you do yesterday/last weekend/last week?
-مرور ساختار جمله در زمان گذشته
-یادگیری افعال جدید و تغییر زمان آن در قالب بازی و همکاری
-بررسی و نمایش پاسخ ها
به منظور تثبیت آموخته ها ازمبحث زمان گذشته عزیزان لطفا از کتاب کار صفحات 40و41و 43 را با دقت انجام دهید.
1400/10/06
علوم چهارم
نویدی، الناز
حل فصل ششم کتاب کار در کلاس با مشارکت دانشآموزان انجام شد.
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته گذشته ( بانک و بانکداری ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 11 ( مالیات ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم مالیات ، مصارف مالیات وتاریخچه مالیات آشنا شدند .کارتون مالیات صورتی نمایش داده شد .پاورپوینت مربوطه نشان داده شد .فعالیت کلاسی درس جدید با همکاری دانش آموزان در کلاس انجام شد . کتاب داستان کارواش خانگی از انتشارات قدیانی معرفی شد .
دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و فعالیت منزل صفحات 72و 73 در کتاب نوشته شود و تصاویر با کیفیت برای من در پرتال ارسال کنید . ( درباره ی اینکه بیمه ماشین و دفترچه بیمه شما مربوط به کدام شرکت بیمه است از بزرگترهایتان بپرسید و در انتهای صفحه ی 72 کتاب بنویسید )
علوم به زبان انگلیسی
حبیبی فردپور، مونا
-پرسش وپاسخ از درس علوم
_مرور مبحث حالت مواد
-تدریس ص 49
_آشنایی با کسب اطلاعات از طریق نمودار میله ای
-تشخیص افعال در زمان گذشته از طریق روخوانی متن ص 50
-انجام پرسش و پاسخ پیرامون متن
عزیزان لطفا به صفحه و عنوان کتاب برای انجام تکالیف دقت کنید و به درستی ارسال نمایید.
-کتاب زبان اصلی صفحه پنجا ه و یک Pupil's book
-کتاب کار صفحه چهل و پنجActivity book
-کتاب کار علوم صفحه هشت(برای دانش آموزانی که کتاب علوم را دریافت کرده اند.)
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز در مورد اتیکت وسایل میز غذاخوری صحبت کردیم. پاورپوینت "اجزای میز" را نمایش داده شد. کلمه Cutlery آموزش داده شد. فیلم آموزش تزئین دستمال سفره نمایش داده شد و از دانش آموزان خواسته شد همراه فیلم، دستمال خود را ببندند. همچنین فیلم آموزش نحوه استفاده از چاپستیک را نمایش داده شد و از دانش آموزان خواسته شد همراه با فیلم، از چاپستیکهای خود استفاده نمایند. پاورپوینت "چینش میز غذا" نمایش داده شد. از دانش آموزان با بارش فکری پرسیده شد داخل چت باکس بنویسند آیا تا به حال دقت کرده اند که هر یک از وسایل سفره/ میز کجا قرار می گیرند؟ تصویر چیدمان سفره/ میز غذا نمایش داده شد و با یک بازی از طریق اسلاید پاورپوینت جای وسایل میز/سفره با دانش آموزان تمرین شد، همچنین اسلایدهای مجزای جای وسایل آموزش داده شد. از دانش آموزان خواسته شد با لوازمی که دارند چیدمان برخی وسایل سفره/ میز را تمرین کنند.
دانش آموزان عزیز با توجه به فعالیتی که سر کلاس انجام دادیم، یک مدل دستمال سفره را تزیین کرده و عکس آن را در پرتال ارسال کنید. مطابق با فیلم آموزشی، چاپستیک های خود را در دست گرفته و عکس آن را هم در پرتال ارسالکنید. فیلم آموزشی استتفاده از چاپستیک و تزیین دستمال سفره در اینترنت نیز موجود است. دانش آموزان عزیز همچنین از یک میز/ سفره واقعی منزل که خودتان آن را طبق استانداردهایی که سر کلاس تمرین کردیم چیده اید (دو عکس یکی سلفی، یکی از میز/ سفره) در پرتال ارسال کنید. *عکس مربوط به اسلاید چیدن میز/سفره برای شما در یک فایل پی دی اف در پرتال گذاشته شده است تا اگر چیدمان را فراموش کردید مرور کنید عزیزانم.
1400/10/05
زبان انگلیسی
حبیبی فردپور، مونا
-تدریس الگوی آوایی
a-e,o-e, i-e
-پرسش و پاسخ از مثال های هر ساختار آوایی
-معرفی واژگان جدید ار ساختار آوایی درس جدید
عزیزان لطفا فقط صفحاتی که تعیین می شود انجام دهید. صفحات 38و39و 44 کتاب کار با دقت انجام شود.
1400/10/04
ریاضی چهارم
نویدی، الناز
حل صفحه 61،62 (تقسیم) در کلاس انجام شد. و مفهوم بخشپذیری تدریس گردید.
دختران گلم تمرین صفحهی 63 کتاب ریاضی (آموزشوپرورش) را با دقت حل کنید.
فارسی چهارم
نویدی، الناز
حل درس ششم کتاب کار فارسی (آرش کمانگیر) انجام شد.
دختران عزیزم درس نهم فارسی ، درس ازاد ، در مورد شهر،استان و یا محل زندگی خود یا پدر و مادرت تحقیق کن و نتیجهی تحقیق خود را در درس نهم فارسی با خط خوانا بنویس دخترم.
قرآن چهارم
نویدی، الناز
درس ششم قران تمکیل گردید.
هنر چهارم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس نقاشی بالن کهکشانی انجام شد تکمیل شود و عکس ان ارسال گردد
برای جلسه بعد، ماژیک و پاستل، آبرنگ مقوا سفید اندازهA4 همراه داشته باشید
امروز در کلاس نقاشی بالن کهکشانی انجام شد تکمیل شود و عکس ان ارسال گردد
برای جلسه بعد، ماژیک و پاستل، آبرنگ مقوا سفید اندازهA4 همراه داشته باشید
استعداد تحلیلی چهارم
نویدی، الناز
صفحههای 23،24،25 در کلاس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
زبان انگلیسی
حبیبی فردپور، مونا
_مرور و پرسش از افعال گذشته
-پیدا کردن افعال گذشته در متن
-تدریس ص47 به منظور خلاصه نویسی متن
-تکمیل فعالیت کتاب
-تمرین جمله نویسی از روی خلاصه نویسی اراِیه شده
-عزیزان لطفا صفحات 36,37, کتاب کار با دقت انجام شود.
-با توجه مثال نوشته شده در تمرین آخر کاربرگ لطفا جملات زمان گذشته را با دقت بنویسید.
-عزیزان برای جلسه حضوری کاردستی ازدرخت کریسمس همراهتان باشد. براساس فایل روز چهارشنبه برای بیان سمبل هر یک از اجزای آن کاملا تمرین کنید.
1400/10/01
علوم چهارم
نویدی، الناز
پرسش و مرور درس ششم سنگها انجام شد.
نگارش چهارم
نویدی، الناز
دختران قشنگم ، درس 8 کتاب نگارش را با توجه به متنی که خودتان نوشتید با دقت کامل کنید.
هدیههای آسمان چهارم
نویدی، الناز
پرسش و پاسخ و مرور درس 5 تا 10 انجام شد.
ریاضی به زبان انگلیسی
حبیبی فردپور، مونا
-مرور و رفع اشکال ریاضی
-پرسش و پاسخ از محاسبه محیط توسط هم کلاسی ها
-تدریس ص 46 کتاب زبان
_یادآوری سمبل های درخت کریسمس
_پرسش و پاسخ از سواات درک مطلب.روخوانی متن
_تمرین مهارت تشخیصی از طریق یافتن افعال گذشته در متن
-عزیزان لطفا صفحات 34و35و 42 کتاب کار با دقت انجام شود.
-عزیزان برای جلسه حضوری هفته پیش رو کاردستی ازدرخت کریسمس همراهتان باشد. برای بیان سمبل هر یک از اجزای آن کاملا تمرین کنید.
مواردی پیش آمده که علی رغم تصحیح و رفع اشکال در کلاس و اراِِیه پاسخ ها وحتی دریافت بازخورد همچنان پاسخ ها تصحیح نشده اند. لطفا به منظور عملکرد بهتر با دقت بیشتری مسایل مربوط به تکالیف را پیگیر باشید.