فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1) روز : سه شنبه Tuesday تاریخ: 1401/9/29 1.گوش دادن به فایل Hello song. The words I love you song. 3. مرور مبحث رنگ ها 4.مرور مبحث اعداد 5. تدریس مبحث کشورهای مختلف و ملیت آن کشورها Countries: Iran, Japan, China, Brazil, Egypt, Australia, Mexico, ... 6. تدریس ساختار جملات ساده مربوط به بیان ملیت ها I'm from Iran. He's / She's from Iran/Japan/China/Brazil/Egypt/Australia/Mexico/ ... . 7. تدریس ساختار جملات سوالی و پاسخ آن ها مربوط به بیان ملیت ها Are you from Australia? Yes, I am. No, I'm not. Is he/she from Iran/Japan/China/Brazil/Egypt/Australia/Mexico/ ... ? Yes, he/she is. No, he/she isn't. 8.تمرین Spelling لغات و خواندن کتاب داستان We want a pet.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم ابتدا عکس صفحه ی 24 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین)را ارسال کند سپس در سرمشق ها، کلمات را بخواند و بنویسد و Spell کند تا برای مسابقه ی Spelling bee در اولین روز حضوری مدارس آماده باشد. همچنین صفحه ی 21 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد. تمرین 6 صفحه ی 21 کتاب کار ODI 1: دخترم جملات را بخواند و تصاویر را با توجه به آن ها شماره گذاری کند. تمرین 7 صفحه ی 21 کتاب کار ODI 1: دختر نازم سوالات را بخواند و با توجه به تصاویر دور پاسخ های آن ها دایره بکشد سپس دخترم صفات مربوط به هر تصویر را در قسمت مربوطه بنویسد. لطفاً عکس تمامی صفحات تکالیف در پرتال بارگذاری شود. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی. Ms.Parishan

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1) روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1401/9/28 1.گوش دادن به فایل Hello song. The words I love you song. 3. مرور مبحث رنگ ها 4.مرور مبحث اعداد 5.مرور لغات درس دوم مبحث احساسات Emotions: happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... 6.مرور ساختار جملات مثبت و منفی با ضمیر فاعلی They مربوط به مبحث احساسات They are/They're happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... . They are not/They aren't happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... . 7.تدریس ساختار جملات سوالی با ضمیر فاعلی They مربوط به مبحث احساسات Are they tired/hungry/hot/cold/ill/.... ? Yes, they are. No, they aren't. 8.تمرین Spelling لغات و خواندن کتاب داستان We want a pet.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم در صفحه ی اول سرمشق ها دقیقا مانند نمونه های داده شده جملات سوالی بسازد و به آن ها پاسخ دهد سپس در صفحات دوم و سوم سرمشق ها، کلمات را بخواند ویک خط از هر کدام بنویسد و Spell کند تا برای مسابقه ی Spelling bee هفته ی آینده آماده باشد. لطفاً عکس تمامی صفحات تکالیف در پرتال بارگذاری شود. نکته: عکس تمامی لغات با توجه به درخواست دوباره ی دانش آموزان در انتهای فایل بارگذاری شده است و دخترم نباید از روی صفحه ی آخر(لیست تمام کلمات)کلمه ای بنویسد و فقط این صفحه مخصوص تمرین دختر گلم می باشد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی. Ms.Parishan

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1) روز : یکشنبه Sunday تاریخ: 1401/9/27 1.گوش دادن به فایل Hello song. The words I love you song. 3. مرور مبحث رنگ ها 4.مرور مبحث اعداد 5.مرور لغات درس دوم مبحث احساسات Emotions: happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... 6. مرور ساختار جملات مثبت با ضمایر فاعلی He, She مربوط به مبحث احساسات He's/ She's happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... . 7.مرور ساختار جملات منفی و سوالی با ضمایر فاعلی He و She مربوط به مبحث احساسات He/ She isn't happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... . Is she/he happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ...? Yes, she/he is. No, she/he isn't. 8.تدریس ساختار جملات مثبت و منفی با ضمیر فاعلی They مربوط به مبحث احساسات They are/They're happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... . They are not/They aren't happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... . 9.تمرین Spelling لغات و خواندن کتاب داستان We want a pet.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم ابتدا عکس صفحات 22 و 23 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) را ارسال کند سپس صفحه ی 20 کتاب کارODI 1 را انجام دهد و در صفحات اول و دوم سرمشق ها با کلمات داده شده دقیقا مانند نمونه ها، ابتدا جملات را به صورت کامل نوشته و سپس مخفف آن ها را بنویسد. لطفاً عکس تمامی صفحات تکالیف در پرتال بارگذاری شود. تمرین 4 صفحه ی 20 کتاب کار ODI 1: دختر نازم نام هر تصویر را از کادر بالا انتخاب کرده و در جای مناسب خودش بنویسد. تمرین 5 صفحه ی 20 کتاب کار ODI 1: دختر گلم به یکی از سوالات پاسخ Yes, I am. دهد و خود را در همان احساس بکشد و به بقیه ی سوالات پاسخ No, I'm not. دهد. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی. Ms.Parishan

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1) روز : شنبه Saturday تاریخ: 1401/9/26 1.گوش دادن به فایل Hello song 3. مرور مبحث رنگ ها 4.مرور مبحث اعداد 5.مرور لغات درس دوم مبحث احساسات Emotions: happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... 6. مرور ساختار جملات مثبت با ضمایر فاعلی He, She مربوط به مبحث احساسات He's/ She's happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... . 7.تدریس ساختار جملات منفی و سوالی با ضمایر فاعلی He و She مربوط به مبحث احساسات He/ She isn't happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ... . Is she/he happy, sad, hot, cold, ill, hurt, hungry, thirsty, excited, scared, tired, bored, sleepy, ...? Yes, she/he is. No, she/he isn't. 8.تمرین Spelling لغات و خواندن کتاب داستان We want a pet.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحه ی 19 کتاب کارODI 1 را انجام دهد سپس در صفحات اول و دوم سرمشق ها با کلمات داده شده دقیقا مانند نمونه ها، ابتدا جملات را به صورت منفی نوشته سپس جملات را به صورت سوالی نوشته و پاسخ آن ها را بنویسد. لطفاً عکس تمامی صفحات تکالیف در پرتال بارگذاری شود. تمرین 2 صفحه ی 19 کتاب کار ODI 1: دختر نازم ابتدا سوالات را بخواند و با توجه به تصاویر دور پاسخ های درست دایره بکشد. تمرین 3 صفحه ی 19 کتاب کار ODI 1: دختر گلم ابتدا تصاویر را به هم وصل کند سپس با توجه به آن ها گزینه های درست را انتخاب کرده و جملات را کامل کند. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی. Ms.Parishan
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: