1401/05/11
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: سه شنبه (Tuesday)
تاریخ: 1401/5/11
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song. Colours song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5.مرور لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions
Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... .
I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
(He's/She's) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
(He/She isn't) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
Are you happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... ?
Yes, I am.
No, I'm not.
6. تدریس داستان درس هشتم کتاب ODI Starter
7. تدریس Science مبحث
Big/Small shadows
It's a big shadow.
It's a small shadow.
8.انجام فعالیت های صفحات 65 کتاب ODI Starter
تکلیف:
دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: bread, juice, fruit, yoghurt, scared, thirsty, tired, shark, shell, chair
سپس از روی اشتباهات املائی خود، یک خطی که سرمشق داده شده را بنویسد.
دختر قشنگم صفحات 55 و 56 کتاب کار را انجام دهد.
تمرین 4 صفحه ی 55 کتاب کار:
دختر قشنگم تصاویر را به سایه هایشان متصل کند.
تمرین 5 صفحه ی 55 کتاب کار:
دختر نازم کلمات را با مداد رنگی پررنگ کند و موارد نوشیدنی را با رنگ آبی دایره بکشد و موارد خوردنی را با رنگ سبز دایره بکشد.
تمرین 6 صفحه ی 56 کتاب کار:
دختر نازم صداها را با مداد رنگی پررنگ کند و مثال های صدای sh را با رنگ آبی رنگ کند و مثال های صدای ch را با رنگ سبز رنگ کند.
تمرین 7 صفحه ی 56 کتاب کار:
دختر گلم در هر ردیف مثال ها با حروف متفاوت را دایره بکشد.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/05/10
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: دوشنبه (Monday)
تاریخ: 1401/5/10
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5.مرور لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions
Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... .
I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
6. تدریس جمله سازی با کلمات درس 8.
Are you happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... ?
Yes, I am.
No, I'm not.
7. تدریس صدا های sh و ch و مثال های آن ها
sh: shark, shadow, shell, shampoo
ch:cheetah, chair, cheese, chocolate
8.گوش دادن به فایل های صوتی و انجام فعالیت های صفحات 62 و 63 کتاب ODI Starter
تکلیف:
دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: bread, meat, juice, honey, frui, yoghurt, hot, cold, scared, hungry
سپس از روی اشتباهات املائی خود، یک خطی که سرمشق داده شده را بنویسد.
دختر قشنگم صفحات 53 و 54 کتاب کار را انجام دهد.
تمرین 1 صفحه ی 53 کتاب کار:
دختر قشنگم کلمات را با مداد های رنگی پررنگ کند و تصاویر مربوط به هر کدام را شماره بگذارد.
تمرین 3 صفحه ی 54 کتاب کار:
دختر نازم خطوط را با مداد رنگی پررنگ کند و جملات را بخواند و دور کلمات درست دایره بکشد.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/05/05
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: چهارشنبه (Wednesday)
تاریخ: 1401/5/5
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5. تدریس لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions
Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... .
I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
6. تمرین و تکرار جمله سازی با کلمات درس 8 با پانتومیم
7. گوش دادن به فایل های صوتی و انجام فعالیت های صفحات 60 و 61 کتاب ODI Starter
تکلیف:
دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: bread, cheese, meat, milk, juice, jelly, fruit, happy, sad, hot, cold
سپس دو کاربرگ داده شده را انجام دهد و روز دو شنبه مورخ 1401/5/10 به معلم خود تحویل دهد.
دختر نازم در هر دو کاربرگ نام احساسات مختلف را بنویسد.
اولیاء گرامی کتاب های اصلی و کار دانش آموزان برای چک نهایی درس هفتم نزد معلم می باشد و به آن ها تحویل داده خواهد شد.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/05/04
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: سه شنبه (Tuesday)
تاریخ: 1401/5/4
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5. مرور لغات و ساختار مربوط به مبحث Food
I like/don't like (cheese, bread, meat, ...).
He/She likes/doesn't like (cheese, bread, meat, ...).
Do you like ...?
Yes, I do.
No, I don't.
6. تمرین و تکرار جمله سازی با کلمات درس 7
7. مرور کلی درس 7 کتاب
ODI(S tarter)
به طور کامل.
تکلیف:
دختر گلم در صورت انجام ندادن صفحات 59 کتاب اصلی و 51,52 کتاب کار، آن ها را تکمیل نماید.
سپس لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: bread, cheese, meat, milk, juice, jelly, fruit
تمرین 14 صفحه ی 59 کتاب اصلی:
دختر خوشگلم تصاویر کلمات را بچسباند و کلمات را با مداد رنگی پررنگ کند.
تمرین 15 صفحه ی 59 کتاب اصلی:
دختر عزیزم غذاهایی که دوست دارد یا دوست ندارد را در قسمت های مربوط به هرکدام بکشد.
تمرین 10صفحه ی 51 کتاب کار:
دختر نازم خطوط و کلمات را با مداد رنگی های مختلف پررنگ کند.
تمرین 11صفحه ی 51 کتاب کار:
دختر قشنگم غذاهای را که برایش خوب است، تیک بزند و تصاویر آن ها را بکشد.
تمرین 12صفحه ی 52 کتاب کار:
دختر گلم به تصاویر با دقت نگاه کرده و نام آن ها را بنویسد.
تمرین 13صفحه ی 52 کتاب کار:
دختر قشنگم برچسب مربوط به این قسمت را بچسباند و به دلخواه خود تصویر را رنگ کند.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan