1401/05/10
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: دوشنبه (Monday)
تاریخ: 1401/5/10
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5.مرور لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions
Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... .
I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
6. تدریس جمله سازی با کلمات درس 8.
Are you happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... ?
Yes, I am.
No, I'm not.
7. تدریس صدا های sh و ch و مثال های آن ها
sh: shark, shadow, shell, shampoo
ch:cheetah, chair, cheese, chocolate
8.گوش دادن به فایل های صوتی و انجام فعالیت های صفحات 62 و 63 کتاب ODI Starter
تکلیف:
دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: bread, meat, juice, honey, frui, yoghurt, hot, cold, scared, hungry
سپس از روی اشتباهات املائی خود، یک خطی که سرمشق داده شده را بنویسد.
دختر قشنگم صفحات 53 و 54 کتاب کار را انجام دهد.
تمرین 1 صفحه ی 53 کتاب کار:
دختر قشنگم کلمات را با مداد های رنگی پررنگ کند و تصاویر مربوط به هر کدام را شماره بگذارد.
تمرین 3 صفحه ی 54 کتاب کار:
دختر نازم خطوط را با مداد رنگی پررنگ کند و جملات را بخواند و دور کلمات درست دایره بکشد.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/05/05
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: چهارشنبه (Wednesday)
تاریخ: 1401/5/5
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5. تدریس لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions
Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... .
I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
6. تمرین و تکرار جمله سازی با کلمات درس 8 با پانتومیم
7. گوش دادن به فایل های صوتی و انجام فعالیت های صفحات 60 و 61 کتاب ODI Starter
تکلیف:
دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: bread, cheese, meat, milk, juice, jelly, fruit, happy, sad, hot, cold
سپس دو کاربرگ داده شده را انجام دهد و روز دو شنبه مورخ 1401/5/10 به معلم خود تحویل دهد.
دختر نازم در هر دو کاربرگ نام احساسات مختلف را بنویسد.
اولیاء گرامی کتاب های اصلی و کار دانش آموزان برای چک نهایی درس هفتم نزد معلم می باشد و به آن ها تحویل داده خواهد شد.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/05/04
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: سه شنبه (Tuesday)
تاریخ: 1401/5/4
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5. مرور لغات و ساختار مربوط به مبحث Food
I like/don't like (cheese, bread, meat, ...).
He/She likes/doesn't like (cheese, bread, meat, ...).
Do you like ...?
Yes, I do.
No, I don't.
6. تمرین و تکرار جمله سازی با کلمات درس 7
7. مرور کلی درس 7 کتاب
ODI(S tarter)
به طور کامل.
تکلیف:
دختر گلم در صورت انجام ندادن صفحات 59 کتاب اصلی و 51,52 کتاب کار، آن ها را تکمیل نماید.
سپس لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: bread, cheese, meat, milk, juice, jelly, fruit
تمرین 14 صفحه ی 59 کتاب اصلی:
دختر خوشگلم تصاویر کلمات را بچسباند و کلمات را با مداد رنگی پررنگ کند.
تمرین 15 صفحه ی 59 کتاب اصلی:
دختر عزیزم غذاهایی که دوست دارد یا دوست ندارد را در قسمت های مربوط به هرکدام بکشد.
تمرین 10صفحه ی 51 کتاب کار:
دختر نازم خطوط و کلمات را با مداد رنگی های مختلف پررنگ کند.
تمرین 11صفحه ی 51 کتاب کار:
دختر قشنگم غذاهای را که برایش خوب است، تیک بزند و تصاویر آن ها را بکشد.
تمرین 12صفحه ی 52 کتاب کار:
دختر گلم به تصاویر با دقت نگاه کرده و نام آن ها را بنویسد.
تمرین 13صفحه ی 52 کتاب کار:
دختر قشنگم برچسب مربوط به این قسمت را بچسباند و به دلخواه خود تصویر را رنگ کند.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/04/29
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1)
روز : چهارشنبه Wednesday
تاریخ: 1401/4/29
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5. مرور لغات و ساختار مربوط به مبحث Food
I like/don't like (cheese, bread, meat, ...).
He/She likes/doesn't like (cheese, bread, meat, ...).
Do you like ...?
Yes, I do.
No, I don't.
6. تدریس ساختار جدید مربوط به مبحث Food
(good/bad food for me)
Salad is good for me.
Meat is good for me.
Chocolate is bad for me.
Cake is bad for me.
7.مرور داستان درس هفتم
8. گوش دادن به فایل های صوتی و انجام تمرینات صفحه ی 57 کتاب اصلی ODI Starter
اولیای گرامی لطفا برای درس زبان دفتر سه خط مارک نهال تهیه شود ، لطفا از خرید هرگونه دفتر غیر از مارک نهال خودداری شود.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
Ms.Parishan
تکلیف : دختر گلم سه کاربرگ داده شده را انجام دهد و روز دوشنبه مورخ 1401/5/3 به معلم زبان تحویل دهد.
کاربرگ اول:
دختر گلم با توجه به تصاویر کلمات را کامل کند.
کاربرگ دوم:
دختر گلم جملات را بخواند و با توجه به تصاویر، کلمات like/don't like را در جاهای خالی بنویسد.
کاربرگ سوم:
دختر قشنگم با توجه به تصاویر در قسمت مناسب Yes, I do. و No, I don't. را بنویسد.
برای روز دوشنبه حتما کتاب و کتاب کار ODI starter , همراه دختر گلم باشد.
اولیای گرامی لطفا برای درس زبان دفتر سه خط مارک نهال تهیه شود ، لطفا از خرید هرگونه دفتر غیر از مارک نهال خودداری شود.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/04/28
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1)
روز :سه شنبه Tuesday
تاریخ: 1401/4/28
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5. مرور لغات و ساختار مربوط به مبحث Food
I like/don't like (cheese, bread, meat, ...).
Do you like ...?
Yes, I do.
No, I don't.
6. تدریس ساختار جدید مربوط به مبحث Food
نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5. مرور لغات و ساختار مربوط به مبحث Food
I like/don't like (cheese, bread, meat, ...).
Do you like cheese/bread/meat/ ...?
Yes, I do.
No, I don't.
6.تدریس لغات و ساختار مربوط به مبحث Food
He/She likes (cheese, bread, meat, ...).
7.تدریس حروف Jj و Yy و مثال های مربوط به آن ها
Jj: jelly, jelly fish, juice, ...
Yy: yak, yellow, yoghurt
8. تدریس داستان درس هفتم
9. گوش دادن به فایل های صوتی و انجام تمرینات 4,6,8 کتاب کار ODI Starter
اولیای گرامی لطفا برای درس زبان دفتر سه خط مارک نهال تهیه شود ، لطفا از خرید هرگونه دفتر غیر از مارک نهال خودداری شود.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
Ms.Parishan
تکلیف : دختران گلم صفحات 48,49,50 کتاب کار ODI starter را انجام دهد.
تمرین 5 صفحه 48: دختر گلم کلمات را با مداد رنگی پررنگ کرده و جملات را بخواند و در تصاویر مربوط به هر کدام شماره بگذارد.
تمرین 7 صفحه 49: دختر گلم کلمات را با مداد رنگی پررنگ کرده و تصاویر مربوط به هر کدام را رنگ آمیزی کند.
تمرین 9 صفحه 50: دختر گلم کلمات را بخواند و به تصاویرشان با مداد رنگی های متفاوت وصل کند.
برای روز چهارشنبه حتما کتاب و کتاب کار ODI starter , همراه دختر گلم باشد.
دخترانی که کتاب کار انجام ندادند، کامل کنند.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan