1401/11/04
فعالیت:
با عرض سلام و احترام خدمت اولیا گرامی
به اطلاع می رساند ارزیابی Science(علوم انگلیسی) زبان انگلیسی فردا به صورت حضوری برگزار خواهد شد . از ابتدای کتاب Science 2 تا پایان صفحه 26.
به امید موفقیت روزافزون دختران گلم
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1)
روز : سه شنبه Tuesday
تاریخ: 1401/11/4
1.برگزاری سنجش ارزیابی
تکلیف: دختر قشنگم مطالب کتاب علوم به زبان انگلیسی (Science) را مطالعه کند و برای پرسش فردا آماده باشد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
Ms.Parishan
1401/11/03
فعالیت:
با عرض سلام و احترام خدمت اولیا گرامی
به اطلاع می رساند ارزیابی ترم اول (General) زبان انگلیسی فردا به صورت حضوری برگزار خواهد شد . از ابتدای کتاب ODI تا پایان صفحه 46 دوره شود.
به امید موفقیت دختران نازنینم
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1)
روز : دوشنبه Monday
تاریخ: 1401/11/3
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Colours song, ABC song
3. مرور پاراگراف دوم آیت الکرسی و روخوانی از این قسمت
4. مرور لغات درس چهارم مبحث Action verbs
Action verbs: stamp your feet, clap your hands, touch your nose, stretch your arms, wave your arms, swim, jump, skip, hop, run, ...
5. مرور ساختار مربوط به مبحث Action verbs
I can clap my hands.
I can stretch my arms.
I can touch my nose.
I can swim/hop/run/skip/... .
I can't clap my hands.
I can't stretch my arms.
I can't touch my nose.
I can't swim/hop/run/skip/... .
(can/can't/his/her)
He can/can't clap his hands.
He can/can't stretch his arms.
He can/can't touch his nose.
He can/can't swim/hop/run/skip/... .
She can/can't clap her hands.
She can/can't stretch her arms.
She can/can't touch her nose.
She can/can't swim/hop/run/skip/... .
Can you swim/hop/run/skip/... ?
Yes, I can.
No, I can't.
Can he swim/hop/run/skip/... ?
Yes, he can.
No, he can't.
Can she swim/hop/run/skip/... ?
Yes, she can.
No, she can't.
6.مرور روخوانی بخش Reading صفحه ی 44 کتاب ODI 1
7.تدریس مبحث exercise routine و انجام فعالیت های مربوط به این مبحث در کتاب
1401/11/02
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1)
روز : یکشنبه Sunday
تاریخ: 1401/11/2
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Colours song, ABC song, The words I love you song.
3. تدریس پاراگراف دوم آیت الکرسی و روخوانی از این قسمت
4. مرور لغات درس چهارم مبحث Action verbs
Action verbs: stamp your feet, clap your hands, touch your nose, stretch your arms, wave your arms, swim, jump, skip, hop, run, ...
5. مرور ساختار مربوط به مبحث Action verbs
I can clap my hands.
I can stretch my arms.
I can touch my nose.
I can swim/hop/run/skip/... .
I can't clap my hands.
I can't stretch my arms.
I can't touch my nose.
I can't swim/hop/run/skip/... .
(can/can't/his/her)
He can/can't clap his hands.
He can/can't stretch his arms.
He can/can't touch his nose.
He can/can't swim/hop/run/skip/... .
She can/can't clap her hands.
She can/can't stretch her arms.
She can/can't touch her nose.
She can/can't swim/hop/run/skip/... .
Can you swim/hop/run/skip/... ?
Yes, I can.
No, I can't.
Can he swim/hop/run/skip/... ?
Yes, he can.
No, he can't.
Can she swim/hop/run/skip/... ?
Yes, she can.
No, she can't.
6.مرور روخوانی داستان
Baby Animals
7. تدریس بخش Reading صفحه ی 44 کتاب ODI 1 و روخوانی از این صفحه توسط دانش آموزان
8.انجام فعالیت های صفحات 43,44 کتاب ODI 1
تکلیف: دختر قشنگم سوالات را بخواند و باتوجه به علامت ها (یا)مانند نمونه به سوالات پاسخ دهد و کلمات به هم ریخته را مرتب کرده و جملات سوالی بسازد سپس عکس تکالیف در پرتال بارگذاری شود.
همچنین دختر قشنگم عکس صفحات 43,44 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) را در پرتال ارسال کند.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
Ms.Parishan
1401/11/01
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1)
روز : شنبه Saturday
تاریخ: 1401/11/1
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, The words I love you song.
3. تدریس پاراگراف دوم آیت الکرسی و روخوانی از این قسمت
4. مرور لغات درس چهارم مبحث Action verbs
Action verbs: stamp your feet, clap your hands, touch your nose, stretch your arms, wave your arms, swim, jump, skip, hop, run, ...
5. مرور ساختار مربوط به مبحث Action verbs
I can clap my hands.
I can stretch my arms.
I can touch my nose.
I can swim/hop/run/skip/... .
I can't clap my hands.
I can't stretch my arms.
I can't touch my nose.
I can't swim/hop/run/skip/... .
(can/can't/his/her)
He can/can't clap his hands.
He can/can't stretch his arms.
He can/can't touch his nose.
He can/can't swim/hop/run/skip/... .
She can/can't clap her hands.
She can/can't stretch her arms.
She can/can't touch her nose.
She can/can't swim/hop/run/skip/... .
Can you swim/hop/run/skip/... ?
Yes, I can.
No, I can't.
Can he swim/hop/run/skip/... ?
Yes, he can.
No, he can't.
Can she swim/hop/run/skip/... ?
Yes, she can.
No, she can't.
6.مرور روخوانی داستان
Baby Animals
7.انجام فعالیت های صفحات 42,43 کتاب ODI 1
تکلیف: دختر قشنگم سوالات را بخواند و باتوجه به علامت ها (یا)مانند نمونه به سوالات پاسخ دهد و عکس تکالیف در پرتال بارگذاری شود.
سپس دختر قشنگم عکس صفحات 42,43 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) را در پرتال ارسال کند.
نکته: تمرین آخر صفحه ی 43 کتاب انجام نشده است.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
Ms.Parishan