1402/10/23
زبان انگلیسی
رحیمزاده، فائزه
امروز در کلاس زبان ما صفحه ی 55 کاملا انجام شد، همچنین موارد گذشته مرور شد.
زبان اموزانم عزیزم لطفا کتاب کار صفحه ی 53را انجام دهند.لازم به ذکر فردا پروژه جذاب زبان هفتهی ملی علوم انجام خواهد شد. فایل ضمیمه شده در ذیل جهت ایده و تهیه material مورد نیاز زبان اموزانم میباشد. اعضای گروه سبز میبایست قسمت 1 که مربوط ،گروه زرد قسمت 2،گروه قرمز قسمت 3 و گروه ابی قسمت 4 را از فایل pdf تهیه نمایند.زبان اموزانم با توجه با توضیحات امروز میتوانند به دلخواه مواردی را اضافه کنند و همچنین متن های پوستر را اماده کنند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود:
https://www.aparat.com/v/nlZf5
1402/10/20
زبان انگلیسی
رحیمزاده، فائزه
امروز در کلاس زبان، در کنار زبان اموزانم ساختار جدید Going to را یادگرفتیم.در همین راستا عزیزانم به سوال What are you going to do after school? پاسخ های جالبی دادند و مکالمه ای کاربردی انجام شد.
زبان آموزانم لطفا و حتما از لغات زیر دو خط بنویسند و CD صفحه ی 52 قسمت 3 را گوش دهند.
monkey, elephant, hippo, crocodile, grass, fish, lion ,meat, giraffe, leaves، fruit
لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود.
https://www.aparat.com/v/6n0kQ
علوم به زبان انگلیسی
سلطانی متهور، حانیه
برگزاری سنجش علوم انگلیسی .
1402/10/19
زبان انگلیسی
رحیمزاده، فائزه
امروز در کلاس زبان ما ،صفحه ی 54 که مربوط به places where animals live میشد انجام شد.در این صفحه ما با لغات جدیدی اشنا شدیم و spelling ان هارا تمرین کردیم.
دانش آموزان سخت کوشم لطفا از لغات زیر دو خط بنویسند:
zoo , aquarium, reptile house, Safari park, monkey sanctuary
همچنین CD صفحه ی 54،قسمت 7 حتما و لطفا گوش داده شود.
1402/10/18
زبان انگلیسی
رحیمزاده، فائزه
امروز در کلاس زبان ما ،صفحه ی 53 کاملا انجام شد،زبان اموزانم با ساختار جدید how many/has got اشنا شدند و در همین راستا تمرین های کاربردی در کنار هم انجام دادیم.همچنین spelling با بازی مرور شد.
دانش آموزان سخت کوشم با توجه به توضیحاتی که در کلاس داده شد، لطفا writing مربوط به favourite animal را با ساختار it has got انجام دهند.
https://www.aparat.com/v/vmbWY
1402/10/17
زبان انگلیسی
رحیمزاده، فائزه
امروز در کلاس زبان ما ،قسمتی از صفحه ی 53 که مربوط به گرامر how much/does میشد انجام شد،زبان اموزانم با ساختار جدید اشنا شدند و در همین راستا مکالمه ای کاربردی در کنار هم انجام دادیم.همچنین spelling با بازی مرور شد.
دانش آموزان پر تلاشم لطفا کتاب کار صفحه ی 49 را انجام دهند.