فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان شادامروزمان به یک آهنگ انگیزشی گوش دادیم و عبارت های آن را باهم تکرار و تمرین کردیم ،سپس فایل صوتی مربوط به تمرین صفحه 27 را گوش دادیم و زبان اموزان عزیزم در گروه هایشان طی یک رقابت هیجانی جملات را کامل کردند و همچنین سوالات مربوط به متن را باهم پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 21 را حل کنید. برای حل این تمرین لطفا به مثال ها توجه کنید ودقت کنید که حتما همه افعالتان در زمان آینده باشد و مرتب و دقیق بنویسید . رایتینگ باید حداقل 4 خط باشد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی امروز ما از تک تک دانش اموزان پرسش درباره مبحث ریه ها Lungs انجام شد و همچنین مبحث تنفس دم و بازدم را باهم آموختیم و تمرینات مربوط به آن را در کلاس با همراهی دانش اموزان عزیزم پاسخ دادیم.
تکلیف: مبحث تدریس شده مطالعه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان جذابمان ابتدا یک آهنگ را باهم شنیدیم و عبارت های آن را باهم تکرار و تمرین کردیم ،سپس متن صفحه 26 را که درباره تور گردشگری Paris/Istanbul را باهم خواندیم و زبان آموزان عزیز طی یک فعالیت هیجانی کلمات حذف شده از متن را تشخیص دادند و سپس به سوالات متن پاسخ دادند .
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 20 را انجام دهند ،دقت شود تمرین این صفحه با جملات کامل و از لحاظ گرامری درست پاسخ داده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی امروزمان مبحث اختلاف زمانی را باهم آموختیم ،اختلاف زمانی بین کشورهای مختلف را باهم به دست آوردیم و تعدادی از تمرین های صفحه 22 را حل کردیم.
تکلیف: ابتدا درس مربوط به اختلاف زمانی و مثال ها را مطالعه کنند و سپس تمرین پایین صفحه 22 کتاب Math را در منزل در دفترشان حل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان امروز شاد ما ،به موسیقی انگیزشی If you believe گوش دادیم و باهم در کلاس خواندیم و سعی کردیم جملات جدید را با لهجه زیبا بخوانیم و حفظ کنیم.سپس گرامر درس دو که درباره ساخت جملات درباره تصمیمات آینده بود را باهم مرور کردیم و تمرینات آن را با دختران عزیزم حل کردیم،سپس فایل صوتی آن راباهم گوش کردیم و تمرین کتاب را انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم فکر کنند ببینند چه برنامه ای برای تعطیلات آخر هفته آینده دارند ،یک متن 4 خطی درباره آن بنویسمد و حتما در آن از ساختار (will,will probably,might,won't) استفاده کنند. (فایل صوتی شماره 29 مربوط به صفحه بیست و پنج کتاب اصلی می باشد.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی امروز مان مبحث Lungs شش ها و عملکرد آن ها در بدن را باهم آموختیم و زبان اموزان عزیز آن را در کلاس توضیح و ارائه دادند.
تکلیف: دختران عزیزم مبحث Lungs مرور شود .در کلاس پرسش خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی پرهیجان امروز ،با حل دوسوال مهم با زبان اموزان عزیز مروری برگرامر قبل با عنوان جملات شرطی انجام دادیم،سپس گرامر صفحه 25 کتاب مبحث جملات در زمان آینده را با روشی جذاب باهم آموختیم و تمریناتی در رابطه با آن انجام دادیم همچنین زبان آموزان عزیز در گروه هایشان با کلمات بهم ریخته جملاتی درست با ساختار جدید ساختند.
تکلیف: دانش اموزان عزیز یک ربع گرامر درس راکه در کلاس تدریس شد(جملات در زمان آینده ) مطالعه کنند و سپس کتاب کار صفحه 19 را حل کنند. همچنین listening مربوط به صفحه 25 کتاب اصلی را گوش دهند و تمرین آن را حل کنند.(فقط مهلت انجام فعالیت Listening تا روز یکشنبه میباشد)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ما،لغات جدیدی درباره مکان های دیدنی کشورهای معروف دنیا مانند Eiffle tower,the Great wall ,... را باهم آموختیم و زبان اموزان عزیزم در ساختار شرطی نوع اول آن ها را به کار بردندو باهم مکالمه کردیم،همچنین طی یک فعالیت زیبا تک تک دانش اموزان با استفاده از بازیFortune teller درباره خودشان جملاتی با ساختار شرطی نوع اول ساختند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 18 را حل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس ریاضی انگلیسی ما،ابتدا تمرینات مربوط به مبحث دما و تشخیص سردترین و گرم ترین شهرها را باهم حل کردیم و سپس مبحث Time zone مربوط به اختلاف زمانی را باهم اموختیم و تمرین صفحه 20 را باهم حل کردیم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: