فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما صفحه ی 55 کاملا انجام شد و دانش آموزانم در ساختار going to کاملا مسلط شدند،همچنین موارد گذشته مرور شد.
تکلیف: لطفا از کتاب کار صفحه ی 53 انجام شود. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/nlZf5

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان،در کنار زبان اموزانم ساختار جدید Going to را یادگرفتیم.در همین راستا عزیزانم به سوال What are you going to do after school? پاسخ های جالبی دادند و مکالمه ای کاربردی انجام شد.
تکلیف: زبان آموزانم لطفا و حتما از لغات زیر دو خط بنویسند و CD صفحه ی 52 قسمت 3 را گوش دهند. monkey, elephant, hippo, crocodile, grass, fish, lion ,meat, giraffe, leaves، fruit لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/6n0kQ

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: برگزاری سنجش علوم انگلیسی .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ،صفحه ی 54 که مربوط به places where animals live میشد انجام شد.در این صفحه ما با لغات جدیدی اشنا شدیم و spelling ان هارا تمرین کردیم.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا از لغات زیر دو خط بنویسند: zoo , aquarium, reptile house, Safari park, monkey sanctuary همچنین CD صفحه ی 54،قسمت 7 حتما و لطفا گوش داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ،صفحه ی 53 کاملا انجام شد،زبان اموزانم با ساختار جدید how many/has got اشنا شدند و در همین راستا تمرین های کاربردی در کنار هم انجام دادیم.همچنین spelling با بازی مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان پرتلاشم با توجه به توضیحاتی که در کلاس داده شد، لطفا writing مربوط به favourite animal را با ساختار it has got انجام دهند. https://www.aparat.com/v/vmbWY

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ،قسمتی از صفحه ی 53 که مربوط به گرامر how much/does میشد انجام شد،زبان اموزانم با ساختار جدید اشنا شدند و در همین راستا مکالمه ای کاربردی در کنار هم انجام دادیم.همچنین spelling با بازی مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان پرتلاشم لطفا کتاب کار صفحه ی 49 را انجام دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: