فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 12
فعالیت: اولیای گرامی؛ با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت کودک، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از کودک نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به کودکان نازنینمان هدیه دهیم. با تشکر دپارتمان زبان

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان،ما در کنار هم صفحه ی 48 که به phonics مربوط میشد را انجام دادیم و با صدای a_e/i_o/o_e بیشتر اشنا شدیم و در همین راستا تمرین های کاربردی انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا کتاب کار صفحه ی 43 را انجام دهند. لطفاً لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/xJD4i

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس ریاضی شاد ما ، مبحث تخصصی مفاهیم کسر ها را در کنار هم آموختیم.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما سنجش زبان انگلیسی برگزار شد.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا کتاب کار صفحه ی 42 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما،به همراه زبان اموزانم مطالب گذشته مرور و رفع اشکال شدند.صفحه ی 47 کتاب که مربوط به writing میشد انجام شد.در این صفحه ما در کنار هم مبحث mind maps را یاد گرفتیم و در انتها قسمت آخر را انجام دادیم.
تکلیف: برای دانش آموزان عزیزم تکلیفی در نظر گرفته نشده است.فردا مورخ 10/06 سنجش زبان عمومی برگذار خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما،صفحه ی 46 کتاب که مربوط به reading میشد انجام شد.در این صفحه ما در کنار هم درمورد paly outside.play safely مکالمه ای جذاب داشتیم.همچنین در انتها زبان اموزانم با استفاده از simple past در مورد هفته ی گذشته خود صحبت کردند.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا کتاب کار صفحه ی 42 را انجام دهند و spelling لغات درس 4 را حتما مرور کنند و حتما CD صفحه ی 46 قسمت 10 گوش داده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس ریاضی انگلیسی امروز ما ، تمامی مطالب تدریس شده از فصل های 1 و 2 دوره و مرور شد .
تکلیف: سنجش نیمسال اول زبان تخصصی Science روز یکشنبه مورخ 17/10 برگزار خواهد شد. سنجش نیمسال اول زبان تخصصی Math روز دوشنبه مورخ 18/10 برگزار خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما،صفحه ی 45 که مربوط به past simple questions بود کامل انجام شد.زبان اموزانم با توجه به ساختار تدریس شده درباره ی last holiday خود صحبت کردند.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا کتاب کار صفحه ی 41 را انجام دهند و spelling لغات درس 4 را حتما مرور کنند. سنجش نیمسال اول زبان عمومی روز چهارشنبه مورخ 6 دی ماه برگزار خواهد شد. سنجش نیمسال اول زبان تخصصی Science روز یکشنبه مورخ 10/17 برگزار خواهد شد. سنجش نیمسال اول زبان تخصصی Math روز  سه شنبه مورخ 10/19 برگزار خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی پر از هیجان ما ، مبحث تخصصی آهنربا و اشیایی که توسط آهنربا جذب می‌شود و نمی شود را درکنار هم آموختیم و درآخر با آهنربا اشیا مختلفی را جذب کردیم و کاربرد آهنربا را در کلاس دیدیم .
تکلیف: سنجش نیمسال اول زبان تخصصی Science روز سه شنبه مورخ 17/10 برگزار خواهد شد. سنجش نیمسال اول زبان تخصصی Math روز سه شنبه مورخ 18/10 برگزار خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: