فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 13

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: فرنوش تهرانی: گزارش کلاس زبان کلاس: (Ladybug 1) روز : Tuesday تاریخ:5/17 2.احوال پرسی و greeting. 3.انجام کتاب Jollyphonics6 4.تمرین تئاتر تکلیف : در صورت تحویل ندادن کتاب Jollyphonics6 فردا حتما به بنده تحویل دهند. با قدردانی از همراهی شما عزیزان
تکلیف: فرنوش تهرانی: گزارش کلاس زبان کلاس: (Ladybug 1) روز : Tuesday تاریخ:5/17 2.احوال پرسی و greeting. 3.انجام کتاب Jollyphonics6 4.تمرین تئاتر تکلیف : در صورت تحویل ندادن کتاب Jollyphonics6 فردا حتما به بنده تحویل دهند. با قدردانی از همراهی شما عزیزان

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: فرنوش تهرانی: گزارش کلاس زبان کلاس: (Ladybug 3) روز : Tuesday تاریخ:5/10 2.احوال پرسی و greeting. 3.تمرین مکالمه Conversation Hello What's your name? My name is... Nice to meet you. What do you do every day? I get up in the morning. I have breakfast in the morning. I have a shower in the morning. I brush my teeth in the morning. I get dressed in the morning. I go to school in the morning. 4.انجام کتاب Jollyphonics6 و کاربرگ مربوط به کل کتاب تکلیف : انجام کتاب کار Jolly phonics 6 صفحات 21 و 22 را انجام دهد. صفحه 21 کتاب جملات را بخواند و با توجه به تصویر زیر ِن بنویسد. صفحه 22 کتاب مانند نمونه هر بخش عمل کند. به طور مثال P+ink pink 10+t tent با قدردانی از همراهی شما عزیزان
تکلیف: فرنوش تهرانی: گزارش کلاس زبان کلاس: (Ladybug 3) روز : Tuesday تاریخ:5/10 2.احوال پرسی و greeting. 3.تمرین مکالمه Conversation Hello What's your name? My name is... Nice to meet you. What do you do every day? I get up in the morning. I have breakfast in the morning. I have a shower in the morning. I brush my teeth in the morning. I get dressed in the morning. I go to school in the morning. 4.انجام کتاب Jollyphonics6 و کاربرگ مربوط به کل کتاب تکلیف : انجام کتاب کار Jolly phonics 6 صفحات 21 و 22 را انجام دهد. صفحه 21 کتاب جملات را بخواند و با توجه به تصویر زیر ِن بنویسد. صفحه 22 کتاب مانند نمونه هر بخش عمل کند. به طور مثال P+ink pink 10+t tent با قدردانی از همراهی شما عزیزان

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: (Ladybug 3) روز : Tuesday تاریخ:5/10 2.احوال پرسی و greeting 3.تمرین مکالمه Conversation Hello What's your name? My name is... Nice to meet you. What do you do every day? I get up in the morning. I have breakfast in the morning. I have a shower in the morning. I brush my teeth in the morning. I get dressed in the morning. I go to school in the morning. 4.دوره Jolly phonics 6 sh shark sheep ship hello ... تدریس صدای th this feather father mother brother today ... انجام کتاب کار Jolly phonics 6 تکلیف دخترم کتاب Jolly phonics صفحات 13 14 15 را انجام دهد. با قدردانی از همراهی شما عزیزان

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: (Ladybug 3) روز : Monday تاریخ:5/9 2.احوال پرسی و greeting 3.تمرین مکالمه Conversation Hello What's your name? My name is... Nice to meet you. What do you do every day? I get up in the morning. I have breakfast in the morning. I have a shower in the morning. I brush my teeth in the morning. I get dressed in the morning. I go to school in the morning. 4.دوره Jolly phonics 6 ch تدریس صدای th this feather father mother brother ... انجام کاربرگ روز دوستی با قدردانی از همراهی شما عزیزان

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: (Ladybug 3) روز : Wednesday تاریخ:5/4 2.احوال پرسی و greeting 3.تمرین مکالمه Conversation Hello What's your name? My name is... Nice to meet you. What do you do every day? I get up in the morning. I have breakfast in the morning. I have a shower in the morning. I brush my teeth in the morning. I get dressed in the morning. I go to school in the morning. 4.دوره Jolly phonics 6 و انجام کتاب صفحات 16 17 19 و 20
تکلیف: تکلیف: دخترم کتاب Jolly phonics 6 صفحه 12و 14 را تمیز و مرتب بخواند و بنویسد. صفحه 12 کتاب می‌بایست حرف بزرگ capital letter هر صدا را بنویسد. صفحه 14 به تصاویر نگاه کند و حروف دور کادر را با توجه به تصویر کامل کند. دخترانم برای دوشنبه حتما دفتر و کتاب Jolly phonics 6 را همراه داشته باشند. با قدردانی از همراهی شما عزیزان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: