فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 14

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز. 1. مرور صدای ue و لغات مربوطه . 2. دوره لغات در غالب بازی از کتاب های Jolly 4 و 5 . 3. تمرین و روخوانی از کتاب داستان .
تکلیف: 1. رونویسی از روی صفحات 1 تا 12 کتاب داستان

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز. 1. آموزش صداهای مربوط به( ue) از جمله شعر و لغات . 2. تمرین دیکته صحیح کلمات و پرسش از دخترای گلم انجام شد .
تکلیف: 1. لطفا از کتاب Jolly 7 صفحات 8 و 9 تکمیل شود. اولیا عزیز اگر دخترای گلم در منزل معنی لغتی را به فارسی از شما پرسیدند لطفا آن را به فارسی ترجمه نکنید میتوانید آن کلمه را در تلفن همراه خود سرچ کنید و عکس آن را نشان دهید و یا در واقعیت آن کلمه را نشان دهید و به آن اشاره کنید باتشکر از همکاری و همراهی شما عزیزان .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام 1. مرور و دوره صداهای تدریس شده oi و oy. 2.پرسش روخوانی از کتاب داستان انجام شد .
تکلیف: 1. لطفا از روی صفحات 6 تا 12 کتاب داستان رونویسی انجام شود . باتشکر از همکاری شما عزیزان Ms. Soltani

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز. 1. آموزش صدای( oy) و لغات مربوط به آن و کاربرد لغات در غالب جمله . 2. روخوانی و روانخوانی از کتاب داستان (Golf is not fun ).
تکلیف: لطفا دو خط از جملات زیر نوشته شود . 1.My toys are in the toy box 2. The brown cow is eating green grass. 3. The boy is upset. و لطفا از روی صفحات 2 تا 5 کتاب داستان رونویسی شود . دخترای گلم لطفا تکالیف خود را حتما در پرتال بارگذاری کنید تمامی تکالیف هم در پرتال چک خواهد شد و هم در حضوری شدن مدارس امضا و تصحیح خواهد شد . باتشکر از همه شما خوشگل ها

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز . 1. مرور صدای oi و لغات مربوط به آن و جملات مربوطه . 2. روخوانی از کتاب داستان.
تکلیف: لطفا از جملات زیر 2 خط در دفترتان بنویسید. 1. There is oil on the mat 2. The brown mouse ran out. 3. Look at the coins . 4. The queen has a crown.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: