فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 15

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: 1. آموزش صداهای مربوط به ( ue ) لغات و شعر مربوط به این صدا . 2. تمرین دیکته صحیح کلمات در کلاس .
تکلیف: 1. لطفا صفحات 8 و 9 از کتاب Jolly 7 حل شود . اولیا عزیز اگر دخترای گلم در منزل معنی لغتی را به فارسی از شما پرسیدند لطفا آن را به فارسی ترجمه نکنید میتوانید آن کلمه را در تلفن همراه خود سرچ کنید و عکس آن را نشان دهید و یا در واقعیت آن کلمه را نشان دهید و به آن اشاره کنید باتشکر از همکاری و همراهی شما عزیزان .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام. 1. آموزش صدای ue , مثال ها ، شعر ، صداکشی و هجی کردن مربوط به این صدا. 2. روخوانی و روان‌خوانی از کتاب داستان انجام شد .
تکلیف: 1. لطفا از لغات زیر یک خط در دفتر بنویسید. blue glue clue true cruel

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز. 1. مرور کلمات و spelling کلمات مربوط به کتاب Jolly 7 . 2. روخوانی و روانخوانی از کتاب داستان Brett's dragon.
تکلیف: 1. لطفا از صفحات 2 تا 12 کتاب داستان رونویسی شود . دخترای گلم لطفا تکالیف خود را حتما در پرتال بارگذاری کنید تمامی تکالیف هم در پرتال چک خواهد شد و هم در حضوری شدن مدارس امضا و تصحیح خواهد شد . باتشکر از همه شما خوشگل ها

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز. 1. نامه تبریک روز مادر به انگلیسی نوشته شد. روخوانی از متن تبریک تمرین و تکرار شد.
تکلیف: 1. رونویسی از صفحات 2 تا 12 کتاب داستان زیر را انجام دهید .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: با سلام و احترام 1. آموزش صدای U_e و لغات مربوط به آن 2.‌روخوانی از کتاب داستان The pond map.
تکلیف: 1.از لیست لغات زیر فردا روز چهارشنبه سنجش دیکته گرفته خواهد شد. Clown / cow / crown/ brown mouse / mouth / sound / shout coin / oil / foil / boil queen/ quick/ quack / quilt
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: