فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: متن کوتاه صفحه 35 و نکات نگارشی تدریس شد.
تکلیف: دیکته لغات صفحه 32 همراه با track45 سی دی زبان نوشته شود. توضیحات: track 45را گوش کنید و با توجه به لغت گفته شده در track ؛لغت را در دفتر بنویسید.تنها 5 لغت نوشته شود.کتاب کار صفحه 32 انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: تدریس داستان کوتاه صفحه 34 انجام شد.
تکلیف: مطالعه یونیت 1 و 2 انجام شود

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: تدریس ساختار جدید با فعل likeتدریس شد. شعر تمرین شد.ارزیابی از کتاب ODI2 یونیت 1-2 روز دوشنبه 23 ابان انجام خواهد شد.
تکلیف: دیکته لغات صفحه 32 همراه با track45 سی دی زبان نوشته شود. توضیحات: track 45را گوش کنید و با توجه به لغت گفته شده در track ؛لغت را در دفتر بنویسید.تنها 5 لغت نوشته شود.کتاب کار صفحه 31انجام شود.
فعالیت: با سلام به استحضار اولیاء گرامی می رساند دپارتمان زبان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در نظر دارد مسابقه کتابخوانی (کتاب داستان های انگلیسی) در هفته آخر آبان برگزار کند. دانش آموزان علاقه مند میتوانند صبح روز شنبه یک فلش همراه خود داشته باشند وآن را تحویل مدرس زبان خود داده تا ایشان فایل کتاب و فایل صوتی آن را برایشان در فلش به اشتراک بگذارند تا در مدت یک هفته خود را آماده نمایند. حتما فلش ها دارای برچسب اسم دانش آموز باشند. به امید درخشش روز افزون دختران نازنینم Ms.Moslemi

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره صفحه 32 انجام شد.قران تمرین شد.شعر life is life تمرین شد.
تکلیف: دیکته لغات صفحه 30-31همراه با track41 سی دی زبان نوشته شود. توضیحات: track 41را گوش کنید و با توجه به لغت گفته شده در track ؛لغت را در دفتر بنویسید.تنها 5 لغت نوشته شود.کتاب کار صفحه 16 انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: لغات جدید صفحه 32 تدریس شد.قران تمرین شد .شعر life is life تمرین شد.
تکلیف: دیکته لغات صفحه 32 همراه با track45سی دی زبان نوشته شود. توضیحات: track 45 را گوش کنید و با توجه به لغت گفته شده در track ؛لغت را در دفتر بنویسید.تنها 5 لغت نوشته شود.کتاب کار ODI2 فقط صفحه 30 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: