فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: تدریس لغات مربوط به فعالیت های روزانه انجام شد. فعالیت خلاقانه و تکرار و تمرین لغات صورت گرفت. جمله سازی با لغات جدید تمرین شد.
تکلیف: دیکته لغات صفحه 40همراه با track 56سی دی زبان نوشته شود. توضیحات: track 56را گوش کنید و با توجه به لغت گفته شده در track ؛لغت را در دفتر بنویسید.تنها 5 لغت نوشته شود.کتاب کار صفحه 38انجام شود.کار دستی : دو هفته زمان برای درست کردن ساعت با عقربه ساعت شمار و دقیقه شمار دارید. ساعت را درست کرده و همراه دانش اموز عزیزمان به مدرسه بفرستید. اعداد دقیقه حتما روی ساعت نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره یونیت 3 انجام شد. قران تمرین شد. رفع اشکال انجام شد.فعالیت های دوره ای انجام شد.
تکلیف: دیکته لغات صفحه 32 همراه با track45 سی دی زبان نوشته شود. توضیحات: track 45را گوش کنید و با توجه به لغت گفته شده در track ؛لغت را در دفتر بنویسید.تنها 5 لغت نوشته شود.کتاب کار صفحه 37 انجام شود.کار دستی : دو هفته زمان برای درست کردن ساعت با عقربه ساعت شمار و دقیقه شمار دارید. ساعت را درست کرده و همراه دانش اموز عزیزمان به مدرسه بفرستید. اعداد دقیقه حتما روی ساعت نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: روخوانی صفحه 38 انجام شد. شعر life is life تمرین شد. قران سوره ایت الکرسی بخش اول تمرین شد.
تکلیف: دیکته لغات صفحه12 -همراه با track 15 سی دی زبان نوشته شود. توضیحات: track 15 را گوش کنید و با توجه به لغت گفته شده در track ؛لغت را در دفتر بنویسید.تنها 5 لغت نوشته شود.وباقی لغات در روز های آتی هست.سپس کتاب را باز کرده و دیکته لغات را از روی کتاب ODI2 صفحه 12 چک کنید.در صورت غلط دیکته ای ؛روی کلمه ضربدر زده و درست آن را جلوی لغت بنویسید.کتاب کار ODI2 فقط صفحه 36 نوشته شود. کار دستی : دو هفته زمان برای درست کردن ساعت با عقربه ساعت شمار و دقیقه شمار دارید. ساعت را درست کرده و همراه دانش اموز عزیزمان به مدرسه بفرستید. اعداد دقیقه حتما روی ساعت نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره یونیت 3 تا صفحه 37 انجام شد.
تکلیف: دیکته لغات صفحه 32 همراه با track45 سی دی زبان نوشته شود. توضیحات: track 45را گوش کنید و با توجه به لغت گفته شده در track ؛لغت را در دفتر بنویسید.تنها 5 لغت نوشته شود.کتاب کار صفحه 34-35انجام شود. دقت داشته باشید لغات صفحه 32 بسیار مهم و نیاز به تمرین مداوم دارد.

زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره صدای ng -nkانجام شد. روخوانی داستان انجام شد.
تکلیف: دیکته لغات صفحه 32 همراه با track45 سی دی زبان نوشته شود. توضیحات: track 45را گوش کنید و با توجه به لغت گفته شده در track ؛لغت را در دفتر بنویسید.تنها 5 لغت نوشته شود.کتاب کار صفحه 33 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: