فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 21

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد و صمیمی ما ، صفحه‌ی 19 که مربوط به بحث جذاب مشاغل خاص بود را کامل کردیم. ما تلاش کردیم به زبان انگلیسی در خصوص این شغل‌ها را از بعد هنری، تکنیکال، علمی و ... توصیف کنیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم صفحه ی 13 از کتاب کار را حل کنند و برای Spelling آماده باشند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس Math جذاب ما ، به دوره ی مبحث Large numbers پرداختیم، و به همراه زبان آموزان پرتلاشمان سعی کردیم اعداد خیلی بزرگ را بخوانیم و بنویسیم و معادلات مربوط به آن‌ها را تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما دانش اموزان عزیزم مسئله ی زیر را در دفتر نوشته و حل کنند. The population of Canada was about 32 980 000 in July 2007.Data show that there were about 497 cellular phones per 1000 people in that year.how many cellular phones were there in Canada in 2007?

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، صفحه‌ی 18 که مربوط به Phonics بود انجام شد و ما با صداهای ترکیبی ou/ow بیشتر آشنا شدیم. چند تا بازی جذاب هم انجام دادیم تا لغات مربوط به این صداها را خوب به خاطر بسپاریم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم صفحه ی 12 از کتاب کار را حل کنند.و همچنین یک خط از لغات غلط (با توجه با دیکته ای که در کلاس انجام شد) در دفتر خود بنویسند. فردا سنجش Spelling لغات در کلاس انجام می‌شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: در کلاس زبان پرهیجان امروز چند کار مهم انجام دادیم: مکالمه ی مربوط به Greeting را انجام دادیم. درس اول کتاب Our Discovery Island 4 را به همراه دختران پرتلاشم شروع کردیم و صفحه 12 را تکمیل کردیم. 3_لغات جدید را یاد گرفتیم و Spelling تکرار و تمرین کردیم. بازی بامزه‌ی Spelling را انجام دادیم و کلی لذت بردیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه اینده دختران گلم از لغات زیر 2 خط بنویسند: judge _ scientist _ architect _ librarian _ athlete لازم به ذکر است، روز شنبه دیکته از لغات جدید و همچنین پرسش spelling از زبان آموز عزیزم خواهیم داشت. Have a great weekend.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: برای تثبیت بهتر مباحث گذشته، کلی تکرار و تمرین انجام دادیم. یک بازی جالب هم با موضوع nutrition را باهم انجام دادیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه اینده دختران گلم مباحث تدریس شده که در دفتر یادداشت شد را مرور کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: