فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Ee در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای Ee را یاد گرفتیم.
تکلیف: لطفا صفحه 11 از دفتر فانیکس تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز در مسیر یادگیری فانیکس، به صدای جدید و جالبی برخوردیم. صدایی که از ترکیب دو حرف ساخته شده که یک صدای مشترک تولید می‌کنند: ck. با کلماتی که این صدا در آن‌ها تکرار می‌شود آشنا شدیم. و در نهایت طرز نوشتن صدای ck را یاد گرفتیم.
تکلیف: اولیای گرامی دفترهای تخصصی فانیکس انگلیسی از دپارتمان زبان مجموعه علوی به زبان آموزان عزیزمان تحویل داده شده است. تمامی سرمشق‌ها با رعایت شماره‌گذاری صحیح و جهت استاندارد نوشتن حروف در این دفتر مشخص شده است. لطفا صفحه 9 از این دفتر تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: نگارش حروف را تمرین کردیم و برای تثبیت صدای Cc / Kk لغت‌هایی که با صدای /k/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت برای تمرین روخوانی کلمات یک بازی با مزه انجام دادیم.
تکلیف: کتاب کار ALV Phonics تحویل دانش آموزان عزیز داده شد. لطفا صفحات 6 و 7 و 8 تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز برای تثبیت صدای Kk چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم. لغت‌هایی که با حرف k و صدای /k/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت صفحات کتاب مربوط به صدای Kk را انجام دادیم. زبان آموزان عزیزم حسابی دقت داشتند تا طرز صحیح نگارش این حرف را روی سه خط رعایت کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز برای تثبیت مبحث اعضای بدن ، یک کاربرگ خنده‌دار انجام دادیم . اعضای بدن را از روی کاربرگ بریدیم و با چسب روی بدن چسباندیم و لغات مربوط به آن را تمرین کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Kk در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای Kk را یاد گرفتیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: