فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان، مبحث تخت جمشید به‌طور کامل مرور و رفع اشکال شد. دانش‌آموزان با مشارکت فعال در بخش پرسش و پاسخ، مطالب تدریس‌شده‌ی جلسات گذشته را با دقت مرور کردند و نکات مهم مجدداً تثبیت شد. در ادامه، فعالیت خلاقانه‌ی Stone Carver Drawing انجام شد؛ دانش‌آموزان با استفاده از کاغذ طوسی و مدادشمعی، نقش‌برجسته‌هایی الهام‌گرفته از آثار تاریخی تخت جمشید را طراحی کردند که در ادامه این گفت‌وگوی گروهی به تقویت مهارت Speaking نیز کمک کرد.
تکلیف: زبان اموزان عزیزم حتما مرور کامل مطالب تدریس‌شده از ابتدا تا امروز که شامل کاربرگ های Tourism,Si_o_se_pol and Persepolis می‌باشد را فراموش نکنند تا برای جلسه ی آینده با آمادگی کامل در کلاس حضور پیدا کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان، پس از مرور کوتاهی از مطالب جلسه‌ی قبل، به تدریس صفحه‌ی دوم از درس تخت جمشید پرداختیم. زبان‌آموزان با مفاهیم مهمی مانند آرامگاه کوروش بزرگ، ستون‌های تخت جمشید و سرگذشت تاریخی این مجموعه آشنا شدند.در ادامه، کاربرگ با عنوان "Persepolis and Pasargadae" در دفتر زبان دانش‌آموزان چسبانده شد و به‌صورت گروهی تمرین شد. بخش پایانی کلاس به یک فعالیت خلاقانه اختصاص داشت؛ دانش‌آموزان با استفاده از خمیر کلی (clay) ماکت‌هایی از ستون‌های تخت جمشید ساختند. پس از ساخت، هر گروه درباره‌ی کار خود توضیح داد؛ این گفت‌وگوی گروهی باعث شد مهارت Speaking تقویت شود.
تکلیف: کاربرگ Persepolis and Pasargadae که امروز در دفتر زبان چسبانده شده، در منزل روان‌خوانی و مرور شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان، پس از مرور کوتاهی بر مطالب گذشته، وارد بخش جدید مربوط به تخت جمشید شدیم. با استفاده از تصویرهای آموزشی و پاورپوینت، دانش‌آموزان با اطلاعات ابتدایی این بنای تاریخی مانند نام، سازنده، و کاربرد آن آشنا شدند. در ادامه، با همراهی همدیگر متن را خواندیم و معنی جملات مهم را بررسی کردیم. پرسش و پاسخ کلاسی برای درک بهتر متن انجام شد و بچه‌ها با انگیزه و اشتیاق در بحث شرکت کردند.
تکلیف: کاربرگ‌های قبلی با موضوع Tourism و Si-o-se-pol که در دفتر زبان دانش‌آموزان چسبانده شده‌اند، روان‌خوانی و تمرین مجدد شوند تا در بیان اطلاعات، مسلط‌تر شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز کلاس‌مان با مرور مطالب گذشته مربوط به tourism (گردشگری) و همچنین مطالب مهم و کلی سی‌وسه‌پل برگزار شد. در ابتدا، پرسش و پاسخ داشتیم و دانش‌آموزان به سوالات درباره این پل تاریخی و موضوعات قبلی به خوبی پاسخ دادند. سپس باهم پازل بزرگ سی‌وسه‌پل را تکمیل کردیم. این فعالیت باعث شد زبان آموزان با همکاری گروهی، دقت و تمرکز مطالب درس را بهتر یاد بگیرند و در بحث شرکت کنند،همچنین تصویر واضح‌تری از این بنای زیبا در ذهنشان بسازند.کلاس امروز با انرژی و مشارکت خوب بچه‌ها به پایان رسید.
تکلیف: لطفاً دو ورکشیت مربوط به tourism و Si-o-se-pol که در کلاس کار شد، در منزل با صدای بلند خوانده و مرور شود تا مطالب امروز در ذهن دانش‌آموزان تثبیت گردد و برای جلسات بعدی آماده باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز ما در کلاس زبان،با هم صفحه‌ی دوم درس سی‌وسه‌پل را خواندیم و اطلاعات جدیدی درباره‌ی این پل زیبا یاد گرفتیم.سپس زبان اموزان عزیزم کاربرگ مربوط به Si-o-se-pol را در دفترهایشان چسباندند تا بتوانند در خانه هم مرور کنند.در بخش فعالیت عملی، با استفاده از لگوهای سطلی به صورت گروهی مدل سی‌وسه‌پل را ساختیم. این کار باعث شد با همکاری، خلاقیت و دقت بیشتری درباره‌ی ساختار این پل فکر کنیم و تجربه‌ای متفاوت و جذاب داشته باشیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز لطفا کاربرگی که امروز با موضوع "Si-o-se-pol" در دفترشان چسبانده شد را برای فردا چند بار روان‌خوانی و تمرین کنند تا در کلاس باهم مرور و رفع اشکال کنیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: