فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا صفحه 62 کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز، یازدهمین صدای ترکیبی از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای ea (ایی)را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای ea (ایی) در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای ea (ایی) را یاد گرفتیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم پنج خط ابتدا لطفا صفحه 62 کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان شاد و پر از ترانه ما ، مرور صدای تدریس شده ( ee )کلمات جادویی و جملات انجام شد و زبان آموزان عزیزم به نوبت کلمات و جملات را خواندند .
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا صفحه 61 کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای ee دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (two) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا صفحه 60 کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز، دهمین صدای ترکیبی از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای ee (ایی)را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای ee (ایی) در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای ee (ایی) را یاد گرفتیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم ، پنج خط ابتدای صفحه 60 کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: