فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان شاد و پر از ترانه ما ، مرور صداهای تدریس شده (Ww) ،کلمات جادویی و جملات انجام شد و زبان آموزان عزیزم به نوبت کلمات و جملات را خواندند . سنجش دیکته نیز گرفته شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا صفحه 43 از کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای Ww دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (we) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس شاد ما ،در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای Ww را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Ww در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن حرف Ww را یاد گرفتیم.
تکلیف: 1.زبان آموزان عزیزم لطفا چهار خط ابتدای صفحه 42 از کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود. 2. از اشتباهات املایی سرمشق داده شده نوشته شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان شاد و پر از ترانه ما ، مرور صداهای تدریس شده (Vv) ،کلمات جادویی و جملات انجام شد .سنجش دیکته نیز گرفته شد .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای Vv دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (have) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا کتاب کار ALV Phonics تا پایان صفحه 41 تکمیل گردد و فردا همراه زبان آموزان عزیزم باشد. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود: https://aparat.com/v/dKqxe
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: