فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز برای تثبیت صدا های تدریس شده چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم. لغت‌های تدریس شده را مرور کردیم و در از نهایت دانش آموزان عزیزم سنجش دیکته گرفته شد .
تکلیف: لطفا صفحات 12 و 13 از دفتر فانیکس تکمیل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی جذاب ما ،با حواس پنجگانه آشنا شدیم و در آخر دانش آموزان عزیزم یک کاربرگ حل کردند که در آن کاربرگ حواس پنجگانه را با قیچی بریدند و روی اعضای بدن مربوطه چسباندند .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Ee در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای Ee را یاد گرفتیم.
تکلیف: لطفا صفحه 11 از دفتر فانیکس تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز کلماتی که صدای ck در آن‌ها تکرار می‌شود را مرور کردیم. سپس طرز نوشتن صدای ck را یاد گرفتیم و با فعالیت‌های بامزه لغات مربوط به آن را blend کردیم، روخوانی کردیم و نوشتیم.
تکلیف: اولیای گرامی دفترهای تخصصی فانیکس انگلیسی از دپارتمان زبان مجموعه علوی به زبان آموزان عزیزمان تحویل داده شده است. تمامی سرمشق‌ها با رعایت شماره‌گذاری صحیح و جهت استاندارد نوشتن حروف در این دفتر مشخص شده است. لطفا صفحه 10 از این دفتر تکمیل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروز ما ، اعضای بدن را مرور کردیم و تعداد اعضای بدنمان را باهم شمارش کردیم و در نهایت یک کاربرگ حل کردیم که اعضای بدن را شمارش کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز در مسیر یادگیری فانیکس، به صدای جدید و جالبی برخوردیم. صدایی که از ترکیب دو حرف ساخته شده که یک صدای مشترک تولید می‌کنند: ck. با کلماتی که این صدا در آن‌ها تکرار می‌شود آشنا شدیم. و در نهایت طرز نوشتن صدای ck را یاد گرفتیم.
تکلیف: اولیای گرامی دفترهای تخصصی فانیکس انگلیسی از دپارتمان زبان مجموعه علوی به زبان آموزان عزیزمان تحویل داده شده است. تمامی سرمشق‌ها با رعایت شماره‌گذاری صحیح و جهت استاندارد نوشتن حروف در این دفتر مشخص شده است. لطفا صفحه 9 از این دفتر تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: نگارش حروف را تمرین کردیم و برای تثبیت صدای Cc / Kk لغت‌هایی که با صدای /k/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت برای تمرین روخوانی کلمات یک بازی با مزه انجام دادیم.
تکلیف: کتاب کار ALV phonics تحویل دانش آموزان عزیز داده شد. لطفا صفحات 6 و 7 و 8 تکمیل شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: