فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: آتوسا پورکاشیان

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه 55و56 تا سوال 3 حل شد. عزیزان بابت خداحافظی نکردن عذر خواهی میکنم یکدفعه تایم تمام شد . کلاس بسته شد دوستون دارم به امید دیدار و خدا نگهدار
تکلیف: دختر گلم در دفترت دو ساعت بکش و زمان های داده شده را روی آن نشان بده. 3:37دقیقه 6:52دقیقه جمع و تفریق های زیر را به روش فرایندی و با کمک شکل بدست آورید. =59+27 =23+57 =74-17 =62-38

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: روان خوانی درس چوپان درستکار و کلمات هم معنی مخالف پرسیده شد. روز سه شنبه املا از درس چوپان درستکار گفته می شود دخترای گل آماده باشید.
تکلیف: 1-از مجله پنج کلمه پیدا کن و بنویس که (ها) جمع داشته باشد. 2-از درس کلمه هایی که (ها) جمع دارند پیدا کن و معنی آن ها را بنویس. 3-مخالف کلمه های داخل کمانک را بنویس. علی (هر شب )مسواک (می زند). آزاده (بلندتر)از دوستش است. بچه ها ی(قوی)ورزش می کنند. 4-کلماتی از درس پیدا کن و بنویس (ص) داشته باشند و آن ها جمله بساز. 5-به کمک بزرگترها دو ضرب المثل بنویس ومعنی آنها را بپرس. 6-به نظرت راستگویی چه رنگی است؟ یک املا حافظه ایی در منزل نوشته شود.(به این صورت دخترای گل درس را مطالعه کرده کتاب را ببندید و هر آنچه در ذهن دارید بنویسید) این روش مطالعه و بستن کتاب طی دو مرحله انجام شود. سپاسگزارم.

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: تدریس صفحه 31 و 32 انجام شد. با کمک جدول اعداد 0 تا 100 و چینه و چوب خط در کلاس تمرین و دست ورزی شد.
تکلیف: دخترای گلم تمرین های ریاضی در دفتر مشق را خودتان لطفا حل کنید فردا مجدد در کلاس تکرار خواهد شد. کتاب کار ریاضی صفحه 55 در منزل حل شود.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: عزیزان فردا پرسش کلاسی علوم از درس اول تا پایان فصل چهارم داریم. دخترای گلم آآخر هفته کتابها رو برده بودید برای مطالعه درس علوم امید به خدا فردا پرسیده خواهد شد.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کلمات هم معنی و مخالف درس پنجم در کتاب نوشته شد. واژه سازی درس پنجم تدریس شد و کتاب فارسی تا صفحه 34 کامل در کلاس تو ضیح داده و نوشته شد. کتاب کار فارسی درس پنجم در کلاس توضیح داده و نوشته شد. شعر احوال پرسی به صورت دسته جمعی در کلاس خوانده شد.
تکلیف: دخترای گلم 7 خط دیکته از درس پنجم در دفتر مشق نوشته شود. کلماتی که بدون نقطه و5نقطه و3 نقطه دارند را از درس پنجم پیدا کرده و در دفتر مشق بنویسید. از روی درس با صدای بلند دو بار برای پدر و مادر عزیز بخوان. عزیزان لطفا کلمات هم معنی و مخالف درس را مطالعه بفرمایید. صفحه 45 کتاب کار فارسی در منزل نوشته شود.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: نمایش چوپان درست کار هم توسط بچه ها در حیاط مدرسه اجرا شد.

املا دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: املا از درس چوپان درست کار گفته شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر درس هفته های گذشته توسط دانش آموزان. یاداوری اتیکت غذا خوری و نحوه صحیح نشستن انجام شد. آموزش تزیین چند دستمال سفره در کلاس به وسیله ویدیو آموزشی داده شد و مرحله به مرحله گروهی با دانش آموزان تمرین شد
تکلیف: لطفا تزیین دستمال سفره در منزل تمرین شود

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب هوش ریاضی هفته هشتم صفحه اول در کلاس حل شد. (بیدپای ریاضی) در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترای گلم لطفا 5 تا ساعت در دفتر مشق بکش و زمان هایی که مادران عزیز مشخص می کنند را روی ساعت نشان بده. ارمغان هفته هفتم به دخترای گلمون داده شد لطفا انجام داده و شنبه برای من بیاورند. مدت زمان انجام تکالیف 40 دقیقه می باشد.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب کار علوم فصل گردش زمین دو کامل نوشته شد.
تکلیف: کتاب های علوم جهت مطالعه در کیف دخترای گلمون گذاشته شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: درس چهارم در کلاس تدریس شد. انیمیشن مربوطه پخش و در مورد آن گفتگو بین دخترهای گلمون انجام شد. پرسش کلاسی از درس های قبل انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: نفیسه، سینایی
فعالیت: تمرین درس صفحه 14 و انجام صفحه 15 و تدریس درس (ر)

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: آموزش ذخیره سازی و ساخت فایل جدید و باز کردن فایل در برنامه ورد و بخش های BOLD , italic , Underline انجام شد.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: ادامه ی فصل سوم تدریس شد. کتاب کار علوم فصل سوم در کلاس انجام شد. انیمیشن درس علوم (باد وطوفان و استفاده انسان از باد )در کلاس پخش و در مورد آن گفتگو شد.
تکلیف: دخترای گلم کتابهای علوم را با خود به منزل آورده برای مطالعه فصل سوم لطفا توجه شود.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: املا از درس اول تا چهارم به همراه کلمات هم معنی و مخالف گفته شد. تمرین جملات بهم ریخته با ابزار آموزشی در کلاس انجام شد. تمرین واژه سازی فارسی با کمک کارتهای آموزشی در کلاس انجام شد. تکالیف بررسی شد. عزیزان بزرگواری بفرمایید دفترهای دیکته حتما امضا و فردا آورده شود. سپاسگزارم
تکلیف: دخترای گلم تمرین های فارسی در دفتر مشق را لطفا با دقت انجام دهید. مدت زمان انجام تکلیف 20 دقیقه می باشد.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: ادامه کاردستی زرافه با رول دستمال / مرحله بدن و پاها درست شد .

سرود

مدرس: شعبانی، هلیا
فعالیت: تمرین بخش اول ترانه ترن قشنگ من

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس بانک و آشنایی با انواع با فضای بانکی
تکلیف: لطفا فعالیت منزل تا درس 7 تکمیل شود یکی از لوگوهای بانک دلخواه انتخاب شود و به صورت کاردستی بر روی مقوا بریده شود و به کلاس آورده شود (فعالیت امتیازی)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: